Son mesajı mı yazar, ve sonsuza kadar giderdim. Ve kendimi biliyorum, gram umrumda olmazdı sadece karaktersizliğine güler geçerdim. Tabiki de yaşanan zaman kaybı da cabası.
İhanete uğradığınızı anladığınızda vereceğiniz ilk tepki ne olurdu?
Bir keresinde yanlış anladığım bir olayda aldatıldığımı zannetmiştim. ( Neyseki benim yanlış anlamammış) o an öyle zannedince buz kestim, hani derler ya başımdan aşağı kaynar sular döküldü diye ben onu ciddi ciddi hissettim. Ellerim falan titredi gerçekten çok zor bir durum, kolay bir şey değil. Yaptığım şey direkt engellemek oldu. Sonra her yerden ulaşmaya çalıştı ben yine engelledim. En son ablası devreye girdi o şekilde dinledim doğruyu öğrendim. Benim tavrım belli neden demem, direkt hayatımdan silerim.
Hiç bir şey.. ne mesaj ne söz.. giderdim kendi günahı naparsa yapsın ha hadın ha erkek! Pişman olmadıkça ne değer ki... Allah'ım ya... gideriz başka ülkeye😂 yüksek diploma yaparız ya da başbakan 😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣 kadınlar böyle ajajajjajaja ay hırslı işte ama duydum birisi böyle yapmış 😂😂😂
bu durumu yaşamışlığım var. sorumluluğum ve tek olmuş olsaydım hiç umrumda olmazdı basar giderdim. ama 1 oğlum vardı ve 15 günlüktü ayrılamadım. sırf oğlum için haaaaa ne oldu oğlum 3.5 yaşındayken boşandım.
şu an hayatıma birini alacak olsam ve o şahsiyet bana bunu yaşatsa hiç umrum olmaz anında ayrılırım boşanırım ilişkinin durumuna bağlı kısacası eyvallahım olmaz...
Hahaha Benin keyfim de bu şekilde. Eşim onaylamayacak diye başka erkeklere olmuyorum mesela eğer kendisi yaparsa benim yapmamı da kabul eder diye düşünürüm daha rahat olurum beraber yaparız falan 😂
Kaybedilen değil de, dediğin gibi giden zamanına üzülürsün. Kıymet bilmeyen için de pek üzülmemek gerek ama işte..
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Bu konularda sakin olacağımı düşünüyorum ağlamam dövmem sövmem hayatımdan çıkartırım hemen bu kadar hiç bir şey üzülmeme değmez iş işten geçince öğrendim bunu ☺️