Bir kızınız var 18 yaşından büyük ve birlikte ailecek yaşıyorsunuz. Bir gün sevgilisiyle gelip sevgilisinin de artık sizinle yaşayacağını söylüyor. Bu karara saygı mo gösterirsiniz? Haddiniz olmadığı halde karşı mı çıkarsınız?
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Af edersiniz siz uzaydan mı geldiniz? "Haddiniz olmadığı halde" ne kadar haddi aşan bir cümle? Ev benim evlat benim sana fok yemek düşer...
Evlat sizin olabilir ama 18 yaşından büyük birisi normal şartlarda bir birey sayılıyor. Çocuk sizin de olsa kararlar sadece ona ait oluyor. Karışarak haddinizi aşmış oluyorsunuz :)
Benim evimde ne olup ne olmayacağına senin gibi had ne demek bilmeyen birisi mi karar verecek? Benim evimde ne yapıp ne yapmadığımdan sana ne?
Doğru buna ben de karar veremem. Ama sizin de karar verme hakkınız yok kızınız kendi kararlarını verebilen bir birey
Kendi evinde benim evimde değil...
Peki kızınız evli olsa eşiyle aynı evde yaşarmıydınız?
Kendi evimde yalnız yaşamayı tercih ederim ev onun evi ne de olsa kimsenin rahatını bozmak istemem...
Peki o zaman saygım sonsuz. Ev sizin kimse karışamaz.
🙏
Yani bilemiyorum, tanımak lazım önce. Ölçüp biçmek lazım.
Güzel bir bakış açısı en azından bir kaç mantıklı insan var hala
Evlenmeden dizimin gibinden ayrılamaz, erkek çocuğu da dahil.
Neden?
Ben onları Türk gibi büyütüyorum, bir Türk bir gibi yaşayacaklar. Avrupalı değiliz. Kendi özgürlüğüne karışmama gerek kalmaz çünkü onlara neyin doğru neyin yanlış olduğunu öğreteceğim zaten.
Peki evli olsalardı birlikte yaşarmıydınız?
Bir evde iki yuva olmaz, kendi ayaklarının üstünde durmayı da öğrenmeleri gerek.
Türk gibi büyütebilirsiniz ama nasıl yaşamaları gerektiğine onlar karar verir. Herkesin de kendi doğruları ve yanlışları vardır. Evli olmaları da olmamaları da bir şeyi değiştirmez. Evli olsalar dahi sizinle yaşamalarını istememenizi anlayabilirim. Ev sizin eviniz karar sizin. Ama evlilik hiç bie şeyi değiştirmez
Zaten onlara doğru, yanlışı öğreteceğim derken kendi kararlarını nasıl vereceğini öğretmekten bahsediyorum. Kendi doğru ve yanlışlarını en doğru şekilde bulacaklardır verdiğim aile eğitimi ile. Evlenince zaten onlar ayrı bir aile olacaklar ve kararlarını verebilirler.
Bana da bi kız ayarlarsa ebi kelhaneye çeviririz. Muhasebeye den bakarsın.
Korkunç bir zihniyet
Babanın karşısında sevgilinle sykişmek normal mi?
Sevişicek demedim? Birlikte yaşamak sevişmek anlamına mı geliyor
@beniboylebill ona muhasebecilik kaldı ona bozulmuştur HAD abidesi...
@mmsaci yok bozulmadım merak etme her görüşe saygım var :) Senin de olmalı bence
@Kokusucilek koca bir yalan bu. Gerçekten saygın olsaydı sorundaki had kelimesinin geçtiği cümleyi kullanmazdın. Bu senin başkasının fikirlerini umursamadan kendi yargını dikte etmeye çalışmandan başka bir şey değil...
Sevgili ne demek anlamını bile bilmiyorsun eve getirme peşindesin.
Sevgili = cinsel ilişkileri olan ve birlikte yaşan çiftlere denir. Evlilik durumunun yasal statüye dökülmemiş halidir.
