Ailesi yüzünden sevgilimden vazgeçmek zorunda kaldım?

Arkadaşlar sevgilimle 1 yıldır birlikteyiz ama onun ailesi muhafazakar bir aile ablası ve annesinden tutun tüm sülalesi kapalı ve dindarlar (!) elhamdülillah biz de müslümanız ama şöyle bir şey var ne ben ne annem ne de bizim sülale hiçkimse kapalı değil. Ben tam tersine onların aile yapısına çok ters bir şekilde giyiniyorum. Tarzım bu şekilde hep böyleydi. Askılı şort vs giyiyorum ama bunlar asla ne erkek arkadaşımın ne de ailesinin kabul edeceği şeyler değil. Ailesi bana kapan bile dedi hatta ben kabul etmedim ve ayrıldık bir keresinde. Sonra ailesine kabul ettirmeye çalıştı güya etmişler ama ben yine emin değilim ilerde karşıma çıkarmayacaklarından. Ve şöyle bi şey oldu tüm ailesi beni tanır sever sayar onlara gittiğimde yemek yaparım aynı sofrada yeriz, kimseye saygısızlıgım olmadı fakat bir erkek kardeşi var, bigün biz dışarda oturuyorduk saat 6-7 civarı aradı ben de duyuyorum sesş hoparlördeydi. İşte yapılcak bir sürü iş var neden hala dışardasın dedi kardeşine işine sahip çık o kız yüzünden işine sahip cıkmıyorsun anne babası yok mu bu kızın evi yok mu bu ne geniş bir le diye saymaya başladı. Ben şokk. Hiç beklemıyordum aldım telefonu birden o bana ben ona girdik. Benim ailem geniş oldu sevgilimle akşam 6da oturuyorum dısarda diye. Sonra ben evin yok mu oldum ne biçim kız oldum. Bu saygısızlıktan sonra sevgilimden ayrılmak zorunda kaldım. Neyse yalvar yakar barıstık onun adına özür diledi vs. Hopp tekrar aynı şeyler oldu yine akşam saatleri aradı işte başka kız mı yok o kız herkesin yanında kalır bu saate kadar ne geniş ailesş var diye saymaya başladı. Kapadı telefonu ve bana mesajlar atmaya basladı aynı tarzda. Onun peşine ablası biz seni istemıyoruz sizin gibi aileyle işimiz olmaz diye mesaj attı. Yani ben ne oldugunu anlayamadım hiçbir problem yoktu evlerine giren cıkan insandım ya. Erkek arkadasım da kızdı onlara ama ne fayda. Ne girdi de çıkmadı bunlara bilmıyorum sözde dindarlar. Ben açığım diye istemiyorlarsa bile sonucta ben onlarla değil sevgilimle evlencem. O beni öyle görmüş beğenmiş bu baskılar nedir yani. Daha neler neler ya yazsam sığmaz. Hal böyle olunca ben tekrar ayrıldım olan ilişkimize oldu ama sevgilimin beni sevdiğini de bilşyorum onlar adına özür diledi ama sonucta biriyle evlenınce onun ailesi ile de evlenıyorsunuz. Ve şimdiden bu kadar müdahiller her şeye , sonradan olmamalarına imkan yok. Erkek arkadasım ara bulmaya ikna etmeye calısıyor beni ama olacak gibi değil üzülüyorum da nolur bişi deyin bana ya
Ailesi yüzünden sevgilimden vazgeçmek zorunda kaldım?
Cevapla