Bana kendimi değersiz hissettiren birinden nasıl vazgeçebilirim?

Arkadaşlar gerçekten çok berbat bir durumdayım çocuk bana kendimi çok değersiz hissettiriyor ve kötü birisi olduğumu söylüyor çok ağlıyorum kötü birisi olduğumu saatlerce düşünüp fakat o gram üzülmüyor ben ağladığım halde dahada sinirlenip kızmaya devam ediyor ve gülüp geçiyor abisinede biri gider biri gelir demiş ben sorduğumdada kendini rahatlatmak için dediğini söyledi buraya yazmakla yetmez yaptıkları ama ben ondan bir türlü vazgeçemiyorum ciddi anlamda takıntı gibi ne yaparsa yapsın affedebiliyorum lütfen birisi bana yardım etsin 🥺🥺🥺
Bana kendimi değersiz hissettiren birinden nasıl vazgeçebilirim?
Cevapla