AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
40Cevap
Bana tipini atabilirsin istersen ona göre değerlendirebilirim
Okur, ama yazılmıyor size
Takip attım. Siz yazar mısınız?
İyi adamlar hiç kadınlara iyi kadınlar * adamlara yar oldukça ask kimsenin yanına kar kalmayacak
Neden öyle erkeklere gidiyorsunuz?
Tamamen değil az bir şey pislik erkekleri kızlar çok severler bad boy diye. Çünkü onu iyiye çevirip tatmine ulaşacağını düşünür. Hiç hayvan sevmeyen bir erkeğin tavşan beslediğini gören kızların gözleri kalpli kalpli olur. Ama normalde de hayvan sever biri bunu yapınca hiç bir çekiciliği olmaz onun için.
Hadi ya o yaşa kadar olmadı mı bulursun seni sevecek birini dert etme
10 yıl öncede bu sözü duyuyordum...
Çevrede kalmadı kimse yok.
Hayatım boyunca rededildim..
Bi sebebi vardır ya
Çirkinim. Tipimi atabiliriim
Birde el üstünde tutulan cıvık erkek modeli değilim
At bakalım çirkin olsanda elbet biri bakardi karakter meselesi önemli olan
Dışını beğenmeyen, içine bakmıyor.
Özelden attım..
Karakter meselesi derken serseri pi* olmak lazım işte
Ne alaka öyle bir imada bulunmadım
Bulun veya bulunma ben olması gereken şeyi soyledim
Pic olunca mı kızlar size bakıyor diye düşünuyorsunuz
Düşünmüyoruz, görüyoruz bizzat.
Rica ederim öyle erkek sevmiyorum vs söylemeyin
Evet öyle düşünüp öyle görüyoruz.
Erkeklere de öğretilen şey pic olursanız kızlar sizi sever diyorlar
Karakterli iyi erkeğin hiç yokmuş şansı. Hem bu sitede hem eksisozluk onedio youtubedan araştırdım 1 yıldır bu konuyu.
Ben değişicem pic pust peze***k olcam
Cvp yazamadınız galiba simalks?
Ne yapsın seni kızlar paralı yakışıklı erkekler varken
İşte bu yüzden zengin ve kendimi geliştirmiş biri olursam eğer, sizin gibilere özellikle yüz vermeyeceğim.
Param var zaten
@Hiper-Assasin asla öyle biri olman mümkün değil. Senin o tipinle dünya zengini de olsan yüzüne bakmam ben. Para güçtür. Benim gram paraya ihtiyacım yok. Kendi işim var ama paralı erkek güçlüdür. Bunu a nlahım
Eksik başka şeh
Tipim kötü
@bokswsw
Tipimi bilmiyorsun bile. Ama sen de insanları görünüşüne göre yargılayan birisin. Karakter senin için önemsiz. Bu nedenle, bay bayyyy. 👋
Kanka nasıl kasliysan sevgilin mutaka olması lazım kızlar üstüne atlaması lazım
Çirliniö
Olsun olum kaslıysan bişey olmaz
Kas bir işe yaramıyor
Olum nasıl yaramz ya ben kaslı olsam 10 tane kız ayarlardim tipime bak tipimde iyi değil
Ben çirkinşm ama..
Bende cirkinip ptofilde baksanabi
Normalsin.
Sende öylesindir emin ol
Kimse beğenmediyse. 29 yıldır hep rededildiysem...
Kaslı bi erkeği neden reddelerder anlam veremiyorum neyse boyun kısa mı
Tipimi atayım size
Attt
Bazen çok beklersin isyan edersin ama sonuç beklediğine değer
Hikaye
O kadar şans işi ki bu olaylar. Seni çok iyi anlıyorum ben de bazen kıza bak çocuğa bak diyorum ama yapacak bir şey yok.
Şans değil
Abaza gibi her yerden kız ararsan veya his olmadan herkese deneyince oluyor
Sen kız aramışsın yine olmamış. Şans
Çirkinim..
Tipe bakmıyor bu işler ne çirkin çocukların yanında nasıl güzel kızlar var ya da ne çirkin kızların yanında yakışıklı çocuklar var bu işler şans
Her kıza yürürsen beğenen oluyor illaki..
Hayır
Sen öyle san
Esmer sakallı ve uzuunsan ben varım 🤣
Dalga geçmeyin ama yorum yapacaksqn tipimi atabilirim
boş ver olsa ne olacak 😀
Ben insan değil miyim?
