Oturur güzelce insan gibi konuşurum yani bana karşı bir şey hissetmiyorsan ya da benim ona duyduğum sevgiye saygı duymuyorsa derim yani ben yoldan Çekileyim değil mi git istersen onlarla mutlu ol çirkefleşmeye gerek yok
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
bu tür kaymaları en iyi kış lastiği bile durdurmaza. sen de başkasına kayarsın olur biter. önemli olan kaysa bile boşanmadan eyleme geçmemek. aşk anlaşılabilir ama aldatma faaliyeti sorun olur