Yanağımı ısırdığında acıdığını söyledim diye tartısma çıkarmak?

Bu bi tartısma sebebi olabilir mi? Geçen gün buluştuk yanak ısırmayı seviyor uzattım yanağımı ilk defa ısırdı ve canımda yandı ama üzülmesin diye orada bir şey demedim sonra eve döndüğümüzde konusu açıldı acımadı di mi dedi bende o sorduğu için söyledim biraz acıdı birdakine çok kucuk mınıcık ısırırsan daha iyi olur dedim bi soğudu ne biliyim uzaklaştı garip hissetti yani mağdur olan benim konuyu dile getirdim böyle olsa daha iyi olur dedim kırıcı tepkide vermedim bide benden işte moral beklemiş sonra sürekli beklenti içerisindesin derken tartısma felan kıyamet yani gerisini siz düşünün. Sevdiğiniz insanla aranızda böyle durum yaşansa anlayısla karsılar mısınız yoksa alınıp kızar mısınız? Yorumunuz nedir?
Yanağımı ısırdığında acıdığını söyledim diye tartısma çıkarmak?
Cevapla