İnsan rüyasında neden eski sevdiğini görür ki , bilincim altına mı yerleşmiştir?

Bir değil bir çok kez rüyalarıma girdi gerçek gibiydi hemde. Ondan başka rüyada göremedim. Beynimin en altlarında o kaldı hep sanırım ya da manevi bir anlamı var mıdır , olabilir mi , saçma mıdır bilmiyorum.
Hiç içki içmeyen biri rüyamda içip bana gelmiş , sevdiğini söylüyor ayakta duramayınca da omuzlayıp evine götürüyorum bende teslim etmek için ailesine. Annesi de yanlış anlıyor ileri geri konuşuyor teslim edip geri gidiyorum hemen. O da hemen ayılır ayılmaz yanıma geliyor bırakmıyor. Onunla ilgili her gördüğüm rüya gerçek gibiydi , evlerinin kapı numarasına kadar aklımda ya hu.

Yani çok saçma mı bir rüyadan işaret beklemek? Sanırım saçma.
İnsan rüyasında neden eski sevdiğini görür ki , bilincim altına mı yerleşmiştir?
Cevapla