Gizli Üye(25-29)+1 yılAsko yalan namuslu rolu yapıyor
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.04 Yorumla
Soran+1 yılKız ne bilim ya napim sence
Cevap sahibi+1 yılAsko kabul et illa yan yana uyuyacak haliniz yok
Cevap sahibi+1 yılO senin yanına gelecek illaki askerdeyim sonuçta seni illaki özledi
Soran+1 yılHaklisin canım saol
En İyi Cevaplar
+1 yılinancı olan insan aynı evdede kalmaz, erkekler bazı şeyleri direk söyleyemeyecek kadar korkaktırlar. Bunun yerine senin uzaklaşman ya da senin ayrılık kararı alman için bazı şeyleri bahane ederler manüpüle ederler kadınları. Asla kendini küçültme aynı evde dahi durma. Aynı evde kalmanında manası yok o halde dersin biter gider. Günahına girmeyim ama ya soğudu askerde uzakta iken ya da orada telden manita yaptı. Yinede emin olmak gerekli. Lakin özleyen insan bunları düşünmez seven insanda. Sarılıp uyumak da yani sanki c... ilişkimi olacak. İlginç. Biz inançsız mıyız yani. Bence uzaklaş.
28 Yorumla
Soran+1 yılAynen dün kapattım konuyu zaten kendisinede söyledim niyetin inşallah doğrudur arkasından başka şeyler çıkmaz diye bakalım
- +1 yıl
Hakkında hayırlısı olsun, insanın sevdiğine sarılıp uyuması ne kadar huzurlu güzel bir duygu, insan askerden gelecek bunu reddedecek, o zaman hatim indirmiş ve allah yoluna kendisini adamış olması lazım ki herşeyden elini eteğini çeksin, Aynı evde kalacak ayrı yatacak pehhh inanc bahane.
Soran+1 yılDediğin gibi manipüle ediyosa direkt ayrılsın yani gerek yok böyle şeyleri benim kafama takip uzulmeme bende insanım sonuçta dün akşam dediğinden beri başka bisi düşünemez oldum
- +1 yıl
inan zaman herşeyin ilacı, bizde nelerle uğraşıyoruz ama kendini asla küçükltme, sen bilirsin de sessiz kal, geç yaz sms lerine, uzak soğuk cvp ver. Bak nasıl dolanacak ardından. Niyetini anla eğer başka sebepler varsa ayrıl
Soran+1 yılTamam teşekkür ederim bakalım be olucak niyeti ne güncellerim :(
- +1 yıl
Bol şans. Üzülme değmez. Kendine odaklan, spor yap bakımını yap, mutlu şeyler paylaş, asla ona nispeten yazılar yazma. umursama story lerine bakma kesinlikle. Kendini ön plana çıkar. Umarım iyi olur.
- +1 yıl
@Amehhhhhh Üstüne alınana yaptım, senlik durum yoksa istisnalardansındır. Bak geç boş ver.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
87Cevap
+1 yılAynı yatakta yatmadiniz diye bunu sorun etme seni sevip sevmediğine bakacaksın tam tersini düşün sende ayrı yataklarda uyuyalım diyebilirdin böyle konularda karşılıklı saygı duyulmalı
12 Yorumla
Soran+1 yılAynen bende sonra kabul ettim de önceden böyle olmadığı için birden öyle bisi demesi garibime gitti inancım değişti filan dedi sebep olarak o sebebpten sorguladım bende
- +1 yıl
Sorgulama bence adam ilk yattiginizda inancı aklına gelmemiş şimdi mi aklına gelmis diyecem asker dedin ondan da etkilenmiş olabilir fikrimce
+1 yılAdam ranza arkadaşlığına alışmış sende alışmalısın artık onun badisisin
13 Yorumla
Soran+1 yılÖf ciddimisin ya djkd çünkü dedi ben askerde alıştım böyle filan ama önceden beraber uyumuslugumuz var
- +1 yıl
Ne yazık ki badi sevgiliden daha önemlidir adam badisine duyduğu özlemden uzun bir süre çıkamaz, aralarına girme.
