8 aylık bi ilişkim var
2 ay öncede nişanlandık
birbirimizi çok seviyoruz...
aileside beni çok sevdiler
Sorun
nişanlım çok utangaç
davranıyor ne biliyim
Elini bile tutturmuyor doğru düzgün
1 kez öptüm o dq biraz zoraki gibi olmuştu
biraz mesafeli duruyor (yaştan dolayi mi blmiyrm)
oturup konuşuyoz zaman zaman ama
onu cok seviyorum kaybetmek istemiyrm
bu zamanla aşılır mi...
2 ay öncede nişanlandık
birbirimizi çok seviyoruz...
aileside beni çok sevdiler
Sorun
nişanlım çok utangaç
davranıyor ne biliyim
Elini bile tutturmuyor doğru düzgün
1 kez öptüm o dq biraz zoraki gibi olmuştu
biraz mesafeli duruyor (yaştan dolayi mi blmiyrm)
oturup konuşuyoz zaman zaman ama
onu cok seviyorum kaybetmek istemiyrm
bu zamanla aşılır mi...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer