Sevgilim yarın için sabırsızlanıyorum, seni yiyeceğim deyip duruyor. Sizce niyeti farklı mı?

Ya allahim sanki napicaz kokunu ozleedim sarilip birakmiycam seni diyip duruyor. bende dedim ellemyceksin bana denemek icin senn oyle san yarin bitti yiycem seni diiyip duruyor Alahim ya gece gece sinirimi bozdu benle bulusmak icin sabirsizlandigi nedene bak? gec saat oldu heralde ondan degisti diye dusnuyorum artik😅boyle biri beni seviyo mudur sizce?4bucuk aydir sevgiliyiz ve ciddi oldugundan bahsediyor ama hayirlisi. sizce bulusma niyeti hep kendi cikari icin mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar bulusmaya gidiyorum bi yarım saate herkese bol sans bana da yardım ahhshaha dun cok icimi actınız yani ama disardada en fazla ne yababilir sankiii Allaha emanett😅👋👋
Sevgilim yarın için sabırsızlanıyorum, seni yiyeceğim deyip duruyor. Sizce niyeti farklı mı?
Cevapla