Aşkı kimseye öğretmek haddine değil Sadece cesareti olmayan kişiler yaşayamadı o kadar. Aşk başta cesaret istiyor. Herkes teslim olmak istemez ve korkar.
Aşkı, sevilmenin ne demek olduğunu öğrenen fazladır, tövbe etmesinin sebebi de sonrasında böyle seven bulamayacağı içindir.😎 Azcık kendimi övesim geldi, hep yerip duruyorum.😬
Sevgilim olmadı ama ben en azından insana insan gibi değer verdiğim için çok kısa ve öz söyleyeceğim Aşka Tövbe ettirmem benim hayat tarzını zaten öyle bir şey yoktur
Aşkı öğrenen fazladır. Kimsenin aşktan tövbe etme sebebi olmadım, olmak da istemem. Aşk, yaşanması gerektiğini düşündüğüm güzel bir duygu. Her duygunun gibi aşkın da insanı düşündüren tarafları var ama genel anlamda insanların aşkta ki güzel yönleri görmesini sağlarım...
İnanın bu güne kadar aşkı zerresine kadar ben öğrettim karşımda ki kızlara, kadınlara, ama ne oldu aşkımı çok fazla verdiğim için yok oldular, şimdi belki hayal ediyorlardır verdiğim aşkı ama artık çok geç, bundan sonra kaşıkla verip kepçeyle alacağım.
Bahanesi o kadar güzeldi ki Sessizce durdum ve gülümsedim Sonra şairin şu sözleri aklıma geldi “Yaprak ağaçtan sıkılmıştı” sonbahar bahaneydi, bizde aşkı böyle öğrettik, gitmem diyen herkesle vedalaştık.