Nişanlım benden çok utanıyor, elini bile tutamıyorum. Bu zamanla geçer mi?

8 aylık bi ilişkim var
2 ay öncede nişanlandık
birbirimizi çok seviyoruz...
aileside beni çok sevdiler
Sorun
nişanlım çok utangaç
davranıyor ne biliyim
Elini bile tutturmuyor doğru düzgün
1 kez öptüm o dq biraz zoraki gibi olmuştu
biraz mesafeli duruyor (yaştan dolayi mi blmiyrm)
oturup konuşuyoz zaman zaman ama
onu cok seviyorum kaybetmek istemiyrm
bu zamanla aşılır mi...
Nişanlım benden çok utanıyor, elini bile tutamıyorum. Bu zamanla geçer mi?
Cevapla