İkimizde 28 yaşındayız. 3 yıldır ona deli gibi aşığım, ilk 2 sene oda beni seviyordu ama sonra farklı şehire taşındıkları için o ilişkiyi bitirmek istedi, uzak mesafede yapamazmış, ben sürekli yanına gelirim araba var zor değil dedim ama o yapamayacağını söyledi ve ayrıldı benden, o günden beri onu özlüyorum ve hala ilk günkü gibi seviyorum, 4 ay önce hayatında bir başka erkeğin olduğunu öğrendiğimde boğazım düğümlenmişti , aşık olduğum bir bedene bir ruha başka bir erkek sahiplenmişti, yediremedim kendime sigara kullanmazdım şimdi sigaraya para yetiştiremiyorum alkol içmezdim şimdi evimin her odası alkol kokuyor, kimseyle muhattap olasım gelmiyor, dünde bana evleneceğini söyledi çok üzülüyorum her akşam çocuk gibi ağlıyorum çok harap ettim kendimi ne yapacağımı bilmiyorum yardım edin lütfen bana ne yapabilirim bu durumdayken
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Hayat bizim beklentilerimiz doğrultusunda ilerlemiyor. Hayatta öğrendiğimiz her şey bir tecrübe ve deneyimdir. Bu da sizin edindiğiniz yeni bir tecrübe olduğunu farz edin. Hayat devam ediyor ister istemez sizde hayatla beraber devam edeceksiniz. O yüzden hayat bitti moduna girmeyin çünkü yaşadığınız ne ilk olacak nede son bulacak. Çünkü her adımda mutlu olamayız ya da huzurlu. Her duyguyu tadarız, yaşarız...
Unutmaman gereken bir şey var, o olmadan önce senin bir hayatın vardı. Senin dünyan her zaman onun etrafında dönmedi. İnsan sevdiğinin mutlu olması ister, bırak mutlu olsun. Sende kendi yoluna bak çünkü uzun ve yorucu bir hayat seni bekliyor. Sevdiğin kız için üzülebilir, acı çekebilirsin ama üzülmeyi bildiğin gibi ayağa kalkıp hayatına devam etmeyi de bilmelisin. Onu sana hatırlatacak şeylerden uzak dur eğer uzak durmazsan duyguların ilk gün gibi taze kalır. Elinde sonunda ona karşı olan duyguların bitecek ve geriye sadece boş duygularla çevrili anılar kalacak. İnsan kendinin değerini bilmeli, eğer sen kendinin kiymetini bilmiyorsan otur kendi haline ağla...100 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba;
Zaman.. ah zaman diyecekler şimdi sana.
Zamanla unutacaksın diyecekler oysa yok öyle bir şey gerçek sevgide. Gerçek aşk zamanla geçmez. Unutmayacaksın o aşk içinde hep kalacak. Zaman sadece o içini yakan acıya alışmanı sağlayacak. Artık bu acı elin kolun bir uzvun gibi adapte olacak yüreğinin bir yerine.
İçin acıya acıya kanaya kanaya öğreneceksin her şeyi.
Bu acılar sana insanoğlunun nankörlüğünü öğretecek önce. Sen ne kadar saf seversen sev, sevgide hep dengini bulamaz yüreği güzeller. Öğreneceksin…
Acımasızlığını anlayacaksın en çok sevdiklerinin.
Senin bunca sevişinin onlarda zerre kadar önemi olmadığını göreceksin zaman içinde.
Sonuçta sen kendi kendine seviyorsun onlar sana bunca sev demedi ki.
Sevgiyi aslında herkes kaldıramaz bunu da öğretecek sana bu acı.
Senin çok sevişini kaldıramamış karşındaki.
Ağır gelir bazılarına sevilmek.
Bazısı itilmeyi kakılmayı sever.
Kendine çok değer verseydi eğer o da sevginin kıymetini bilirdi.
Emin ol; ona senin kadar kıymet vermeyeni seçti. Ve değersizliği her hatırlatıldığında seni anıp üzülecek.
Onun yaptığı seçim, zaman içinde onu pişman edip seni aradığında umarım ona kucak açan olmazsın çünkü pişman olacak.
Çok sevgiyi kaldıramayanlar mutlak surette kendilerini ezenlere gider ve zamanla yaptıkları seçime tahammül edemez ve kaçışı seçerler.
Acına tekrar gelecek olursak evet geçmeyecek ama alışacaksın.
Sızı olarak kalacak.
Eğer o seni yarım bırakmasaydı belki bu kadar sevmezdin.
Eğer o da sana aynı aşkla baksaydı beslendiğin acın olmayacaktı ve sen bu kadar aşık olmayacaktın.
Dünya geçici bir heves yeridir kardeşim; sakın hayatını sahnedeki tek bir oyuncu için mahvetme.
