Son zamanlar da karşı cins tarafından sürekli reddediliyorum sebebi nedir acaba?

Normal sohbet muhabbet amaçlı ya da sevgili olma amaçlı kızlarla konuşuyorum ama hep bir ön yargı var , bı reddetme sebebi ne? Neden?

Kıza tanışabilir miyiz diyorum? Ne münasebet diyor.

Sevgili yapmaya çalışıyorum olmuyor , arkadaş amaçlı merhaba napiyosun falan diyorum cevap yok.


Gerçekten ne yapmak lazım? Sevgili ya da arkadaş olmak için , yani kriter nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
Son zamanlar da karşı cins tarafından sürekli reddediliyorum sebebi nedir acaba?
Son zamanlar da karşı cins tarafından sürekli reddediliyorum sebebi nedir acaba?
Cevapla