Eğer beni kastediyorsan, iyi bir insanimdir , belli bir sayginligim her zaman olmustur.
Üniversite de de kızın biriyle çıkacağım da onun kız arkadaşı da çok sevinmişti , hani benimle çıktığı için çok sevinmişti.
Yani dışarıdan böyle bakılınca bilmiyorum kendimde bişi göremiyorum , acaba kızlar kendilerini son zamanlar da Cok kırılgan mi oluyorlar , malum son zamanlar da hatta uzun süredir baskıya şiddete maruz kalıyorlar acaba bunun etkisi var da bana mı patlıyor acaba diye düşünüyorum?
Eskiden vardı üniversite donemi falan , sonra üniversite bitince sevgilimden ayrıldım 3 -4 yıl sevgilim olmadı şimdiler de de artik daha çok sosyalleşmek istiyorum karşı cinsle ama sanki bahtım kapali gibi
Ortalama bir tipim var , ayrıca üniversite de de baya arkadaşım vardı , geçmişte de 3 tane sevgilim oldu ve gayet güzellerdi , hatta bı tanesi baya baya güzeldi.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Belkide sorun karakterdedir
Eğer beni kastediyorsan, iyi bir insanimdir , belli bir sayginligim her zaman olmustur.
Üniversite de de kızın biriyle çıkacağım da onun kız arkadaşı da çok sevinmişti , hani benimle çıktığı için çok sevinmişti.
Yani dışarıdan böyle bakılınca bilmiyorum kendimde bişi göremiyorum , acaba kızlar kendilerini son zamanlar da Cok kırılgan mi oluyorlar , malum son zamanlar da hatta uzun süredir baskıya şiddete maruz kalıyorlar acaba bunun etkisi var da bana mı patlıyor acaba diye düşünüyorum?
Uzun iş zamanla olur bunlar
Eskiden vardı üniversite donemi falan , sonra üniversite bitince sevgilimden ayrıldım 3 -4 yıl sevgilim olmadı şimdiler de de artik daha çok sosyalleşmek istiyorum karşı cinsle ama sanki bahtım kapali gibi
Çirkinsin çünkü
Ortalama bir tipim var , ayrıca üniversite de de baya arkadaşım vardı , geçmişte de 3 tane sevgilim oldu ve gayet güzellerdi , hatta bı tanesi baya baya güzeldi.