Sevgilim, seni öpmemek için zor tuttum kendimi demesi?

5 6 gündür bir arkadaşın vasatasıyla tanıştık sevgili olduk. Beni çok beğendini, tutulduğunu, aşık olduğunu söyledi. Gözlerime de düştüğünü söyledi... Dün ilk defa buluştuk utancımdan konuşamadım bile sadece sarıldık. Eve geçtikten sonra da seni çok öpesim geldi, seni öpmemek için zor tuttum kendimi falan dedi. Bunu söylemesi bana biraz erken geldi içime Bi kurt düştü ama aynı zamanda beni öpmek istemesi hoşuma da gitti. Kafam karıştı biraz siz ne diyorsunuz bu işe?
Sevgilim, seni öpmemek için zor tuttum kendimi demesi?
Cevapla