Ben gayet anlamını biliyorum da sen yanlış biliyorsun ve düşünüyorsun bence :)
Cinsel ilişki yoksa flörtün olur
@beniboylebill sen yanlış biliyorsun sevgililer yalnı kalınca oturur beş taş, satranç, dama, tavla falan oynarlar zaten yatma vakti gelincede paspasın üstünde yatıyor. Skişi nereden çıkardın şimdi aaa çok ayıp...
@mmsaci :D :D :D İşler yolunda gitmezse, kandırıldım, umut verdi diyor :D
@mmsaci sevgililiği, evliliği sadece seksten ibaret sanan insanlarla muhattap olmak beni alçaltır sorry daha fazla seninle devam edemem :)
İşler yolunda nasıl gidiyormuş? Hangi yol bu fagshsjs
Sadece mi yazmışım, yoksa inatla mı çarpıtıyorsun? Sana göre nedir evlilik, sevgili, flört?
@Kokusucilek dert etme sorundaki edepsizliği gördüğümde takibi sonlandırdım, nezaket yoksunu hadsizlerle işim olmaz. Edepsizliğin ve saldırgan tavrın sürerse gereksiz listesinde sana da yer bulunur...
Saçmalık. Uni kazansın orada kiminle ne yaşıyorsa yaşasın. Benim dibimde değil
Neden?
Ne demek neden... yan odamda elin oğlaniylan yiyişecek ben de diğer odada kızımın zevk çığlıklarını mi dinleyecem?
Tamam da aynı evde yaşamak sadece sevişmek mi demek?
E o da olacak haliyle
Aynı odada bile kalmak istemeyebilirlerdi oysaki? Sadece evde hep birlikte yaşayacaksınız dedim. Ama aynı odada da kalabilirler. Evli çiftler ailelerle birlikte yaşıyor sonuçta dimi?
Evimiz büyükse ve yer varsa olur ama bir süre sonra, kendi evlerine taşınmalarını isterim.
Baba sorun etmezse ben olumlu yaklaşırdım, hem gözümün önünde olurlar 😂
Böyle yaşayan tanıdıklarım var. Türkiyede değiller ama...
Yurt dışındaysa normal ya
Aslında çok sağlıklı ilişkiler de oluyor. Türkler ama yurt dışında yaşıyorlar
Cddimsn
@Akdjakjd evet?
Valla ben edemem yazdim bak yoruma uni kazansin gitsin kiminle nerede yiyişiyorsa yiyişsuin dilara 😀
Abartmasin izin vermişiz sevgilisi olmuş bide evde ne işi var evlenmeden birde asla
Sevgili olmak için kızınız sizden izin mi alıyor gerçekten? Onun adına üzüldüm
Ya izin alıyor demedim ki karşı göstermiyoruz ayrıca kizim yok yani ama her şeyin bi sırası var aynı evde yaşamak ne birde benimle yani bu bi tik Genişlik seviyesi yani bana ters
Belki sınırlarınızı bir tık kızınız için gevşetemezmisiniz?
Yani bilmiyorum bu konu bana çok ters
Olabilir ama kızınız için ters değil. Onun sizin için sınırlarını daraltmasını talep ediyorsunuz. Fakat siz onun için gevşetmiyorsunuz. Neden bütün fedakarlığı kızınız yapıyor?
Ya gelip bana onu bile soramaz benim yetiştirdiğim kiz herkes yerini bilecek her şeyin yeri zamanı var oldu olacak çocukta yapsınlar evlenmeden ben varken evde
Bence çocuk evlenmeden düşünülmesi gereken bir konu değil. Fakat siz de yetiştirseniz o bir birey ve kendi ahlaki değerleri ve düşünceleri var. Bu durum da onun düşüncelerine göre uygun
Mezhebimiz ne kadar geniş diye soruyorsun yani
Sen bu şekilde anlamak istersen :)
Çocuğum olmayacak ama olursa ayrı ev tutarım
Vururum
Efendim?
Sorun olurdu
Neden?
Kültürüme topluma ve ahlaki değerlerime ters.
Belki kızınız için bu ahkali değerlerinizi biraz esnetemezmisiniz?
