Bakıştığım kişiyi sosyal medyadan buldun tanışmak istiyorum direkt selam mı yazayım hikayesine mi yanıt vereyim yoksa?

bir mekanda bakıştığım ve çok hoşlandığım kişiyi buldum. mesaj atıp tanışmak istiyorum ama direkt selam mı yazayım hikayesine mi yanıt vereyim yoksa hikayesine alev mi atayım? hangisi daha çok hoşuna gider bana bi yardım edin. bu durumda nasıl tanışılır yüz yüze tanışma imkanım yok şu an sosyal medyadan bi erkekle nasıl tanışılır?
Bakıştığım kişiyi sosyal medyadan buldun tanışmak istiyorum direkt selam mı yazayım hikayesine mi yanıt vereyim yoksa?
Cevapla