Şu ana kadar hiç sevgilim olmadı. Beni sevenler oldu ama çoğu benim tipim değildi. Bi kaçı da arkadaş ayarlamasıydı ama benim düşüncem ilk sevgilimin benim sevdiğim, beğendiğim biri yani onun da beni sevdiği bi ilişki bulmaktı. Ama bir türlü denk gelmedi.
Ama 2 senedir bir çocuktan hoşlanıyorum. Onun da bana karşı hisleri vardı hissediyordum hakkımda araştırma falan yapmış. Yakında mesaj atıp konuşmak istiyorum ve bazı yanlış anlaşılmalar yaşandı hem onu düzeltmek adına. Beni de az çok tanıyor gibi ama biraz da yanlış tanıdı. Sizce konuşursak hiç sevgilimin olmadığını duyarsa yanlış mı düşünür? Erkekler böyle bir kız size hislerini söylese hakkında ne düşünürsünüz yani böyle olduğunu bilseniz?
! Hoşlandığım çocuk biraz utangaç ve çekingen bende öyleydim bu yüzden bu zamana kadar adım atamadık
Ama 2 senedir bir çocuktan hoşlanıyorum. Onun da bana karşı hisleri vardı hissediyordum hakkımda araştırma falan yapmış. Yakında mesaj atıp konuşmak istiyorum ve bazı yanlış anlaşılmalar yaşandı hem onu düzeltmek adına. Beni de az çok tanıyor gibi ama biraz da yanlış tanıdı. Sizce konuşursak hiç sevgilimin olmadığını duyarsa yanlış mı düşünür? Erkekler böyle bir kız size hislerini söylese hakkında ne düşünürsünüz yani böyle olduğunu bilseniz?
! Hoşlandığım çocuk biraz utangaç ve çekingen bende öyleydim bu yüzden bu zamana kadar adım atamadık
Güncellemeler
+1 yıl
Açılmak konusunda da çok cesaretim yok sizce mesaj atmalı mıyım ona 🥺
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar