Kadınlar neden sevdikleri insana karşı gurur yaparlar?

Ya tamam erkeklerde yapıyor ama bir yere kadar su sitede sorulara bakıyorum on kadından ikisi ne olursa olsun sevdiğinin peşinden gitmiştir ya sevdiğin insanın peşinden gitmek onursuzluk mu? Niye gurur yapıp herşeyi sonsuza kadar bitirip kendinize belki karşınızda ki insana da acı cektiriyorsunuz?
Kadınlar neden sevdikleri insana karşı gurur yaparlar?
Cevapla