Soran+1 yılAy niyeyse yorumun içimi çok rahatlattı çok teşekkür ederimm
Eğer görev olarak zor bir yerde yapıyorsa askerlikte genellikle dine doğru bir yöneliş başlıyor. Öyle olsa bile maksimum 1-2 gün dayanır. Üçüncü gün yanına gelir. Askerliği normal bir yerde yapıyorsa bilmiyorum normalde düz duvara tırmanması lazım.
01 Yorumla
Soran+1 yılŞırnakta yapıyor komando olarak 5. Terör bölgesi diye geçiyormuş. Inşallah dediğin gibidir
+1 yılBırak defolsun gitsin insan kendi sevdiğinin yanında uyumak ister sende bunu adam yerine koyup ev mi tutacaksın
32 Yorumla
Soran+1 yılBencede Ama bilmiyorum en son tartıştık sonra saygı duyduğumu belirttim böyle bakalım :( Alttan alayım dedim bi anda parladım ama söndüm
- +1 yıl
Ya Altan alma sen delimisin üzülen sen olursun anladın mı acı cekende nasıl olsa seni elimin avucunda diyor bana da aşık diyor kulaniyor seni buna izin verme
+1 yılİnancına bağlı bir insan ise seninle aynı evde kalmaz zarf atiyor olabilir
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 788 cevap paylaştı.
+1 yılGiy seksi bi kiyafet gec karsi yataga, hic usteleme 😂
32 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 886 cevap paylaştı.
+1 yılÖnceden yaptignz şeyi şimdi neden istemiyor. Kendine mi güvenmiyor. Bence reddetme duygularında degsklik olup olmadigni anla
10 Yorumla
+1 yılnasıl ki bir kadın istemediğinde bir erkeğin saygı duyması gerekli, bir erkekte istemiyorsa kadın saygı duymasını bilmeli...
24 Yorumla- +1 yıl
Soran+1 yılAynen en son zaten kabul ettim zorlayacak halim yokki sonuçta kendi bilir
- Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı.
+1 yılyok bacım bunun kı kalkmıyordur ya da askerde cınsel yonelımlerını degıstırdı silkeletti kendını o yuzden boyle .
soba borusu gıbı gezmesı gerekırken karsıdakıde gel demesıne ragmen bunu dıyorsa ıkı defa dusun derım.00 Yorumla
+1 yılMuhtemelen şimdi ayak yapıyor yanına gelince rahat durmaz
10 YorumlaKızım doğrusu zaten o evlilik olmadan uygun değil
Ama inan askerde sonra yanında yatarsa sana yazık olur Zaten60 YorumlaÇok saçma buldum. O zaman aynı evde de kalmaması lazım
24 Yorumla
Soran+1 yılBana da öyle geldi. Peki sence neden demiş olabilir bana öyle bisey
Soran+1 yılSoğuduysa gelmesin 7 gün durcam diyo yanında hani istemem bende zaten soğuk insan
+1 yılÇok saçma. Ben asker den izine geldiğimde Sevgilim benden bıkardı. Sabaha kadar en az 3 kez ilişkiye girerdik. İzin bitince sanırım tekrar gelene kadar özlemem seni derdi.
00 YorumlaSaygı duy mesela? Gayet mantıklı konuşuyor hatasını anlamış. Takdir ettim kendisini. Zararın neresinden dönerse kar.
01 Yorumla
Soran+1 yılYa şimdi önceden böyle olmayınca kafam karıştı benimde yoksa zorla bisi yaptircak halim yok saygı duydum
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence önceden yapıyorsa simdi yapmıyor olması aldattığı anlamina da gelir baksana uzaklasiyormus giderim bile dediyse hic inanctan oldugunu sanmam. İnanc öyle hemen degisebilecek bisey degildir kökten gecmisten gelir. İnanma bence buna
01 Yorumla
Soran+1 yılNapmaliyım sence peki ben en sonunda kabul ettim saygı duyduğumu söyledim. Askerden gelince benim olduğum şehre gelicek 6 7 gun vakti var ailesinin yaşadığı memlekete gitmek için. Bana dedi dün aynı şekilde 7 gündede senin yanında olmak istiyorum. Arkadaşlarıyla filan takılmakta ister diye düşündüm ama hiç öyle bisi demedi
Nasil br kavgaydi acaba anlamadim... yok ille yanımda yat diye mi? Abaza misin kizim sen? Utanc verici
01 Yorumla
Soran+1 yılYa öyle olmadı tabiki. Önceden hiç böyle kafası yoktu beraber kaldığımızda o yüzden bana şüpheli geldi sorguladım bende tartıştık sonra tamam naparsan yap dedim oyle
+1 yılSeninle aynı evde kalması bile yanlış o dusuncedeyse
16 Yorumla
Soran+1 yılDimi ama işte öyle dedi dün niyeyse altından başka bisi çıkmaz umarım ama ben en başta biraz tartışıp sonra saygı duyup kabul ettim zorlayacak halim yok
Soran+1 yılSence neden demiştir ya
- +1 yıl
Erkeklerin aptal tipleri çok doğruyu yanlışı düşünüyorsa evlensin o zaman
Soran+1 yılSeneye evlenmeyi dusunuyodu benle ama bilemiyorum
- +1 yıl
Düşünüyormuş bu çok garip insanlar sene evlenmeyi düşünüyoruz der tek başına mı evleniyor
Soran+1 yılKız benle evlenmek öyle dedi ama bakalimm bende dedim zaten seneye olur diye
Erkekler askerden gelince değişir kafana takma başkasını sevme ihtimali vardır ya da senden soğumuştur
00 YorumlaAyrılık insanları değiştirir. Belli ki o artık senin tanıdığın insan değil. Bu durumda sepeti koluna herkes yoluna.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 633 cevap paylaştı.
+1 yılMuhtemelen günah olduğunu düşünüyor. Zina yapmaktan korkuyor. Varsa öyle erkek gelsin basayım nikahı
06 Yorumla- +1 yıl
Soran+1 yılHaklisin inşallah dediğin gibidir. Önceden beraber kaldık hep beraber uyuduk ondan tuhaf geldi bana. Askerden gelmesine az zaman kala söylemesi bide. Kendiside inançtan dolayı boylesinin daha doğru olduğunu söyledi. Bakalim inşallah öyledir başka sebep yoktur
- +1 yıl
geldim
Gidenle gelen aynı kişi olmaz bunu unutmadan devam et
04 Yorumla
Soran+1 yılNeden öyle oluyor
Soran+1 yılEvet zor şartlar altında yapıyor şırnakta komando olarak. Ama iyi anlamda değişir inşallah
- Aşk İlişkileri konusunda 720 cevap paylaştı.
+1 yılRanzada isteyebilirdi.
Ayrı yatmak alışkanlık yapmıştır05 Yorumla
Soran+1 yılInş dediğin gibidir alışkanlık ama önceden uyuyoduk ondan kafamı karıştırdi
- +1 yıl
Askerlik bitince geçer. Sabır.
- +1 yıl
Nerden biliyon..
Yoksa...
Adam aylardır erkeklerin içinde kalmış bir seferde seninle yatsın değişiklik heyecan iyidir😂😂
03 Yorumla
Soran+1 yılO öyle düşünmüyor sanırım yoksa bana ayrı yataklarda uyuyalım niye desin
Soran+1 yılYok sevgiliyiz. Beraber yaşamıyoruz ama ara sıra beraber kalmisligimiz olmuştu ve beraber uyumustuk
+1 yılTam evlenmelik erkek❤ bana niye denk gelmiyor bunlar ya
010 Yorumla
Soran+1 yılÖnceden uyuyoduk aramızda bisiler oldu ama şimdi böyle diyor inancı artmış umarım başka sebepler çıkmaz ardından
- +1 yıl
Heee onu diyorsun🤔 valla olabilir de olmayabilir de
- +1 yıl
Ahahah seni bu yorumla burada görmek :D :D
- +1 yıl
@muhammets8 beni bu isyanla her yerde görebilirsin😉
- +1 yıl
@hesapsiz-6 bu nasıl isyan tam evlenmelik erkek demişsin :D :D
- +1 yıl
@muhammets8 erkek yiaaaa mı deseydim?