Acını iyice yaşa ve içindeki o sızıyı al ve başka oyuncuları izlemeye doğru ilerle.
Ve bir daha dikkat et;
Tertipli sev…
Sevgiyle kal..121 Yorumla
Soran+1 yıl"Ölçülü sev" demişti Allah Resulü, Çok sevince gidiyordu çünkü..
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba..
Evet durumunuz çok zor üzücü
Giden gitmiş zaten o dönmez sizin bu durumu kabul etmeniz ve hayatında devam etmeniz gerekiyor.. bu şekilde kendinizi üzmek faydasız sizde biliyorsunuz..
her şey her zaman istediğimiz gibi olmaz
Belkide bizim için doğru olanı üzüldüğümüz ama bunu zaman gösterecek..
Size tavsiyem psikolojik destek almanız gerekiyor ihmal etmeyin lütfen00 Yorumla
Öncelikle durumunuzu anlıyorum empati yoluyla çok sevmiş hayal kurmuş inanmış beklenti içerisine girmissiniz ama hayal kırıklığına uğramıssınız ama yazdıklarınızda şuradan sonra problem olduğunu anladım oda karşı tarafın uzaktan ilişki yürütemem demesi sizi gerçekten sevse böyle demez emin olun hatta normalde yapamasa bile sizi sevdikten sonra bunun size engel olmaması lazım demek ki o kişi sizi hak etmiyor ki üzülen taraf siz oldunuz o seçimini yapmış ama siz kabullenemiyorsunuz o kişinin karakteride böyle aklından silebiliyor sizinde bunu yapmanız lazım kendinize haksızlık etmeyin benimde ilişkim oldu belki şu anda başka biriyle ama umrumda değil çunku ben bana ait olana önem veririm ve o size ait değil çunku o sizi seçmemiş sizden vazgeçmiş cesareti yetmemiş mesafeler engel olmuş bahanelee uydurmuş ama siz gönlü güzel bir insansızınız böyle insanlar üzülüyor zaten o yüzden kendinize değer verin alkol sigara çözüm değil sizi daha vasat bi hala getirir gücünüzü emer. o kim ki onun yüzünden ciğerlerineze bedeninize zihninize zarar veriyorsunuz bulunduğumuz ülkede sana yaşıt 20 milyon kadın var desek sen sadece birisyle denedin yanlış kişiymiş eyvallah diyip hayatına devam etmen gerek 19.9milyon kişi daha var onların içinde senin nasibin var o kişi seni mutlu edemezdi etmedide zaten yoksa bu hale gelmezdin. O yüzden önce kendini sev kendine önem ver yoksa başkasıda sana değer vermez. GÜÇLÜ OL GÜÇLÜ KAL AÇIK NET VE KARARLI OL KİMSEYE MUHTAÇ DEĞİLSİN SEN İSTEDİĞİN SÜRECE HAYATINA BİR İNSAN GİREBİLİR VE KALABİLİR.
52 Yorumla
Soran+1 yılçok sağol eline sağlık her kelimende haklısın
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
50
Cevap
30Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.
u +1 yılMadem başkası var hayatında evleniyor neden seninle haka iletişim halinde? Bende bunu anlamıyorum arkadaş, sen ona hislerini anlattın mi? Biliyor mu? Çok saçma bir durum. Senin duygularını bilerek seninle iletişimde kalıyorsa karaktersiz biri ve ondan uzak dur unut.
34 Yorumla
Soran+1 yılşu an ne halde olduğumu bilemez ama tahmin edebilir
- +1 yıl
Bence ona durumunu anlamalısın.
