Güvendik diye düzeltene kadar güvenlik yazdığını farketmemiştim 😂😂 Evet yaşarım. Hatta aşırı keyifli olacağını düşünüyorum.. Sevdiğim insan, başbaşa bir de kedimiz varsa tadından yenmez 😂😂
@Hapishaneköşesi öyle kardeşim ne işin var adamın evinde içine alacak diye adamın evine gidiyorlar nikah Yok bir halt yok sonra erkek arkadaşı öldürdü erkek arkadaş nedir ya
Kafana silah dayanışmar namussızşuğun alasını görmüşsün ama nasıl olacak onlar affedilir bize güvenilnez hala şunları niye yapıyon biliyonmu sen den daha fazla soğuyup yanındakine laf söz gitmesin diye çünkü benden haberi yok iki kişiyş aynı ands idare ettiğin için ama benin hesabım var hadi benim babam allaha emanet
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
www.google.com/search
Tabi
Görsel komik 😂😂😂 eyv
Güvendik diye düzeltene kadar güvenlik yazdığını farketmemiştim 😂😂
Evet yaşarım.
Hatta aşırı keyifli olacağını düşünüyorum..
Sevdiğim insan, başbaşa bir de kedimiz varsa tadından yenmez 😂😂
Aynı evde yaşayan zihniyeti görüyoruz ölüyor gidiyor balkondan düşüyor evlilik yapsın yaşasın yoksa gayrimeşru olduktan sonra anlamsız
En güzel cevabı sen vermişsin helal 👍
@Hapishaneköşesi öyle kardeşim ne işin var adamın evinde içine alacak diye adamın evine gidiyorlar nikah Yok bir halt yok sonra erkek arkadaşı öldürdü erkek arkadaş nedir ya
Aynen öyle hem ahlaksızlık yapıyor hemde şiddete uğradım diyorlar
@Hapishaneköşesi aynen öyle
Kafana silah dayanışmar namussızşuğun alasını görmüşsün ama nasıl olacak onlar affedilir bize güvenilnez hala şunları niye yapıyon biliyonmu sen den daha fazla soğuyup yanındakine laf söz gitmesin diye çünkü benden haberi yok iki kişiyş aynı ands idare ettiğin için ama benin hesabım var hadi benim babam allaha emanet
Nolursa olsun bi erkekle aynı evde kalmam nikah olmadığı sürece
👍👍👍
Yurt dışında normal böyle şeyler ama Müslüman devletinde olunca sıktını oluyor yani kime göre neye göre
Yok gayet siz kadınlar özgürsunuz 😅
Bence evlenmeden önce onu daha iyi tanımak için gerekli olan bir şey.. Evlendikten sonra bambaşka karakterler ortaya çıkıyor çünkü..
Benim ahlakıma, dinime ters ama başka binin dini kültürü farklı olunca bir şey diyemeyiz tabiki saygı duyarım ama desteklemem
klavyeyle imtihanın çetin geçmiş 😀😀😀 ben yaşamazdım...
Kanka sorma ya bi kelimeyi yazamadim anasını satayım 😂😂😂😂😂 ee naber
kankadan kastın ben miyim klavye mi çünkü bayağı bi vakit geçirmişsiniz bi yaşanmışlık var nede olsa aranızda 😀😀😀...
Kankayi sana diyorum bu sefer sıkıntı yok 😀😀😀😀😀
Birlikte yaşamayı kutsallaştıran ve yasallaştıran kıytırık bir imza olmamalı.
Gayet tabii kabul ederiz..
Hyr kimsenin arkasini toplayamam ve rahatima düşkünüm ugrasamam surekli onla
Dağınık değilse ve benim gibi derli toplu düzenliyse 😀
Sessiz sakinse olabilir
😊😊😊
Daha önce sevgilimle birlikte yaşadım zaten
Ve yine olsa yine kalırdım
Yaşanmaz ya evlendikten sonra da insannin yapacağı bir şey kalmıyor
evet kabul ederim çok da severim karı koca gibi ama evli değiliz mükemmel bişey bu :D
Güvenlik derken? Ederim tabiki. Belli süre geçtiyse ilişkide neden kalmayayım. Aynı evde kalamayacak kadar güvenmediğim adamla neden sevgiliyim
Karnın şişince anlarsın güveni
@SaidYıldız1 doğum kontrol yöntemi diye bir şey var değil mi bilmem bilir misin
Vermek sorun değil de hamile kalmak mı sorun sadece
@SaidYıldız1 sen yazmışsın hamile kalma olayını ben değil. Evet evlenince yaptığında ne değişiyor? Herkes seninle aynı fikirde olmak zorunda değil.
Evlenince yapmak serbest.
@SaidYıldız1 iyi sen öyle yaparsın.
İffetini vermek bu kadar basit olmamalı
Ederim ama aynı eve girince herkes birbirinin gerçek yuzunu görür vazgeçebilir hemen
Bunun güvenle alakalı olduğunu düşünmem nefis ve şeytan?
Yani aslında güven olduktan sonra kalınqbilir tabi ama şahsen ben kalmam
Evet neden kabul etmiyim ki eninde sonunda zten bu olucak
Helal dairesi geniştir ve keyfe kâfidir harama girmeye hiç lüzum yoktur.
Hayır yaşamam günahtır
Sen bitanesin valla çok güzel fikirlerin var seni bu yüzden beğeniyorum 😊
Teşekkürler
Güven duysan da olmaz
Ayni evde yasamak istedigimiz icin evlendik.
Hayır güvenle ilgisi yok ki
Olsun da sonrasını düşünürüz.
Abim camlarımı taşlar 😀
Ben kabul ederim de ailem etmez
Hyr haram Allah katında
👍👍👍
En iyisi evlenip beraber yazacaktır
Yaşamaktır
Evett
Yok istemem
Asla kabul etmem..
Hayır kabul etmem.
Ederdim
Sanırım hayır
Nikahsız benim evime gelen kadınla evlenmem
Hayır
evet
Evet