- +1 yıl
Şu espriden de midem bulanıyo, sustum :D Yanınızda yatmayı düşünen erkeğe güvenmeyin ama siz :D
- +1 yıl
@hesapsiz-6 Şu espriden de midem bulanıyo, sustum :D Yanınızda yatmayı düşünen erkeğe güvenmeyin ama siz :D
- +1 yıl
@muhammets8 😃 tenk yü tavsiyen için.
- +1 yıl
@hesapsiz-6 Anytime :D
Gizli Üye(25-29)+1 yılAskerden geldikten sonra laylaylom ilişki değil de ciddi ilişki düşünmüş olabilir seninle ciddi düşünmediği için kullanmak istemiyo olabilir aklıma başka bişey gelmedi
016 Yorumla
Soran+1 yılCiddi dusunudugunu soyluyo seneye evlilik filan bilmiyorum ya of
Cevap sahibi+1 yılHerkes sana değer verdiği için demiş ama bence bana kalırsa annesi buna bir kız gösterdi yapar ya anneler öyle direkt askerlik sonrası bu da hoşlandı kızdan aklınca sadık kalmaya çalışıyor inan başka hiçbir mantıklı açıklaması yok tatlım
Cevap sahibi+1 yılZaten yaşıyormuşsunuz cinsellik şimdi mi inançlı olası geldi bırak allasen
Cevap sahibi+1 yılO seni terkeder yakında demedi deme
Soran+1 yılOha ya böyle bisi olursa cidden çok ağlarım uzulurum. Ve beni aldatıyor da demek aynı zamanda dediğin çıkarsa 😔
Cevap sahibi+1 yılBana aldatma kokusu geldi buram buram tâbi günahını almiyorumdur inşallah ama ben çok anormal karşıladım önceden yatiyorken şimdi yatmamasini direkt bu sebebi dusunurdum
Soran+1 yılÖyle yapıyosa direkt bana söyleyip ayrılması daha doğru ama erkekler işte anlamiyorum cidden dün bana dediğinden beri aklım kaldı cidden üzüldüm yani
Cevap sahibi+1 yılSeni üzmek istemiyo olabilir sonuçta sevgilisisin değer veriyoruz ama benim anlamadığım neden seninle aynı evde kaliyo ailesinin yanına gitmek varken
Cevap sahibi+1 yılSeninle komple bitiren direkt ailesinin yanına gider
Cevap sahibi+1 yılAcaba seni deniyor mu ne kadar evlenilcek kız falan diye kendince sacmasapan
Soran+1 yılEvet bide hiç arkadaşlarının yanına gitmek istemiyo. 7 günü var benim yanıma gelince 7 sindede benimle olmak istediğini söyledi. Ondan sonra ailesinin yaşadığı şehre gidicek
Soran+1 yılYa neyi denesin 3 yıl olcak nerdeyse hani önceden de beraber uyumuslugumuz filan var ama bilmiyorum askerde değiştimi noldu
Cevap sahibi+1 yılSeni deniyomuş gibi görünüyor evlenmek konusunda güvenmek için ama sen ilk yazdıklarımı da aklının köşesinde tut
Soran+1 yılTamam canım çok saol sonucunda ne olursa sana yazarım 🥰
Cevap sahibi+1 yılİnancı kuvvetli biri aynı evde kalmak bile istemez kendine guvendirme isteği var burada galiba ama kolpa tabi😂 ayrıl gitsin bence yalan zekası kapasitesi olan erkek en tehlikelidir:)
Cevap sahibi+1 yılBelki guvendirip ona bağlanman ve daha fazla seni kullanmak için yaptığı bişey hiç güvenilir bı tarafi yok adamın inanki
Elinden bir kaza çıkmasından korktuğu için olabilir
10 YorumlaNormalde bunu kadınlar teklif eder erkekler itiraz eder ama burada bi değişiklik var ahahha
15 Yorumla
+1 yılinanca bak aynı evde kalıyor aynı yatakta yatmıyor.
04 Yorumla
Soran+1 yılDimi banada ondan dediği samimiyetsiz geldi niyetini anlayamadım ondan sorguladim üzüldüm çünkü daha önce uyumuslugumuz var beraber. Bide askerden gelcek psikolojisiyle mı alakalı bilmiyorum
- +1 yıl
eğer çok inançlıysa flört bile haram. ama aynı evde kalalım diyor. çok da samimi gelmedi.
