Ünivde not konusunda yardımlaştığımız Bi kız var. Dün yeni yıl mesajı attım oda bana attı extra kalp koymuş mesajın sonuna ben de koydum. Sürekli not konusunda yardım ettiğim bir kız. Ben ona kalp attığımda hakkımda ne düşünmüştür? Ve ben onun hakkında ne düşünmeliyim
Kız bana kalp attı ben de ona attım ayrıntıları okuyun?
kızın kafa yapısına gör değişir, hiç takmamış olabilir hoşlanıyor diye düşünmüş olabilir onu tanımadan bilmek imkansız fakat çok ciddiye alacağını sanmıyorum altı üstü bir emoji
Kalp emojisi illaki ben sana aşığım manası değildir, bu bir saygı ve sevgi anlamı taır yani samimi olarak arkadaşım seni sayıp değer veriyorum demektir bundan bir aşk macerasına sürüklemek manası çıkartmamalısın çünkü sonu hüsranla biter, facebookta bana hergün onlarca kalp ve sarılma emojileri atılıyor baya arkadaşlarımdan bunların hepsi bana aşık oldukları manası çıkmaz onun için kendini sal ve aynen devam et o sana kalp atarsa sende at ve sana değer veriyorum, sen benim için ayrıcalıklısın gibi mesajlarla ona değer verdiğini belirt gerisi allah kerim
Önden sana ulaşması mümkün değil. Onunla ilk karşılaştığın anda yakınına gir, arkanı dön ve ayakkabı bağcığını bağlama bahanesiyle yere eğil. Kalçaların dışa doğru çıkıntılı olsun, diz kapaklarını kırma. Sana neler yapacağını o zaman göreceksin.
O kadın görünümlü bir erkek. O hayatı boyunca her zaman bir kadın bedenine sahip olmak istedi. Zamanla saçlarını uzattı, dudaklarına ve göğüslerine dolgular yaptırdı. Ama bu ona, kendi bedeninde özgür hissetmesi için yeterli değildi. Slikon taktırdığı me*melerini okşayarak 31 çekerken camdan çok güzel bir genç kızın geçtiğini gördü. Kurtulmak istediği s**ikini ve tıpkı bir yaşlı amca gıdısına benzettiği ta**şaklarından elini çekip derhal evden dışarı çıktı. Güzel kızı takip edip nihayetinde evinin deposuna kapatabilmeyi başardı. Güzel kızın tüm bilgilerini doğduğundan beri kafasında yankılanıyormuş gibi öğrendi. Onun her bir parçasına bakarak ona benzemek için aylarca estetisyeninin yolunu tuttu ve nihayetinde güzel kıza tıpatıp benziyordu. Fakat tek bir fazlası vardı, hâlâ yaşlı amcaya benzettiği t**aşakları ve s**iki yerinde duruyordu. Çılgın o**ro*spu çocuğu güzel kızın ev adresini ve kimliğini de altıktan sonra onu öldürdü. Daha sonra mevcut evini terk etti ve soluğu güzel kızın ailesinin kapısında aldı. Kapıyı açan pederi ve a**mının 3 ay boyunca kızının yokluğu yüzülden s**ikilememiş annesi ve pederi çılgın o**ro*spu çocuğunu kendi kızları zannederek boynuna yapışmış. Çılgın, güzel kızın annesinin a**mının aylardır s**ikilmediğini kadın ona sarıldığı anda fark etmiş, kadının s**kilmemekten şişmiş a-m-ı çılgının her yerine değiyormuş. Çılgın o anın şehvetine kapılmış ve o an için dönmekten vazgeçip kadının a**mına bodoslama dalacak gibi olsa da, hayalleri için kendini tutmuş. Aylar sonra çılgın üniversiteye başlamış ve üniversiteyi s**ikine takmak zor gelirken senin gibi bir kerizi fark etmiş. Not tutmuyor, çünkü sıcacık a**mını * isteyen ama attığı ilk adımda g**ötünü kaptıracak seni kullanmak ona daha basit geliyormuş. Sen ise çılgını bir a**mlı zanneden, a**mının kölesi olmuş, sorumluluğunu bilmeyen bir züğürte hizmet eden amataparmışsın.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Birinden hoşlanıyorsan bu tarz işlere gerek yok git açıkça konuş, ayrıca hoşlanma kırmızı kalptir kasıtlı olarak sevgi amaçlı beyaz atmış
Peki ben ona kırmızı attım o ne anlamıştır
kızın kafa yapısına gör değişir, hiç takmamış olabilir hoşlanıyor diye düşünmüş olabilir onu tanımadan bilmek imkansız fakat çok ciddiye alacağını sanmıyorum altı üstü bir emoji
Kalp emojisi illaki ben sana aşığım manası değildir, bu bir saygı ve sevgi anlamı taır yani samimi olarak arkadaşım seni sayıp değer veriyorum demektir bundan bir aşk macerasına sürüklemek manası çıkartmamalısın çünkü sonu hüsranla biter, facebookta bana hergün onlarca kalp ve sarılma emojileri atılıyor baya arkadaşlarımdan bunların hepsi bana aşık oldukları manası çıkmaz onun için kendini sal ve aynen devam et o sana kalp atarsa sende at ve sana değer veriyorum, sen benim için ayrıcalıklısın gibi mesajlarla ona değer verdiğini belirt gerisi allah kerim
Hiçbir şey ifade etmediğine emin olabilirsin. Öpücük attığım bile oldu dalgasına. Takmayın bu kadar emojileri.