Soran+1 yılumrunda olsaydı zaten başkasıyla evlenmezdi gerek yok bence
- +1 yıl
O zaman uzulmeyi bırak ve düşünme onu
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
+1 yılEğer gerçekten seviyorsan son bir kez daha şansını dene yoksa kız elden gidiyor
11 Yorumla
Soran+1 yılzaten gitti
Kardeşim senden daha kötüleri var belki benim durumumu bilsen haline şükredersin ben 25 yaşındayken bir iş yeri açtım mahallemizde teyzesinde kalp üniversiteye giden bir kız vardı onu ilk gördüğünde etkilendim okulu bitene kadar ara ara gelirdi ben hep yolunu gözlerdim okul bitikten sonrada gelip teyzesinde kalıyordu sonra arkadaş olduk iş arıyordu beraber çalışmaya başladık fazla zaman geçmedi sevdiğimi söyledim. Sadece arkadaş olarak gördüğünü söyledi yinede yıllarca onun için çok şey yaptım hep yüzünde gülümseme olsun istedim. İyi kötü herşeyde yanında durdum bazen bitirdim uzaklaştık tekrar konuşmaya başladık ama bir kez olsun sevgili olamadık hep benden gidiyordu bazen mutlu olsun diye onun bir eksiğini alıyordum ve gece yarılarına kadar çalışıyordum okadar kemdinden verdimki kendimi unuttum kendi yaralarım acılarım vardı hepsini bir kenarı koydum onun yaralarını sardım en sonunda ailemi bile terk ettim ayrı eve geçtim onun için ailem sözleriyle onu üzdü diye ve en sonunda bir trafik kazası. Yaptım evimi terk ettim okadar çok ihtiyacım vardı ona oysa gelip yanımda bir kaç dakka durup gidiyordu bende üzüldüm çünkü ben ona hiç bir zaman öyle yapmamıştım kızdım bu şekilde gelmek istemiyorsan gelme dedim gitti ve aylar içinde bir iki kez görüştüğü biriyle nişanlandı ve bir kaç ay sonrada evlendi bana ne oldu biliyormusun şu an 38 yaşındayım onu ilk gördüğümde 25 teyim okulu bitti 29 da beraber çalışmaya başladık tam 13 senem oysa ben kaç kez bitirdim ama o arkadaşlık bahanesiyle geldi ben umutlandım tekrar tekrar hep mücadele ettim bir insan seviyorsa ona görünmek selam vermek bile umut olabileceğini herkes bilir o bunları bana yaptı ve bunları normal gördü ve sevdiğimi hep biliyordu nişanlandıktan sonra dediki biri seni görecek yaralarını saracak hayat devam ediyor yapabilirsin bu neye benziyor biliyormusun birinin elini ayaklarını kes sonra yere at ya sen koyabilirsin hayat devam ediyor hadi koş der gibi dalga geçti şimdi en ağır ilaçları alıyorum psikiyatriye gidiyorum destek alıyorum psikolog um bazen ilaçları ağırlaştırıyor o kadar perişanımki halimi görsen üzülürsün kimsenin benim gibi olmasını istemem belki okuyanlar seni kullanmış bunu göremedinmi diyecekler ama ben sevdim aileden sevgisiz büyüdüm kimsesiz biriydim bir tutunacak dal gülen bir yüz saracakmış gibi hissettim tutacak sandım hep senin 2 senen gitmiş toparlarsın kardeşim ben şu an bile yazarken ölmek istiyorum o kadar çaresizimkii çok zor senelerim bir ümit peşinde harcadım şimdi onlar mutlu ben çok hastayım iyileşmek istiyorum bunları yazarken bile gözlerimden yaşlar aktı herşeye rağmen Allah bunları yaşattıysa vardır bir bildiği insan sevince kör oluyor yinede iyileşmek için mücadele veriyorum benim 7 ay oldu azda olsa toparlamaya başladım bazen uyuyamasamda üzülsemde unutma geçecek benim bunca acıma rağmen bir umudum çabam var sen daha güçlü olmalısın ve unutma bu tür insanlar bir anda karar verip hayırlı bir iş gibi gözüksede evlilik yapsalar bile onlara hayır getirmiyor ve sadece kendileri değil tüm ailesi ve sevdikleriyle bu bedeli ödüyorlar sen yinede herkesle helalleş ama yerin ve göğün sahibi Allah hakkını alır Allah’a bırak şükret inşallah toparlayacaksın
10 Yorumla
+1 yılSende başkasıyla evlen diyenler şaka mı? Tavsiyem ona olan aşkınız bitene kadar (belki bir ömür sürer bilemiyorum) kimseyle evlenmeyin evlenirseniz başkasının hayatını maffetmiş olacaksınız kimse aklında sevdiği biri olan insanla evlenmek istemez. Sevdiğiniz insan sizi düşünseydi zaten bu halinizi bildiği halde aramazdı daha fazla acı çektirmemek için. Ayrılmak istemesi de bahane olmuş belki daha önce ayrılacaktı da uzak mesafeyi bahane etti kim bilir. Kendinize gelin demeyeceğim çünkü gelmenin zaman alacağını biliyorum o yüzden bu süreci atlatana kadar kendinize iyi bakmaya çalışın ondan bile önemli olan siz varsınız. Önceliğiniz her zaman kendiniz olsun.
41 Yorumla
Soran+1 yılçok teşekkür ederim düşüncelerin yorumun çok güzeldi, illaki unuturum bu günlerde bu yüreğimin ateşide birgün geçer gider... karşıma çıkacak bir başkasını bu denli sevmem ölçülü severim sevgimi hak ederse işte o zaman tamam bunu çok sevebilirim derim, ders olsun banada
Yani senin açından kötü olmuş. Fakat kız seni zaten kafasında bitirmiş aksi halde başkasıyla evlenmezdi. Birde sana niye evleneceğini haber veriyor? Hala iletişim halindeysen ona eğer gerçekten bu denli kötüysen duygularını açmanı tavsiye ederim. Fakat hala gidip evlenecekse de artık yapacak bir şey yoktur yani.
