Sevgilimle evlenince annesinin bizimle kalmasını istiyorum yanlış mı düşünüyorum?

Selamm benim 4 yıllık ilişkim var. 2 aya kalmadan nişanlanmayı, yaz bitimi de evlenmeyi düşünüyoruz. Sevgilimin annesi kanser hastası evlenince annesinin de bizimle yaşamasını istiyorum çünkü ben ailemden böyle gördüm. Yanlış mı düşünüyorum bu sorumluluğu kaldırabilir miyim bilmiyorum. Sizce nasıl düşünüyorum? Yatan, yardıma muhtaç biri değil.
Sevgilimle evlenince annesinin bizimle kalmasını istiyorum yanlış mı düşünüyorum?
Cevapla