Ne kaçırdığını bilsen ölürdün diye şarkı paylaşan kız ne dmek istiyor?

Durum hikayesinde paylaşmış depresoyonda bu kız
Bıraksan kendini akışıma bi' tık, bi' tık

… Ne kaçırdığını bilsen ölürdün
Ateşe yalın ayak yürürdün
Gözün hiçbir şeyi görmezdi
Rengime bürünürdün

… Ah bi' bilsen ölürdün

Ne demek istiyorki acaba
Ne kaçırdığını bilsen ölürdün diye şarkı paylaşan kız ne dmek istiyor?
Cevapla