Soran+1 yılSence neden böyle demiş olabilir
- +1 yıl
namuslu taklidi yapıyor gibi, anlam veremedim pek.
- Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı.
+1 yılEe doğru demiş sanki eşi de bi tuhaf geliyormuş😃, sevgilinle aynı evde yaşaman tuhaf ve zina
00 Yorumla
+1 yılAbi inançsa mesele o zaman aynı evde de olmanız saçma. Başka iş var bunda
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 16,1b cevap paylaştı. Seks yapmadiysaniz zaten ayri yatin. Kendine guvenemiyor demekki
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı.
+1 yılGay midir nedir mk bu tip kafası garip tiplere prim vermeyin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKomik değil mi sence de? Aynı evde tüm gün takılıp ayrı yataklarda uyumak. Madem inancı değişmiş, sevgili olmak bu şeyleri yapmak da günah olur.
01 Yorumla
Soran+1 yılAynen bencede komik ama işte zorlayacak değilim kapattım konuyu tamam öyle olsun saygı duyuyorum dedim. Ama şüpheleniyor insan işte
askerde belki erkeklerle yatmaya alışmıştır ondan senle yatmak istemiyor olabilir :D
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAskerde insanın mental dengesi şaşıyor. Normal değişmesi
Ben de iki kişi rahat edemiyorum. Biz de sevgilimle ayrı yataklarda yatıyoruz zaten04 Yorumla
Soran+1 yılBu soğukluk yaratmıyomu bana hiç sıcak değil gibi geliyo bu durum
Cevap sahibi+1 yılYok normal ya haftada 1 2 defa beraber yatıyoruz sadece
Soran+1 yılPeki mesela diyelim evlendin hala ayrı mı yatmak istersin eşinle
Cevap sahibi+1 yılHaftanın 3 günü ayrı gerisini beraber yatmak isterim. Zaten öyle planladık.
+1 yılSizin anlayışsızlığınız. Anlayış göstermeliymişsiniz.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 11,9b cevap paylaştı.
+1 yılhahahaha :)
sevgilinin inanci degil cinsiyeti degismis :)00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence ayri ayri olsun yatak o geldinde hic yüz verme, eger iliskiye girmek istiosan belli etme ama o girmek istiosa canim istemio falan de yani kendini agirdan ver.
01 Yorumla
Soran+1 yılIki artı bir olucak sanırım tutacagimiz yer yataklar ayrı ayrı maalesef ama salonda beraber dururuz heralde uyuyasiya kadar :((
Askerden gelecek ve ayrı yatak. BAK o da güzel hikaye ha kardeş. O kadar dindarsa niye aynı evde yatıcak. kurguya puanım 3
21 Yorumla
Soran+1 yılÇok saçma ama cidden dün yaşandı bu olay. Banada samimi gelmedı cevabı ondan buraya sormak istedim
+1 yılSeni muhtemelen aldatıyordur. Kendimden biliyorum. Erkek psikolojisi böyle işler. ALDATAN ERKEK KENDİNİ NAMUSLU GÖSTERMEYE ÇALIŞIR ve sevgilisine KIYAMIYOMUŞ GİBİ DAVRANIR. bi dikkat et derim.
05 Yorumla- +1 yıl
Kendimden biliyorum jahshwuwhsys
- +1 yıl
@Sorumvardıayol keödpsmgpeld
- +1 yıl
Sair burada serefsizim diyor neyi komik
Soran+1 yılNe alaka bu beni aldatıyorsa gelmesin yanıma bir hafta kalıcam vakit geçirelim demesin
- +1 yıl
@Kırlariçindebikız offff oturup fakir edebiyati yapalim duyar kasalim o zaman sana ne yav istedigibi yapar alla alla hemen var ya taslama derdindesiniz gunahi sevabi kendinin
Gizli Üye(18-24)+1 yılÖnceden müslüman değil miydi yani şimdiki dini ne ki inancı bahane ediyor?