Sana karşı birşeyler hissediyor mu? Sen onun hayatında neredesin? Ve şimdi bugün kötüsün peki bundan 5 yıl sonra seni istemeyen bir başkasıyla evlenen bir kadın için ağlayacak mısın? Bu sorulara kendi içinde cevap vermeni ve 5 yıl sonra hayatında olmayacak bir kişi için 5 dakikadan daha fazla üzülmemeni tavsiye ederim 😄27 Yorumla
Soran+1 yıldoğru diyorsun ama o o kadar kolay olmuyor maalesef sevgi çok güçlü bir bağ ve benden kopması uzun sürüyor
Soran+1 yılbir zamanlar öyleydi
Soran+1 yılgeçen sene ayrıldık sevgilisi var eleniyor diyorum
Soran+1 yılevleniyor*
Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. Üzdün..
Öncelikle zaten başka biriyle evleniyor ise olay bitmiş.. eğer senle devam etmek isteseydi Uzak yakın farketmez o ilişkiyi bir şekilde yürütürdü tabi seviyor ise..
Ama sevmemiş ki seni.
Kendini üzüp harap etme madem o yoluna bakıyor sende bak yoluna mutlu olacağın başka kisiler çıkacaktır yoluna mutlaka..
Şimdi diceksin ki sana söylemesi kolay benim içim yanıyor diye ama gerçekler acıdır..
Tamam üzülürsün ağlarsın ama zamanla unutacaksın her şey kafada bitiyor..
Alkol alıyorum diyosun, kimseyle konuşmak istemiyorum diyosunda sen kendini harap ederken o napıyor peki, kendine yeni birini bulmuş evleniyor..
Senin yerinde olsam bende Kendi yoluma bakar mutlu olurum başkası çıkar karşına belki, belkide hayırlısı buymuş birde böyle düşün beni anlarsın..
Geçmiş olsun umarım en kısa zamanda her şey yoluna girer sende mutlu olursun23 Yorumla
Soran+1 yılher kelimende haklısın ama içimden gelmiyor yoluma bakmak yol göremiyorum zaten başka birisinide istemiyorum şu an ne konuşmaya ne de baştan tanışmaya halim kalmadı ben bir süre daha böyle giderim sonra ölürüm herhalde ya da ayağamı kalkarım bilmiyorum
+1 yılTek kişiymiş zaten ilişkin son zamanlarda. Mesafeyi yollar, dağlar, denizler... Getirmemiş size. Onun kalbi zaten senden çok uzakmiş. Vefasiz insan için ugraşmaya değmez. Bu saatten sonra da. girmiş 28 ine ona. vefa ne ôgretemezsin kisiliği bu neticede. Evlensin sen de yoluna bak, hayatina devam et. Zor olacak belki ama tüm bunlar insanlar için degil mi zaten zamanla aşacaksin ve bi bakmişsin bi gun hayatinin aşkiyla tanişacaksin ve sonra şimdi unutamadim dedigin evlenecegini bile sana soyleyen vefasizdan daha mutlu olacaksin. Bi insan neden kendisini seven birine ben evleniyorum der ki? Maksadi zaten sana acı çektirmek. Acı çekiyorsun belki bol bol ağla, üzül acin bi nebze dişari akit sonra bi gun zaten aklina gelmez olacak.
Hak etmeyene verilen sevgi, aşk insani harap ediyor maalesef ki!!21 Yorumla- +1 yıl
Merhaba haldâş
+1 yılNe gelir elimizden ahh ki ah? aşağıya bir Ümit Besen klasiği bırakıyorum, alkol ve sigarana meze olsun.
https://www.youtube.com/embed/GyiLDQ6z4Pw
Senin adına üzüldüğümüzü üzüntüne ortak olduğumuzu bil yeterli. Son olarak diyeceğim şudur: hepsi geçip gidecek. Sonra pişman olma geçmişte bu kadar kendimi üzdüm diye.10 Yorumla
+1 yılSeni sevdiğini söylüyorsun da ben öyle düşünmüyorum, kıza mesafenin sorun olmayacağını söylemişsin ama o yine de mesafeyi gerekçe göstererek senden ayrılmış. Bana sorarsan zaten senden ayrılmak istiyordu ve mesafeyi bahane olarak kullandı. Bence kendini heba etmeye değmez.
