Arkdslr arkdsm Urfalı ve biz aynı üniversitede okyoruz, neyse final snvlarıolduk bende bize aile evine davet etim gerisi detyda mi?

Eve davet ettim neyse yol parasını aldım gelisi, evimde bir şey harcatmadm dışarıda, ikram şu bu çok güzel yaptım fakat hiç nezaketen demedi bunu da ben odiyeyim. Yaşadınız mı bunu ya da hoş mu sizce, siz ne düşünürsünüz. Dışarı çıktığımzda sevgilim ve ben odedik hesap şu bu ki her şey o kadar pahalı. Lafını etmem asla pinti de değilim ama bana göre nezaket en denilir. Ki bende onlarda gittim önceden Urfa'ya benim yaptığımın çeyreğini yapmadılar yol parami dhai almadı. Arkasdasmn dönüş biletini de kendi aldı ben dedim aldı. Demesem hadi aal biletini diye almıyordu beni bekliyormuş yani ayıp
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel.
Güncellemeler
+1 yıl
var mı yorum yapcak
Arkdslr arkdsm Urfalı ve biz aynı üniversitede okyoruz, neyse final snvlarıolduk bende bize aile evine davet etim gerisi detyda mi?
Cevapla