İnsanlıkla ne alakası var
Çok alakası var. En çapsız adamların dahil sevilip benim hep rededilmem hayatımı mahvetti
Niye hiç düşündün mü
Evet her gün...
1) çirkinim
2) gevşek değilim
O zaman bişey diyemem
:(
mağarada mı yaşıyorsun
Niye arkadaşlar yargılıyorsunuz? Krıtersiz abaza gibi her kıza yürümüyorum.
Denediklerimde çirkin olduğum için istemedi
MK 10 da 4 benim gözümde lesdir
Bazıları 10 da -100 erkekler için sürünüyor bence 10 da 4 leș değil
Sen de 10'da 2 falansın.
Șimdi baktım fotoğrafına 10 da 5 diyorum sana 2 puan fazladan verdim üzülme diye
Belkide tip 0...
Bilemiyorum
Olabilir. Biraz insaflı davranmak lazım hanemize sevap geçsin😂
erkek arkadaş yap sende :D:D:D
İyi niyetli olduğun için bakmıyorlar sana.
Senin gibi zengin, varlıklı, mükemmel fizikli biri değilim ama o hissi iyi bilirim.
Hiç olmayacak anana söyle tuşunu krsun
Geçin dalganızı
Desene bro 2022 bile çift oldu ine. Sapız ine
Bari hızlı resme fotonu at da yorumlayak lo
Özelden atarım ancak
Güvenemem soryy
Güvenme, benim beklentim yok. Sadece genel atip kendimi ifşa edemem
Görüşünü açsan yazarım gizlisin bee
Ben gizliden çıkamıyorum
Okay
Dünyanın sonu değil elbet bir gün olur
Ölünce olur mu!
nasip meselesi..
Çirkinik meselesi galiba (çirkinim sanırım)
çirkinlikle pek alakası yok, ne kadar cirkin olabilirsin? ucube misin?
bakimliyim temiz giyinirim vs demedin mi? biraz da kitap oku eğitimine onem ver.. niyetin ciddiyse yeterince uğraşırsan bi kızı ikna edebilirsin.
Takip attım. Gizliden çıkarsan tipimi atayom sen karar ver.
Eğitimim çook iyi. 1000+ kitap okudum yeter mi?
eğitimin çok iyi olsa resmini bana atıp benden not almak gibi boş bi düsünceye kapılır mıydın?
Kimse beğenmedi için olabilir mi?
Eğitimli kültürle alakası yok.
Nerede boş konuşan var kızlar seviyor
sende özgüven eksikliği var, kızlar bunu sevmez.
Bizim insanımızı herkese yürüyen boş konuşanlar özgüvenli geliyor.
Haklısın
sorun su ki sende kriter yok.
100 tane kız düsün, 1 tanesi şans verse sırf şans verdi diye onunla çıkar misin?
Ben abaza gibi herkese yürümediğim için belkide bu haldeyim
Sen çoğu insanda krıter olduğunu düşünüyor musun?
cogu insanin ne olduğu bizi ne ilgilendirir?
ben kendi hayatıma bakarım sen kendi hayatına bakmalısın. bir kız arkadaşın oldugunda iliskinizi baskalarının iliskileriyle mi kıyaslayacaksın? bu kendi hayatini yasamamak olur.
Beni kimse beğenmiyor
sen de kimseyi beğenme o zaman.
Elimde değil ki...
Hoşlanıyıyorum her insan gibi..
bu isler zorla olmuyor
Elbette. Benim gibi çirkini ne yapsınlar
özgüven lazım. madem paran var git birini tut yasam kocu vs sana yardim etsin. ciddiyim.
Denemedim mi sence?
Ama hayat boyu her denememde rededilmem neticesinde özgüven kalmıyor
doğru insanı beklemelisin
Ölünce olur mu?
görücü usulü evlen
Asla
Olur bekle
Ölünce olur mu?
Abartma canım sende ne ölmesi böyle şeyler anlık olur
Anlık olmaz çünkü kimse yok artık...
Umarım bulursun.
Bulamam :(
o zaman senı para kurtarır tatlım :)
Param var
paran varsa nasıl çirkinsin aw estetik ol
@ühüğühğ anormal kusur yokmuş
Tipimi atayım şatersen
aat
@ühüğühğ yazamıyorum size
Takip attım siz yazar mısınız?
Aynaya bak düzeltmen gereken şeyler var demekki
Heryerim kötü..
Tipimi atabilirim...
Oow üzüldüm
Anadan mi babadan mi
İkiside iyi aslında
Kardeşlerimde yakışıklı
Ben çirkinim..
İntihar et
:(
Sosyal ortamın falan mı yok acaba?
Artık yok..
Ya nasıl desem böyle gece kulüplerine falan git arkadaşlarla yüzüm iyi değil diyon hani sivilce falansa cildiyeye git zaten fit vücudun varmış işte ortamlara gir öyle olur
Sivilce falan yok
Genel bir tipsizlik var
Tm böyle arkadaşlarla ortamlara falan gir gece kulübü mesela
Vardır farkında olmadığın bir problem.
Bende bulamıyorum. Hep sapmı gezicez böyle. Nerde bu kızlar.
Tipim kötü+ cıvık değilim
Boş olmasın da
Gaayet doluyumda kimse ona bakmıyor..
Olur ya
10 yıldır bu sözü duyuyorum /(
Kankacım asla sevgilin olmayacak buna alışsan iyi edersin. Benim de olmadı , bak ben 4 yıldır denemiyorum bile. Bir kaç kere reddedildikten sonra bıraktım denemeyi.
gerçekten bu yaşa kadar nasıl olmadı...
Evet çünkü çirkinim
Ne eksik peki? neyiniz eksik
Tipsizim+ gevşek değilim
Ben olurum
Neden dalga geçiyorsun?
Dalga geçmiyorum
O değilde objektif yorum yapacaksan gizliden çıkın tipimi atayım dalga geçmeyecekseniz
Böylesi daha iyi :d
ne yapaym sana
Abi serseri pust ol o zaman olur bak cidden.
Eksi atan kimsin sen çıksana karşıma lütfen?
Kadını aldat döv kötü davran o zaman severler seni. Üzdüğün kadar sevilirsin. Sen kötü davrandıkça o sana aşık olacak bağlanacak.
Bu kadınlar üzerinde işe yarar. Ama erkek kendine kötü davranan kadını kapıya kor terkeder. Kotu davran ama sana kötü davranmasına izin verme. Umarım görürsün yorumumu ve serseri olmak için değiştirirsin kendini iyi geceler
Cok kafaya takma olmamasi daha iyi
Olur olur.
Olmaz
Yapsana kız
Üzüldüm biraz başkalarından bekleme sen git konuş
Kojuştum zaten hayatım boyunca..
Olsun bi kez daha dene
Kimse yok deneyeceğim ve artık özgüvenim sıfırlandı
Bu soruyu kaçıncı soruşun. Neden olmadığı belli
Çirkiniö
Kardeşim de aynı evli 2 çocuklu kadın bulmuş şimdi
Ben bulamam..
Oha evliyle ne işi var?
Evli 2 çocuklu kadın mı bulmuş?
Tipe sen 4 veriyorsan kesin 1 falan ondan olmuyo
Hjyjhjghhjhng
Belkide tipim 0 olabilir...
Objektif olacaksan tipimi atabilirim
Objektif olurum
Gizliden çık atayım
Her şey güzel olacak
Sanmam
Öz-güven
Özgüvenli erkeklerin çoğu karaktersiz oluyor
Gevşek olmayı bizim insanlarımız özgüvenli isimlendirmiş
Tipten kaybediyon o zaman
Bende öyleyim
Ben çirkinim ama..
Öğle deme
Görsen sende öyle dersin
İstersen atabilirim
Özguven eksikliği var sende
29 yıldır kimse beğenmeyince özgüven kalır mı?
Her denememde istenmedim..
Atabilirsin
Takip attım, siz yazar mısınız?
Ben yazamıyorum
Tm
Bulamadım sizi
Mehmet...
Beni al 😂😂😂
Vaaaaaaaaay
Neden dalga geçiyorsun? Komik mi?
Üzüldüm
Çirkin olduğum için değil mi tüm bunlar?
Biraz geç kalmıssın
Yoo, beni kimse beğenmiyor
bensin
Sanmam..
yok la gardas
Ben çirkiniö
tipini atsana
degilsindir at bi
Takşp attım, ilk siz yazın
Sap öl knk?
Mesele cinsellik olsa parayla yapardım ama hiç yapmadım
Bir şey olmaz.
Benimde korkuyorum