02 Yorumla
Soran+1 yılYa inancı kuvvetli değildi hiç içiyordu filan önceden kalıyoduk uyuyodum bisiler de oldu aramızda. Şimdi inancım arttı doğrusu bu filan dedi ama bilmiyorum başka sebep var mı arkasında ama kapattım konuyu ustelemicem
Cevap sahibi+1 yılAskim o zaman test et fake hesap falan aç bi şekilde yaz bakalım sadece sana mı böyle yoksa tüm herkese mi böylr o zaman doğrusunu anlardın
Gizli Üye(30-35)+1 yılÇok garip tam tersi askerden sonra kaplan gibi üstüne atlaması lazım.
03 Yorumla
Soran+1 yılEvet bencede bide bana bunu önceden diyor üzüldüm gerçekten ya ama saygı duyuyorum kendi bilir umarım dediği gibi inanctandir. Sence neden demiştir
Cevap sahibi+1 yılZaten doğrusu bu değil mi diyenler çocuk öncesinde böyle değilmiş. Aynı evde de kalmasın o zaman o da günah. Bu iş de var Bi şey gay mi oldu ne oldu
Soran+1 yılBilmiyorum ya vardır bu işte bisi bende ama ins yoktur gelince güncellerim size ne olduğunu:((
Gizli Üye(36-45)+1 yılAyrı yatsak suç beraber yatsak sapik oluruz suç.
Lan biz ne poh yiyecez maymun ettiniz bizi.09 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYıkarım o sınırları deseydin😃
Soran+1 yılTamam dedim geçtim ya gelince görücez bakalimm
Soran+1 yılÇok hevesli gozukmiyim
Cevap sahibi+1 yılSen dişiliğini göster bakalım dayanacakmi. ne iş ya kimi bulur yemez kimi yemek ister bulamazzz😃
Cevap sahibi+1 yılValla ne desem boş ayni yatak ateş barut zor valla😃
Soran+1 yılAmacını anlamadım ama cidden önce diyo ayrı yataklarda uyuyalım sonra diyo aramizda sınır olsun
Cevap sahibi+1 yılYa daha önce bir şey yasamadinizmi? sen bakiremisin acaba onami takıldı.
Soran+1 yılYüzeysel yaşadık bisiler
Cevap sahibi+1 yılGene yüzeysel olur. ya da sorumluluk almak istemiyor belki bakireligin konusunda.
ya da sana karşı saygılı.
Gizli Üye(36-45)+1 yılGerçek değil bence bu. Çünkü kimse bu kadar sl k olamaz :D
10 Yorumla
+1 yılçavuş falansa askerde, koğuş faaliyeti yaptırır sana.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılne olarak inancı değişmiş anlamadım , daha önce cinsel ilişkiye girdiniz mi?
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılyani daha önce cinesl ilişki olmadıysa korkuyor olabilir ama eğer olduysa çok saçma
+1 yılYa erkek boyle bısey dıyoda cok cok iyi sevmediğini dusunme sevmese ailesinden once snaa gelmez bak benım nişanlımla hıc gelıyomu😂
01 Yorumla
Soran+1 yılYa gelir o da yanına elbet 🥰
Gizli Üye(25-29)+1 yılSeni ölçüyor seni kandıracak sahip olup gider evlenmez senle inanma
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılÇok içli bizli olmayalım diyor senle ileriyi düşünmüyor
+1 yılo gün gelene kadar üzerinde durma..
11 Yorumla
Soran+1 yılAynen kapattım konuyu zaten kendi bilir valla
O lafın gelişi merak etme eve girince işler değişir
12 Yorumla
Soran+1 yılLaf olsun diye niye konuşuyor o zaman söylerken ciddi gibiydi ama daha da acmicam bu konuyu nerde uyursa uyusun
Askerde sürekli olarak tek kişilik ranzalarda yatildigi için alışkanlık yapmış olabilir onda bu durum
00 YorumlaO kadar erkeğin içinden çıkıp hemen yanına gelip yatması sağlık açısından pek uygun olmaz zaten 😉 bence de alıştıra alıştıra yanaşın.