11 Yorumla
Soran+1 yılçok koydu bu bana gerçekten o yüzden çöktüm resmen
+1 yılHiç üzülme bence yarın ne olacagı belli değil ayrılıt demiyorum ama sen kendi hayatını düzene sok yeni arkadaşlıklar edin vs rahat unutursun şahsen ben aşk acısı çekip ölmek istemiyorum yarının garantisi yok yapamadıgın ne varsa yapmaya odaklan aktiviten olsn hep spora başla kitap oku dışarı cık gece eglen gez dolaş 🤷🏻♀️
15 Yorumla
Soran+1 yılbunların hepsini yapan birisiydim ama 1 sene önceydi onlar, bağlılık çok zor ve kötü bir şey unutmaya çalışmakta öyle ne olur nasıl olur bilmiyorum bu saatten sonra yarı ölü gibiyim
- +1 yıl
Allah baska dert vermesin benim 10 aylık kızım var sendromlu eve hapis yaşıyoruz asla insan yüzü görmüyorum psikolojim bozuldu keşke senin yerinde olsaydım da cıkıp gezip altivitelerle ugrassaydım
Soran+1 yılAsıl Allah size başka dert vermesin, ne dertler var benimki yanlarında oyuncağını kaybetmiş çocuk derdi gibi kalır, ama sevdiğin bir kadını bu şekilde kaybetmek çok ağır çok koyuyor
- +1 yıl
Bak sana şöyle söylim bnmde cok güzel bir ilişkim vardı seviyorduk birbirimizi ben ayrıldım ufak bir hatasından dolayı onu unutmak için saçlarımı kazıttım depresyonlara girdim falan sonra şu an ki eşimle tanıştım ve tamam hayatımın aşkını buldum dedi evliyiz ve bir kızımız var umarım sende bulursun ama önce senin adım atman gerek
Soran+1 yılYa evet bir şey olmuyorsa Allah seni ondan koruyordur daha hayırlısını nasip eder biliyorum ama içim yanıyor ben onun yüzüne gülüşüne bakmaya kıyamazdım ama o beni resmen öldürüp gömdü
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılBak şimdi sevgi nasıl bişey biliyor musun senden gitse bile onun mutluluğundan mutlu olacaksın seninle olmasa bile sende zor dağılarak olsa bile önüne bakacaksın işte buna hayat deniyor yapacak bişey yok ne o içine çektiğin sigara nede içtiğin o alkol onu geri getirecek sadece olan sana olacak ve kendini toplumdan soyutlayarak dahada yanlız kalacaksın yaşın küçük değil biraz aklını başına al
12 Yorumla
Soran+1 yılsende doğru diyorsun ama ne bilim olmuyor işte yaşayarak atlatmam gerekicek
- +1 yıl
Olmayacak bişey yok zor gelecek ama olacak kendini soyutlama toplumdan dahada insanlarla sohbet muhabbet et
+1 yılÜzgünüm ama sana kelimelerle yardım edemem. Bir kaç gün oturup sohbet etseydik bi yere varabilirdik. Aslında bunun çözümü çok basit ama uygulaması hayli zor. Kabullenmek. Yeni amaçlar yeni hedefler edinmek onunla tanışmadan önce nasıl biriydin hatırla. Fabrika ayarlarına geri dön. Bu acı aslında hoşuna gidiyor biliyorum ama geleceğe gidip şimdiki haline ordan bakabilseydin Şu an çektiğin acıların ne kadar anlamsız olduğunu anlardın. Ama hormonlarin Bu aptallığı görmene izin vermiyor
02 Yorumla
Soran+1 yılduygularım düşüncelerim sevgim bu aptallığımı görmeme izin vermiyor evet, ben çok temiz sevdim çok saf bir sevgiydi benimkisi
- +1 yıl
Dikkat edersen sen aslında onu sevmedin. Onu sevmeyi sevdin. şu an tek yaptığın şey çamurda patinaj yapmak. Hiçbir anlamı yok
- Aşk İlişkileri konusunda 609 cevap paylaştı.
+1 yılNikaha sende katıl. İtirazı olan var mı diye sorulunca çık ortaya var de. Seven adam kaçmaz. Dayak ta yesen itiraz etmeye devam et ki gerçek aşk nedir görsünler. Memur değilsen git o şehirin organize sanayi bölgesinde iş bul ve aynı şehirde yaşa. Hep gelin adayları gurbete gitmez. Bazen erkekler de gider. Seviyorsan ölümüne sevdiğini ıspat etmelisin. Git o nikaha itiraz et.
00 Yorumla O seni unutmuş ve yeni bir hayata başlamış. Sen de onu unutup hayatına devam etmelisin. Kendisi mutlu bir yuva kurarken sen evinde sigarayla, alkolle nereye kadar geri gelmeyecek birinin yasını tutacaksın ki? Kendisiyle hiçbir şekilde iletişime geçme. O artık nişanlı ve evlenmek üzere. Umut etmek sana onu geri getirmeyecek. Kendini yorduğunla, üzdüğünle kalırsın...
30 Yorumla
+1 yılSevmenin mesafesi olmaz. Ben uzaktan yapamam hep bahane. Kardeşim üzme kendini herkes kendine yakışanı sever. Senin gibi seven birini kendine yakıştıramamış daha ucuz aşklara layık demek ki. Hayat devam ediyor senin yerinde olsam kendimi toparlarım ve önüme bakarım.