Bu kız bence seni kullanıyor, demedi deme. Ayrıca beyaz kalp, aşk anlamında atılmaz
abaza olduğunu anladı bence seni kullanmak için nnot vs. gibi o yüzden renksiz kalp koymuş.. bence beklentiye girme
Renksiz kalp ne demek 🤣
aşk değil o kesin...
bu yazışmaya göre işime yarıyorsun bu nedenle seni sevyorum diye yorumlanabilir
Peki o benim ondan hoşlandığımı anlamışmıdır?
Taktik ver nasıl davranıyım
Yardim eder misin yalvaririm
Kalbi arkadaş olarak atar diyen mallara inanma, ayrıca "BEYAZ KALP" atmış. Saf sevgi barındırıyor..
He ayn kalp atıyor kesin sana aşık ahshsh
Benim ondan hoşlandığımı anlamışmıdır
Yaşınız kaç
Ben 25 o 22
Hiçbir şey.
İyi iyi
Seni g**t deliğinden s**kmek istiyor
Kim omu benim hakkımda böyle düşünüyor
Evet bundan emin olabilirsin
Ama ben arkadan sevmem ki önden severim beni yanlış anlamış o zaman
Önden sana ulaşması mümkün değil. Onunla ilk karşılaştığın anda yakınına gir, arkanı dön ve ayakkabı bağcığını bağlama bahanesiyle yere eğil. Kalçaların dışa doğru çıkıntılı olsun, diz kapaklarını kırma. Sana neler yapacağını o zaman göreceksin.
Lan ben erkeğim mk
Muhabbete bak abi anirdim lan 😂😂😂
O kadın görünümlü bir erkek. O hayatı boyunca her zaman bir kadın bedenine sahip olmak istedi. Zamanla saçlarını uzattı, dudaklarına ve göğüslerine dolgular yaptırdı. Ama bu ona, kendi bedeninde özgür hissetmesi için yeterli değildi. Slikon taktırdığı me*melerini okşayarak 31 çekerken camdan çok güzel bir genç kızın geçtiğini gördü. Kurtulmak istediği s**ikini ve tıpkı bir yaşlı amca gıdısına benzettiği ta**şaklarından elini çekip derhal evden dışarı çıktı. Güzel kızı takip edip nihayetinde evinin deposuna kapatabilmeyi başardı. Güzel kızın tüm bilgilerini doğduğundan beri kafasında yankılanıyormuş gibi öğrendi. Onun her bir parçasına bakarak ona benzemek için aylarca estetisyeninin yolunu tuttu ve nihayetinde güzel kıza tıpatıp benziyordu. Fakat tek bir fazlası vardı, hâlâ yaşlı amcaya benzettiği t**aşakları ve s**iki yerinde duruyordu. Çılgın o**ro*spu çocuğu güzel kızın ev adresini ve kimliğini de altıktan sonra onu öldürdü. Daha sonra mevcut evini terk etti ve soluğu güzel kızın ailesinin kapısında aldı. Kapıyı açan pederi ve a**mının 3 ay boyunca kızının yokluğu yüzülden s**ikilememiş annesi ve pederi çılgın o**ro*spu çocuğunu kendi kızları zannederek boynuna yapışmış. Çılgın, güzel kızın annesinin a**mının aylardır s**ikilmediğini kadın ona sarıldığı anda fark etmiş, kadının s**kilmemekten şişmiş a-m-ı çılgının her yerine değiyormuş. Çılgın o anın şehvetine kapılmış ve o an için dönmekten vazgeçip kadının a**mına bodoslama dalacak gibi olsa da, hayalleri için kendini tutmuş.
Aylar sonra çılgın üniversiteye başlamış ve üniversiteyi s**ikine takmak zor gelirken senin gibi bir kerizi fark etmiş. Not tutmuyor, çünkü sıcacık a**mını * isteyen ama attığı ilk adımda g**ötünü kaptıracak seni kullanmak ona daha basit geliyormuş. Sen ise çılgını bir a**mlı zanneden, a**mının kölesi olmuş, sorumluluğunu bilmeyen bir züğürte hizmet eden amataparmışsın.
Sen hasta ve işsizsin. Kızsan rahatlatıyım seni
Rahatsızın ben. Beni rahatlatamazsın.
Deneyelim istersen baya azmış gibisin