Nisanlim ailesine cok düskün. Toz kondurmaz. Düsüncemi dahi paylassam tartisma cikiyor?

Ben hicbirsey diyemiyecek miyim? Süs olsun diye mi evleniyorum ben seninle dedim? Sürekli bana neden ailemle ugrasiyorsun diyor, bunaldim, biktim bu tavirlarindan felan diyor. Rahata alismissin sen tabi evliligi kolay mi sandin dedim? Hem ortada birsey yok bunaldim biktim diyorsun dedim? Birdaha bu sözü duyarsam cevabim cok sert olur bunu boyle bil dedim. Özür diledi. Fakat gercekten baydim artik... Ben nisanlim denilen sahisla konusamicaksam anlamiyorsan beni Kim anlicak? Evlendikten sonra daha beter olacak diye korkuyorum artik. Sabirli biri degilim. Arkadaslar normal mi bu?
Nisanlim ailesine cok düskün. Toz kondurmaz. Düsüncemi dahi paylassam tartisma cikiyor?
Cevapla