00 Yorumla
+1 yılYapmayın artık şunu kendinize be sevmiyorsa seni neden onun için kendini harap ediyorsun hem alkol bir çözüm değil kendisi mutlu onunla konuşuyorken sen bunu kendine yapıyorsan ne müziğini dinle ne şiirini dinle ne sigarasını iç hepsini de kirletir. Allah elbet hesabını sorar kendi yoluna bak insanlara da kolay güvenme kötü biri olma iyi niyetinle git herkese ama çok güvenme.
21 Yorumla- +1 yıl
Ayrıca namazını kıl , kuran oku Allah'ın yoluna çaba sarfet o zaman hiçbir zaman çaban boşa çıkmaz huzur bulursun doğru yolu görürsün bırak Allah'ından bulsun doğru insan elbet çıkar karşına bak demekki erken görmüşsün ne güzel ya evlenseydin yarı yolda bıraksaydı , bu arada tek sen bunları yaşamadın kendine gel kör olma
- Aşk İlişkileri konusunda 720 cevap paylaştı.
+1 yılSilkelen ve kaderine razı ol.
Belliki uğruna kendini çok yıprattığın kişi başka sulardayüzüyor.
Kabul etmek zor olsada yapılacak bir şey yok kafanı dağıtmaya çalış.
Ne ilk nede sonsun.10 Yorumla
+1 yılÇık karşısına hislerini anlat. Ciddi bir şey düşünüyorsan sen evlenme teklifi et. Onsuz olamayacağını onu hala çok sevdiğinden söz et.
Gerisi ona kalmış. Bunları yapmakla bir şey kaybetmezsin çünkü zaten baya kendini kapıp koyuvermişsin.
Bunları yaptıktan sonra da kız sana dönmem diyorsa yapacak hiçbirşeyin yok. Kendine gelme vakti geldi demek.00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBak bazı gerçekler herzaman çat çat söylenmez, aslında dilimin kemiğide yoktur benim, aynı şeyleri yaşadım üzüldüm zamanında ama inan değmez !
Evlendikten bir süre sonra, ilk uygun olduğunda seni özledim bahanesi ile arayacak, çağıracak ve birlikte olacaksın sonra da aklının uzak bir köşesinde seni acıtmadan kalacak, hiiç takılma değerini bilemeyene00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 491 cevap paylaştı.
+1 yılaynı seyı bende yasadım.. askerdeyken sevdıgım kız benı nıraktı.. askerden gleınce barıstık.. sonra bı gun telefonları kesıldı.. haber geldı evlenıyormus dıye.. tanıdıgım bı ınsan ıle evlendı.. acısı hıc gecmıyor
02 Yorumla
Soran+1 yılyapma ya :/
- +1 yıl
kısaca ozetledım arada yasanmıslık adına cok sey var.. yazasam emın ol kota yetmez..
Gizli Üye(36-45)+1 yılBenimde moralim bozuk.
Dilenciyim, hayat pahalılığı zorlamaya başladı ne yapmam gerekir?00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.
+1 yılBence saçmalıyorsun onun gram umrunda değilsin belki de.. Kendine gel..
https://www.youtube.com/embed/d9jVsSrJA5AAma geçecek..
10 Yorumla
+1 yılZorda olsa unutacak kendi değerinin farkına varacaksın
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 549 cevap paylaştı. Alisirsin boş ver.
Bu hayatta hersey bizim icin. Süprizlerde oluyor böyle durumlarda olabiliyor. Kabulenmek zor olsada bir süre sonra umursamazsin.00 YorumlaGüzel kardeşim kabullen cidden ağır bende yaşadım birde o ayrılınca daha da çok etkiliyor insanı ama kabullen güçlü ol ve unut çünkü cidden senin kadar sevmemiş
00 YorumlaÖncelilkle uzaklaştınız diye ayrılmak istemiş olması sana değer vermediğinin göstergesi
Seni umursamamişki başka bir erkek bulabilmis kendine. sen ahhhlar çekerken o kız o erkekle keyiflerr ediyor sende gurursuz gibi onun acısınımı çekiyorsun kendine gel.. aklını bedenini kalbini seni umursamayan için zedelemeyi bırak.00 YorumlaKendini toparlayıp bu kızı unutman lazım başka çaresi yok. Bu kızı sevneye devam ettikçe kendine daha çok zarar vereceksin. Tek yol bu kızı unutup önüne bakman. Yoksa hayatını mahvedeceksin
