
Not: Etiket yapmak zorunlu değildir 😌

Yanan yanmış bizde. Acelesi oluyor genellikle aşkın. Acele etmezseniz kaplarlar benden söylemesi 🤭 Nesi hoşuma gidiyor kısmı da "Nesi gitmiyor ki?" Olurdu.
Ayhhh aşka bak yaa ne hoş 😀
Aşk güzel bir şey evet 🤭
hayır muhtar dezzem burada ben hiç güzel görmedim ki konuştuklaarımdan hepsi bi suskun çirkin asosyal tipler :D biz ise buraya inzivaya çekildiğimiz için makarasına kullanıyoruz yoksa söyle konuşkan muhabbeti seven insan var mı bilmem :D
Pencerede oturmadım ama yatağımda yatmışım olabilir..
https://www.youtube.com/embed/8j-IHZW6u-wCevap
25Cevap
Henüz yok ama hayat bu hiç beklenmedik anda olabilir 😅
Var biri. Ama mesaj atmıyor, soğuk davranıyor. Ağırbaşlı biri o yüzden yanasmiyor böyle şeylere
Kazandibi gibiyim yanık en sevdiği tatlı olmasını isterdim 🤣
Hayır yok. Burada sapla samanı ayırmak çok zor 😅😅😅
Konumum ve şartlarımdan dolayı sitedeki her kız arkadaşımdır
var zamana bıraktık bakalım zaman bize bırakacak mı güzel ahlakı masumiyeti ve pozitif enerjisi
Onun sesine aşığım.😀
Yanık olsam kokardım demek ki yokmuş.😀
vardı bir zamanlar artık benim
Abaza değilim o öyle biride yok
Hayır yok..
Burdan sevgili yapmamayı tercih ederim
Şş aramizda 🙄😄
Neyinden etkilendin beyefendinin 😂
Ben başlıyorum yazmaya 2 gün sonra görüşürüz 😄
Wayy bee sen bayağı bayağı yanıksın 😂
Allahtan şş dedim😄
😀😀
Var herşeyi ama o bana soğuk davranıyor
Mikemmel bir fiziği var
Hayır yok :))
Nerede ne varsa hepsini içimde saklarım.
Beni yandıracak biriyle karşılaşmadım henüz. Ahah.
hayır yok
var tabi etiketlememi istermisn:D
Yok.
Vardı. Şu sıra yok.
Hayır yok
Hayır öyle biri yok.
Y o hhh
öyle biri yok
Yok.
Alayına yanığım
Hayır
aha o sensin
kalsın
Hayır teşekkür ederim
sugar baby kim varsa ona yanığım :p
Yok şuanda
Yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?