Hayır
Neden? Siz kızınızdan sınırlarını daraltmasını talep ediyprsunuz ama? Neden fedakarlık yapması gereken tek bir kişi var?
Evlat benim sanane
Ayrıca benim evimde yaşıyorsa kurallarıma uymak zorunda
Haklısınız bana söz hakkı düşmez. Ama size de düşmez :)
Ben doğurup büyütüyorsam emek veriyorsam gayet tabii söz hakkımda var demektir. Uyum sağlamayacaksa kendi evine çıkar. Ama benim evimde benim kurallarıma uymak zorunda. Ayrıca ne bu avrupa özentiliği yorumlarda bile bahsetmişsiniz. Bizim dinimize aykırı şeyler çoğu kişi kabul etmez böyle bir şeyi. Ne bu polemik yaratma çabası?
Avrupada yaşayan bazı Türk tanıdıklarımın yaşadığından bahsettim. Evlat sizin olabilir ama ona belli bir yaştan sonra karışma hakkına ne kadar da baksanız sahip değilsiniz. Yol gösterebilirsiniz ama karışamazsınız. Ek olarak mesela kızınız evli olsa hep birlikte yaşarmıydınız?
Belli bir yaştan kastın 18 herhalde ama 18 yaşını doldurur doldurmaz ergin birey haline gelmiyorlar. Reşit sayılıyor olabilir ama kafa yapısı olarak hâlâ çocuklar. Ayrıca ben belli yaştan sonra karışırım demedim. Kendi evimde kurallarıma uyacak dedim işine gelmiyorsa kendi evine çıkar daha da umrum olmaz.
Evli olsa da yaşamam. Ev içinde ev kurulmaz
Tamam saygım sonsuz. Haklısınız son söylediklerinizden sonra hak verebilirim. Sizin eviniz sizin kurallarınız. Evli olsalar bile durum değişmiyorsa daha da bir şey diyemem
Karşı çıkarım tabiki uygun değil bu durum
Neden böyle düşünüyorsunuz?
Yani uygun değil ayrı evde yaşasalar sorun etmem ama bizle aynı evde yaşamasınlar
Tercih meselesi tabi ki ama
Yani bi şeyler yaşarlar büyük ihtimalle bunun gözümün önünde yapmasınlar
Peki evli olsalardı beraber yaşarmıydınız?
Yaşardım o zaman sorun olmazdı
Ne fark var peki?
Bu konu uzun konu ya 😄
Zamanımız vqr bence :) Yaptığınız şu an sadece toplum baskısı... Evli olsalar da olmasalar da bir fark olmamalı. Aynı durum
Ya zaten fark yok ama işte yaşadığımız toplum bu ha bana sen nasılsın dersen bende masum sayılmam😄
Toplumsal tabuları yıksak mı artık? Biz değişirsek toplum değişir. Düşüncelerini özgürce ifade etmekten ve kendi düşüncelerinle yaşamakta ne var ki? Başkalarının düşündüğü istediği şekilde yaşarsak bence asıl kötü olan bu olur
Sana katılıyorum ama yaşadığım için sölüyorum bunu beni aldatan sevgilim yaşadığımız şeyleri anlattı millete ve ben aşırı toplum baskısı hissettim maalesef insan hep umursamaz olamıyor
Böyle toksik insanlarla birlikte olup onlara fırsat tanıma
Çıkarken böyle olduğunu farketmedim ne isterse yaptım sonuç bu oldu
Ne isterse yapmakta doğru değil ki
İnsan sevince gözü görmüyo işte
Karşı çıkarım
Neden?
Sevmem ben öyle işleri bana ters
Kızınıza değilse? Sınırlarınızı biraz esnetemezmisiniz
Denenebilir
O ne yav
Herkesin başına gelebilecek bir durum
Benim gelmez, herkes yerini bilsin o ne oyle
Gelmez demeyin ama bence yine de :)
Gelse kapinin onunde koyarim onun sevgilisi
Neden?
Olmaz peki sz
Bence çok tatlı olur
Bise merak ettm
Ne?