İlk flörtleştiğim kızı unutamıyorum?

Normalde kızlarla takılan konusan bırı degıldım tipimi begenmedıgım için hiç yanasmadım 20 yasına kadar gecen sene öyle bi Twitter a gırdım sohbet gruplarından bı kızla samımı olup dmye gectık bı anda flörtlesmeye basladık aslında flört degıldı sakasınaydı bunun bende farkındaydım ama nası hosuma gıdıyodu ilk defa bı kızla bebegım bıtanem canımlı konusuyom 2 hafta falan konustuk ben kör kütük aşık oldum buna beklemedıgı anda açıldım buda işte ben sana samımı falan davrandım dedı boyle düşüncegını tahmın edemedım özür dilerim falanlar fılanlar ben bununla 3 gün falan ugrastım kaybetmek ıstemıyorum tabı bıktırdım iyice kızı 1 sene gecmesıne ragmen onun üstüne kaç sevgılı degıstırmeme ragmen unutamıyorum hala dünyanın en güzel kızı gıbı ona nefret besleyemıyorum hala hayaller kuruyorum napcam ben bununla cıkmıyo aklımdan
İlk flörtleştiğim kızı unutamıyorum?
Cevapla