Birinden hoşlanıyorum instagramdan takip ettim o da beni etti sizce yazmalı mıyım?

Birinden hoşlanıyorum instagramdan takip ettim o da beni etti sizce yazmalı mıyım?
Birinden hoşlanıyorum instagramdan takip ettim o da beni etti sizce yazmalı mıyım?
Cevapla