10 YorumlaYine Yanlış insanlar doğru kalplerde seni unutmuş bile değer mi alkole sigaraya olan senin hayatına olacak
12 Yorumla
Soran+1 yılne yapacağım hakkında gram fikrim yok
Off manyak manyak konuşma ya kalk bi silkelen hiç bir insanoğlu için üzülmeye değmez kız mı yok gözünü açmadığın için göremiyorsun sadece abartma
04 Yorumla
Soran+1 yılkız çok diye bir kişiyi sevip bağlanmayalım mı
Soran+1 yılevet onu diyorum bağlandım zaten
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılGelin olmuş gidiyorsunn, bana veda ediyorsunnn.. 🥲
11 Yorumla
Soran+1 yılçok kötüyüm kardeş
+1 yılO tercihini yapmış ve senin kadar sevse yapmazdı. İçki ve sigarayı bırak onu düşünme hatta engelle ve hayatına bak
00 YorumlaKendini sevmek yapabileceğin tek şey ya da psikologa git boşuna böyle bir meslek çıkarmadılar sonucta
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇok üzüldüm :( ama o seni bitirmiş yapma bunu kendine üzülme sevseydi zaten bırakmazdı seni unutmaya çalış düşünmemeye çalış başkalarıyla konuşmaya çalış onları tanımaya çalış mutlu olmaya çalış onsuz da mutlu ol
00 Yorumla
+1 yılÜzüdüm, acını yaşa sonrası kalbine gömüp yoluna devam etmen gerekiyor🤭
02 Yorumla
Soran+1 yılçok sevdim onu ben
- +1 yıl
O seni bitirmiş seninde aynını yapman gerekiyor zamanlaa
Gizli Üye(30-35)+1 yılÜzgünüm ama o seni çoktan bitirmiş. Sen de bitirmelisin. Başka bir şehirdeymiş zaten. Bir daha nerede göreceksin? Sosyal medya hesaplarından her yerden engelle, unut.
Benim platonik olduğum kişi evlendi. Ve sıklıkla görebileceğim biri. Kaç defa gördüm evlendikten sonra düşün. Sen gene iyisin. Uzakta olması büyük şans. Kendine eziyet etmenin alemi yok.12 Yorumla
Soran+1 yılCiğerim yanıyor
Cevap sahibi+1 yılBiliyorum. Hafifleyecek..
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılÜzücü sanırm yarım kalmak aşkı doğruyor ama geçiyor dogru çiviyi bulunca sökecek eskisini
08 Yorumla
Soran+1 yılçok kırgınım çok mutsuzum içim yanıyor
- +1 yıl
Bnde yaşadım daha beterlerini çok arebes bi acı anlıyorum ama toparlıycaksn
- +1 yıl
@ICaSaNova başkasının sevgisı ilgi iyleştirir 5yıl sonra sadece bi acaba kalır ama ne sen o eski sen nede o eski o hayal kırıklıgı olur bunumu sevmiştim bılaa bıla
- +1 yıl
Gerçekten öyle bunu yaşayan biliyor ama işte ilk tecrübe edenler için hiç kolay değil ama atlatırlarsa eskisinden daha güçlü oluyorlar beni eskiden çok üzen çeşitli hallere sokan olayın benzerini yinr yaşadım ama 1 gün bile umutsuzluğa dusmedim çunku bunun birşeyi değiştirmediğini gördüm insan da bazen yaşayarak bazende başkalarının tecrübelerindem ders alıyor inşallah hayatımızda bizi hak edicek birileri çıkar iki tarafında mutlu olabileceği bit ilişki
- +1 yıl
Demkki o seni senin onun sevdiği gibi sevmemiş tek taraflıydı bahanelere sığınıp bırakmış hiç deeymez kardeşim
- +1 yıl
@ICaSaNova aşksız daha güzel hayat aşk hastalıktır
Unut artık onu kanka ne yapacaksın başkasını seveni sen takıntı yapmışsın sal gitsin
01 Yorumla
Soran+1 yılsaldım
Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı. hayırlı olsun de içmeyi bırak başka güzel bir kız bul zamanla geçer
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılUnutmaya çalışmaktan başka çaren yok evlenmis artik o
