Ask bu mu bilmiyorum. Bulusmaya cagirdim gelmedi kimsenin fotografini bilmem neyini hayatta begenmez?

Arkadaslar bir cocuk var uzaktan taniyorum dershaneden. Sonra kantinde gordum onu o kadar yakisikli oturakliydiki... durdu o da bana bakti o an etkilendim. Bikac ay sonra instadan ben takip ettim o da takip etti. 5 ay hicbir sey olmadi. Sonra fotograf begendim o begenmedi.. mesaj attim arkadasca konustuk. Sonra fotografimi begndi cok populer kimsenin begenmez. Sonra bulusalimmi dedim bilmem bulusalimmi cokmu istiyosun dedi ergence. O kadar hayalkirikligina ugtrraimki. Burada bu dalgalari ben yaparim dikkat dedim. Bak senn :D dedi bitti. Hergun fotografimi begeniyor... tam 1 aydir. Biliyorum sacma ama kimseninkini begenmez ve onu aklimdan atamiyorum. Not:sixpackli, universite okuyan felaket yakisikli maddi durumu iyi biri.
Ask bu mu bilmiyorum. Bulusmaya cagirdim gelmedi kimsenin fotografini bilmem neyini hayatta begenmez?
Cevapla