Kızlar Bir Erkekle Konuşmayı Çok Severken, Neden Onunla Sevgili Olmayı İstemez?

Yakışıklı birisiyim ve kişilik olarak da iyi bir erkeğim. Kızlarla sohbetimde güzel ve esprili birisiyim. Bu sayede şu ana kadar çok sayıda kızla bakıştım. Konuştuğum ve buluştuğum çok sayıda kızlar oldu. Gerçek hayatta ve sanalda rahat 100'e yakın kızla konuşmuşumdur. Fakat iş sevgili olmaya gelince kızlar niyeyse beni reddediyor. Benim anlamadığım şey, kızlar benimle bakışmayı, konuşmayı ve buluşmayı severken, niye benimle sevgili olmak istemiyorlar? Bu sorunun cevabını bir türlü çözemedim. Sizce neden böyle? Anlamaya çalışıyorum ve üzülüyorum, neden yani böyle? Artık aşka karşı inancımı kaybettim.
Kızlar Bir Erkekle Konuşmayı Çok Severken, Neden Onunla Sevgili Olmayı İstemez?
Cevapla