Aşk ilişkilerinde iyi niyetli erkek neden tamamiyle kaybeder, tercih edilmez?

Sizin de görüşlerinizi istiyorum ama ben kendi fikirlerimi sıralayayım doğru olup olmadığını sormak istiyorum size:
  • Saçma aksiyonlar aramayıp barışçıl olduğu için
  • Kızların çoğu özellikle c**sellikte başta olmak üzere genel anlamda sert, tuttuğunu koparan seviyorken onlar dışarıda nazik bir insan olarak potansiyeli olsa bile o izlenimi vermediği için
  • Kendileri yine üstteki maddeye bağlı olarak gerektiğinde sert olabilen bir insan olsa da çoğul anlamda nazik ve centilmen takılmayı tercih ettiği için
  • Barışçıl takılan birisi olarak çok fazla rekabetçi olmadığı ve buna ihtiyaç bile duymadığı için
  • Kendisinde tamamiyle eğlenceli bir insan olma potansiyeli olsa bile sadece sohbeti iyi olduğu için ve kızların kendisini aslında makara, dedikodu muhabbeti yaptığı bir kız arkadaşı gibi gördüğü için olmakla birlikte kızların çoğu sırf saçma aksiyonlar aradığından o saçma aksiyonlara kapılmayıp daha barışçıl bir eğlence anlayışı olduğundan sıkıcı görüldüğü için
  • Yine üstteki maddeye bağlı olarak eğlenceli bir insan olsa bile sert, gizemli, umursamaz, cool takılan birisi olmadığından ve doğal olduğundan dolayı kızların çoğu onu "ezik, basit" sandığı için
  • Özellikle kadınların ve erkeklerin hak eşitliğini savunan birisi olduğu için (Burada kızlar gelip de şimdi blöf yapmasın. "Kadınların ve erkeklerin hak eşitliğini savunan erkekler hoşumuza gidiyor." diyorsunuz ama gerçekte size evire çevire çakan birini istiyorsunuz.)
  • Üstteki maddeye bağlı olarak kendi anlayışından dolayı bir kıza baskınlık kurabilecek niteliklere sahip olmadığı için (Hak eşitliğini savunan bir adam neden üste çıkmaya çalışsın?)
  • C**sellikte sağlıklı prensipleri olduğu için ("Evlenmeden önce c**sellik olmaz." gibi şeyler)
  • Son olarak kızların çoğunun mazoşist yapısını tatmin eden sert, umursamaz, gizemli, cool, maço ve çapkın tarzda özelliklerde olmamayı aslında empati yoksunu, kötü niyetli bir insana dönüşeceğini bilerek kendi tercih etmediği için
Aşk ilişkilerinde iyi niyetli erkek neden tamamiyle kaybeder, tercih edilmez?
Siz ne düşünüyorsunuz? Sizce iyi niyetli erkek, aşk ilişkilerinde neden kaybeder?
Aşk ilişkilerinde iyi niyetli erkek neden tamamiyle kaybeder, tercih edilmez?
Cevapla