Erkekler, 180 ve üstü erkeklere soruyorum 180 ve üstü kızlar ideal mi yoksa çok mu fazla?

180 ve üstü erkeklere soruyorum 180 ve üstü kızlar ideal mi yoksa çok mu fazla?
Erkekler, 180 ve üstü erkeklere soruyorum 180 ve üstü kızlar ideal mi yoksa çok mu fazla?
Cevapla