Kızlardan soğumak hatta onlardan tiksinmek psikolojik bir sorun mu?

Sazanlar atlamadan hemen söyleyeyim. Herhangi bir kızdan red yemedim veya terk edilmedim ben. Şimdiye kadar 10-11 tane flört ve sevgilim oldu. En sonuncusundan ben kendim ayrıldım. Ve şunu fark ettim. Kız bedeni beni tiksindirmeye başlıyor. Artık ilgimi çekmedikleri gibi iğrenç ve tiksinç gelmeye başlıyorlar. Bunun sebebini gerçekten bilmiyorum. Tanıdıkça, gördükçe, önce bana sıradan ve sıkıcı gelmeye başladı daha sonra soğudum ve daha sonra mide bulandırıcı gelmeye başladı. Bu bir psikolojik sorun mudur?

DİKKAT : KADIN BEDENİNDEN BAHSEDİYORUM KADINLARIN KİŞİLİKLERİNDEN BAHSETMİYORUM, KADIN BEDENİNDEN SOĞUDUM DİYORUM YANİ VÜCUTTAN

Not: Kadınlardan tiksindiğim için Erkeklerin vücutlarına ilgi duyacağımı söyleyecek zeka özürlüler gelmeden önce ben cevap vereyim, hayır eşcinsel değilim
Kızlardan soğumak hatta onlardan tiksinmek psikolojik bir sorun mu?
Cevapla