00 Yorumla Allah yardımcın olsun. Git psikolojik destek al. İliklerimde hissettim resmen acını..
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 368 cevap paylaştı. Ya bırakmıcaktın ya ağlamiycan kardesim oda evleniyosa sevgi degilmiş demekki
00 Yorumla
+1 yılArkadaş bu millet neredrn buluyor bu kadar alkol sigara alacak parayı.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılÇok iyi anlıyorum seni en iyisi unutup yoluna gitti
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSaçmalama ya zaten isteyen insan her türlü engeli yok sayar. O sadece bahane etmiş. Sakın üzülme boş ver. Sende başkasıyla evlen napcan
10 YorumlaUnut gitsin umursamaz ol kendine yaparsın
11 Yorumla
Soran+1 yılOlmuyor
Gizli Üye(25-29)+1 yılBunu ona belli et iş işten geçmeden, bak sonra pişman olursun çocuğunla dönmek istersin benden başka hiçbir erkek sana ait olamaz de
10 YorumlaKendini artık toparlaman gerek kaç yaşına gelmişsin kız evleniceğini söylüyor bırakman gerek artık. diğer kısımdan da düşün kızın kocası olucak çok rahatsız hissedicektir bu durumdan
02 Yorumla
Soran+1 yılne olursa olsun çok sakin birisiyim biyerden sonra bende bakarım yoluma
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe yapmalısın.. hmm çeyrek pahalı o zaman gram almalısın sonuçta bir geçmişiniz var para takamazsın.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbir fani için bu kadar üzülmeye değmez ya onun gibi binlercesi var
00 YorumlaYaprak sıkılmıştı ağaçtan, bahaneydi sonbahar. senınkı bıraz boyle olmus
23 Yorumla
Soran+1 yılelim kolum titriyor
Soran+1 yılÇok koydu öyle böyle değil anlatamam
+1 yılOğlum , ,,7 yıllık evliliğim bitti neyin derdindesiniz anlamadım ki
07 Yorumla
Soran+1 yılçok seviyormuydun onu
- +1 yıl
2 oğlum olurcasina
Soran+1 yılHala seviyormusun
- +1 yıl
Sevmek bazen vazgeçmek , bazen kabullenmek kırmadan incitmeden üzmeden anıda sadece güzel şeyler kalmalı ve öyle bir sus ki , ettiğin dua layigina dönüşsün , ve şunu unutma mevlam egerki senin çok istediğini sana vermiyor ise emin ol ki yaşayacağın daha güzel seyler yakındır
Soran+1 yılçok güzel söyledin be abi içime su serpildi gerçekten
- +1 yıl
Ve aklından hiç çıkarma kardeş , bunların alayı aynı , her biri bir olaya biraz farklı tepki verir hepsi o kadar gözünde büyütme , ancak bide beni düşün ilk defa sosyal ortamlardayim , benim gözümü kördüğüm etmiş işte gerçekten birgün boyle biriyle karşılaşırsan o zaman sende benim gibi yan kardeşim hatta evde içme , Anadolu feneri de rakini ben ismarliyayim
Soran+1 yılbak çok haklısın işte, içelim abi seninle içerim dertlere
kadınlar biraz oyledir
üzülme10 Yorumla
+1 yılEvet. Erkekler aşık olmaz...(!)
10 Yorumla
+1 yılNe bu takıntı mk hasta mısın sen?
24 Yorumla
Soran+1 yılsevginin ne demek olduğunu bilmeyenler yorum yapmazsa sevinirim
- +1 yıl
Senin sevgin saplantı olmuş artık. Seviyorum öyleyse harap olayım kafası hastalıktır.
+1 yılMadem evlenmek üzere neden hala seninle konuşuyo?
06 Yorumla
Soran+1 yılevlendiğini ve onu unutmam gerektiğini söylemek için söyledi diye düşünüyorum
- +1 yıl
Sen o kız için kendini üzme boş ver. Aranızda hiç bi bağ kalmamış ve sana evleneciğini söylüyo. Ondan kimseye hayır gelmez. Zor biliyorum ama yoluna bak. Hayat devam ediyo. Elin kızı için değer mi kendini bu kadar üzmeye? Değmez. O yüzden kalk ayağa toparlan.
Soran+1 yılBen çok saf ve temiz duygularla sevdim onu aklıma geldikçe gözlerim sulanıyor çok bağlanmıştım
- +1 yıl
Seni çok iyi anlıyorum. Bende sevdim birini tıpkı senin gibi. Ama sonra bana yapmadığı pislik kalmadı. O kadar boş insanlarla evlenme hayali kurdu ki. Birisi için ben bu kızla evlenmek istiyorum demiş başkalarından duymuştum. Artık aramızda bişey kalmadı. Üstüne o kızdan ayrıldı kız bundan sonra birisiyle nişanlandı🙃 İnan bana Allah o kadar büyük ki kimsenin ahı kimsede kalmıyo. Atlattın mı dersen hala arada aklıma gelir gözlerim dolar. Ama bazı şeyler olmuyosa vardır bi hayır. Kendini gerçekten üzme. Kimse için değmiyo. Devir eski devir değiş
Soran+1 yılAh üzüldüm senin adına ya :/ umarım beni mumla arar ama o gün geldiğinde iş işten geçmiş olur
- +1 yıl
Merak etme her şeyin bi zamanı var belkide
Ustune soguk bir su ic.
00 YorumlaAga bana özelden yazsana dertleşelim
00 Yorumla
+1 yılCok zor bir durum Allah yardimcin olsun😏
00 YorumlaKalbime gömerim o zamannn
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAynı hatayı bende yaptım çok pişmanım mutsuzum aldatiyorum
01 Yorumla- Devamını Gör (20)
Devamını Gör(65)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevdiğim kız başkasıyla evleniyor, çok kötüyüm. Ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer