
Var olan sevgiliniz size nasıl hitap ediyor?

Canım, bebeğim, çiçeğim gibi kelimeler söylemesin de, ne söyler ise söylesin. İçinden gelerek ve samimi bir şekilde söylemesi şart benim için.
Eğer o hitaplar samimiyetsiz ise benim için bir anlamı olmaz. Samimiyet ve doğallığa önem veren birisiyim. Samimiyetsiz hitap söyler ise hiç söylemesin, adım ile hitap etsin daha iyi.
İsmimi cok seviyorum ben dkdkd
bana adımı söylesın djdjdj
Adına türküler yazılmış tabi ki 😀😘
İçini doldurup bana hissetmediği hiç bir hitap şeklini bana söylemesin. Canım diyip canını cikartandan tut da hayatım diyerek hayatı zindan eden muhtelif versiyonlarıyla hepimiz karşılaşmışizdir. Hitap şekli değil hissettirdiği mühim.
Şimdi ses tonu çok önemli kaba bi ses tonu varsa kadında ne söylerse söylesin iyi durmuyor ama öyle kadınlar var ki sesiyle huzur veriyor o Başkan bile dese güzel olur yani ama erkek tatlım canım balım dese de güzel olur yani
Cevap
43Cevap
1.30’dan sonra ki kadının söylediğini şey ve söyleyiş şekli çok hoşuma gitti 😀
https://www.youtube.com/embed/jhZSrX1uLd4Bence minnoşum hatun güzelim en çok da yavrum hoşuma giderdi herhalde ❤️
@Kadir5432 yapmacık bana göre tabiki kullanacağız kişi için hoş da olabilir elbette.
👍
İstediği gibi hitap edebilir saygısızlık olmadığı müddetçe
Bebeğim, prensim, sarışınım, ismimin yanına sahiplenici eki -ım yani "Yamaç'ım" gibi. Aşkım da olur.
Benim anca rüyamda sevgilim olur hatta o da olmaz ama olsaydı bana nasıl hitap etmek istiyorsa öyle ederdi önemli olan beni sevmesi bana değer vermesi
bebeğim yavrum güzelim ve isminin yanına iyelik eki
şu an bir sevgilim yok. Bebeğim deyişi çok tahrik ediciydi 😈😁😁
Güzelim hoş bir hitap şekli en azından bende yelkenler düşüyor duyduğum da hele canım sıkkın iken.
yavrum, hatunum, güzelim, prensesim, aitlik ekleri güzeldir, asenam, küçük kızım, meleğim bunları kullanan erkek bulamadım
efulimle sevgilim de var
Valla hiç sevgilim olmadı hoşuma ne gider bilmiyorum. İsmim herhalde
İçinden ne geliyorsa öyle hitap etsin..
Yavrum, biraz enteresan gelecek ama yavrucum seviyorum bu kelimeleri
Adımızı söylemeniz yeterli saçma sapan hallere girmenize gerek yok. Ayrıca güzelim ve yavrum nedir mk. Hem iki insan birbirine ismiyle seslenemez mi, sevgili olunca illa böyle kelimeler mi lazım.
Yakışıklım, yiğidim, aslanım 😂😂
Sevgilinin sana nasıl hitap etmesi diyorummm uyannnn 😂
Sevgilim yerine cevap verdim belki 😂
Bana güzelim, sevimli gün ışığım, minik kurabiyem, üzümlü kekim, güneşim, bitter çikolatam djjdjd
😂😂 he tabiki datlum
Sende mi Cedric izliyordun
Ahh Chen üzümlü kekim 😂
Aahhhh Chen 🥺🥺
Ömrüüümmmm
Kurt bakışlım
Aslan yelesi saçlım
Bence ideal shshshshshs
Önce aşkımlar uçuşur havada ilk zamanlar sonra canımlar ve daha sonralar isminle hitap eder bu hayat böyle erkek içinde kadın için de
Canım kelimesinden hoşlanıyorum ama nasıl hitap etmek isterse öyle edebilir özel hissetirmesi yetiyordu...
Öyle şeylere takan biri değilim :))
Bu kaçıncı hesap 😂
Bilmiyom 😁😁
Niye sürekli yenileniyorsun pesinde birileri mi var 😂
😂😂 yoo keyfi ama sen hep aynısın ağa b keşke eskiye dönsek sjsj senin fenomen olmak istediğin zamanlara güzel zamanlardı
Sürekli yeni hesap açmaya karşıyım sabitim
O zamanlar daha çömezdim ürkek ceylan gibiydim sitede 😂😂
😂😂 bu sitede laf olsun diye değil ha karakterini kişiliğini en çok sevdiğim insansın 😊
Yaa teşekkür ederim 😌🙃
Gerçekler böyle teşekkürlük bir şey yok 😂
7 Düvelin Padişahı, Şahin gözlüm, Yakışıklık abidesi, karizmanın öz evladı kısa ve net.
Samimi ve sevgiyle olması kaydıyla içinden geldiği gibi.
Kendini zorlamasına gerek yok içinden ne geliyorsa o. kendini zorlayıp yalanciktan demesinden iyidir
Gözleriyle bana bakarken gülümsesin gerisi önemli değil
İçinden geldiği gibi edebilir
Erkekliği ile övücü şeyler söylüyorum çok seviniyor 😄
Ben şekerim diyorum 😂
Bizim mahallede bir abi vardi, abi 190 boylarında iri yari kabadayı gibi bir adamdı. Çok korkardım sinirli bi tipti.
Bir gün yoldan geçerken karısının ona pamuk şekerim dediğini duydum koskaca adama pamuk şekerim diyordu 😂😂
Aşkım ikisi içinde ideal bence
Erkeğim derse hoşuma gider açıkçası
Aman aşkım demesin de
Özellikle içten bir canım ya da sevgilim
Aşkımda olur bitanemde oluq
Adımı söylesin hayatım olabilir
Sevdiğim adam, kocam, erim, ruh-u revanım, vb.
Yiğidim aslanım erkeğim 😃
Adımı söylemesi kafi :D
Sevgilimiz olsun da önce hitap kısmı sonra hallolur
Güzelim sevgilim hayatım bebeğim en çok bunlar ama farkatmez içinde ne geliyosa desin
Bana bebişim yavrum bebeğim denmesi hoşuma gider
bebeğime çok yükselirim
Kurt bakislarinda hayat bulduğum ömrümm
İsmiyle hitap ederim.
Kanuni'nin Hürrem hitap etmesi gibi
Normal ismimle başka ihtap etmesi saçma
İki tarafta samimi olsun.. yeterli
Erkekim
bir "erkeğim" diyişi var beni benden alan
adım yeter
Amcaoğlu dayıoğlu tercihimdir 🤣🤣
Adimla ederse daha memnun olurum.
Aşkim hayatim yeterli
Hacı Macı desin
Ömrümmm desin 😅
Doları avroom gozbebegim yerine de altınım 😂😂😂
Bey'im
Tatlım yabda adımla fark etmez
Efulim, kadınım, güzelim, bitanem
yaprağım.
Karım hatunum bebegim
Canım demesi
Sevgilim yok ki M
Yavrum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?