Sizce doğruyu söylemem mi gerekir sevdiğim kişiye yoksa ufak da olsa pembe bir yalandan zarar gelmez mi?

Şu ana kadar hiç sevgilim olmadı. Beni sevenler oldu ama çoğu benim tipim değildi. Bi kaçı da arkadaş ayarlamasıydı ama benim düşüncem ilk sevgilimin benim sevdiğim, beğendiğim biri yani onun da beni sevdiği bi ilişki bulmaktı. Ama bir türlü denk gelmedi.

Ama 2 senedir bir çocuktan hoşlanıyorum. Onun da bana karşı hisleri vardı hissediyordum hakkımda araştırma falan yapmış. Yakında mesaj atıp konuşmak istiyorum ve bazı yanlış anlaşılmalar yaşandı hem onu düzeltmek adına. Beni de az çok tanıyor gibi ama biraz da yanlış tanıdı. Sizce konuşursak hiç sevgilimin olmadığını duyarsa yanlış mı düşünür? Erkekler böyle bir kız size hislerini söylese hakkında ne düşünürsünüz yani böyle olduğunu bilseniz?

! Hoşlandığım çocuk biraz utangaç ve çekingen bende öyleydim bu yüzden bu zamana kadar adım atamadık
Güncellemeler
+1 yıl
Açılmak konusunda da çok cesaretim yok sizce mesaj atmalı mıyım ona 🥺
Sizce doğruyu söylemem mi gerekir sevdiğim kişiye yoksa ufak da olsa pembe bir yalandan zarar gelmez mi?
Cevapla