00 Yorumla
+1 yılŞu psikoloji de tanımaya çalış bence bu kadar basit olay için ayrılmaya değmez.
02 Yorumla
Soran+1 yılAyrılmam zaten sırf bunu dedi diye ama sebebini sorguluyor insan önceden uyumuşuz sonuçta beraber şimdi inanç gereği bi daha doğru diyo ama bilmiyorum işte niye sence öyle diyo gelmesine iki üç hafta varken askerden
- +1 yıl
Gelince yüzyüze konuşmalısın bazı şeyler telefonda konuşulmaz
+1 yılBence öyle dese de yanına gelince dayanamaz ve seninle birlikte uyur
01 Yorumla
Soran+1 yılAy inşallah öyle olur
O zaman buluşmasın inancı değişmişse
10 YorumlaAskerden geldiği gün senle ayni yatağa yatmasın kolumu kırarım,😂
00 YorumlaSevgilin sofi olmuş rahat birak onu evlenmeden olmaz
00 Yorumla
+1 yılAynı evde kalmak helal miymiş?
13 Yorumla
Soran+1 yılDimi ama. Sence neden öyle bisi demiş olabilir
- +1 yıl
Gerçekten dini anlamda kafası karışmış ama iradesine sahip çıkabilecek kadar güçlü değil.
- +1 yıl
Yerinde olsam, haklısın der dokunmasına asla izin vermezdim. Resmen istiyor ama sana naz yapıyor. Böylesi süründürülmeli.
+1 yılDindar olacak diye 3.5 atmışsın
111 Yorumla- +1 yıl
Ne ulan bu... Cüneyt Arkın gibi araya kılıç koysun 😂😂😂😂 İki çeşit bulmuşsunuz
Soran+1 yılOf amacı ne sence niyeti bunun cidden kafamı karıştırıyo
- +1 yıl
Dindar mı oldun namaza mı başlıcan de... derdin ne de. Askerde ne değişti de... ne değişti de ayrı yatak kötek de... ne bileyim sizde ki kafayı yaşamadım... bir Kızla aynı evde yaşıyacaksam onunla yakınlaşma ihtimali hep vardır. İzin verirse sevişirim sevişirsem aynı yatakta kalırım...
Soran+1 yılBen uzatmicam ya çok hevesli gorcek sonra beni tamam dedim geçtim ama onu anlayamiyorum gelince o görcez bakalım
- +1 yıl
Önceden seks yapmışsanız o evin kapısı kapandığında anlarsın 😁
Soran+1 yılYüzeysel bisiler yaşadık ama o aşırı istekliydi öyle böyle değil...
- +1 yıl
Peki önceden aynı evde mi yaşadınız... nasıl yüzeysel kaldı öyle
Soran+1 yılFarklı sehirlerdeydik arada sırada bulusuyorduk aynı evde kaliyoduk bikac gün ben korktuğum için cekiniyodum
- +1 yıl
Sen ilişki mi istiyorsun... ayni yatakta aynı evde sevişmeden durmak için çelik gibi irade lazım... ya da çocuğun kalbi ile çok sevip seks yapmaması lazım
Soran+1 yılBen bilmiyorum ya zaten beni sevdiğini biliyorum yoksa zorlardı önceden de ama ben yanasmadigim için önceden belki onun da isteği kalmamıştır artık dediği gibi inançtanta olabilir mi bilmiyorum
- +1 yıl
Sen ne istiyorsun askerden gelince... sevişmek mi !!! O ise isteğin merak etme her türlü alırsın ondan... bin tane erkeğin içinden kopup geliyor adama askerden 😂😂😂😂
- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılÇoğu kızın hayalindeki erkek 😂
04 Yorumla
Soran+1 yılYa baştan böyle olsa emin ol Hiç kafama takıp üzülmezdim ama askerden geleceğinde böyle şeyler demesi üzdü bei açıkçası inanctan filan bahsetti ama bilmiyorum yeni mi aklina gelmiş inancı
- +1 yıl
Demek ki askerde değişmiş
Soran+1 yılBen ustelemedim sonra tamam dedim kabul ettim daha da açmam bu konuyu.
- +1 yıl
En iyisi
- Devamını Gör (68)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer