Güncellemeler
+1 yıl
Yazdım ve o da bana bunu yazdı 🙄
Yaa teşekkür ederim abi bende seni tanidigim için şanslıyım. Yeni yılın sana huzur mutluluk getirsin nice güzel senelere😊
Yaa teşekkür ederim abi bende seni tanidigim için şanslıyım. Yeni yılın sana huzur mutluluk getirsin nice güzel senelere😊
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Hoşlanıyorsan dostum falan kelimelerini sil
O zman sıkıntılı olmaz mı? Ne yazayım canımsın mı? 🙄
Tanıdığım en iyi insansın falan tarzı yaz. Dostumsun arkadaşımsın dersen direkt friendzone a düşersin
Anladım, zaten şu an o noktadayım 🙄 o zaman onları dediklerinle değiştirip yazsam yeterli mi?
Her şeye rağmen kısmını da sil negatif enerji veriyor
Mümkün olduğunca pozitif ol
Ezgi, iyisiyle kötüsüyle bir zaman geçirdik seninle. Bazen seni istemeden kırdım, bazen kızdırdım. Fakat sen benim değer verdiğim, tanıdığım en iyi insansın. Bu yılın en güzel yanı bana iyi bir dost kazandırdı. Umarım yeni yılda her şey gönlünce olur. Yeni yıl mutluluk ve güzellik getirmesi dileğiyle. Mutlu yıllarr 😉
Sence nasıl görünüyor?
Bu yılın en güzel yanı seni bana kazandırmasıydı desen çok mu abartı olur?
Çok mu flört olur yani
Bence evet, bu direk yürümek olur. Benim çekincem abisinin de yanlış anlaması. Yoksa bugün hediye almıştım ona fakat bu yüzden veremedim. Şimdi bu söz de direk flört olur dediğin gibi.
O zaman olur o dediğin şekilde çünkü nispeten nötr bi mesaj bu hali
Bana iyi bir insan kazandırdı olarak değiştirsem ne dersin peki?
Ezgi, iyisiyle kötüsüyle bir zaman geçirdik seninle. Bazen seni istemeden kırdım, bazen kızdırdım. Fakat sen benim değer verdiğim, tanıdığım en iyi insansın. Bu yılın en güzel yanı bana iyi bir insan kazandırdı. Umarım yeni yılda her şey gönlünce olur. Yeni yıl mutluluk ve güzellik getirmesi dileğiyle. Mutlu yıllarr 😉
Bu şekilde daha mı iyi yoksa
Ezgi, iyisiyle kötüsüyle bir zaman geçirdik seninle. Bazen seni istemeden kırdım, bazen kızdırdım. Fakat sen benim değer verdiğim, tanıdığım en iyi insansın. Bu yılın en güzel yanı bana iyi bir dost kazandırdı. Umarım yeni yılda her şey gönlünce olur. Yeni yıl mutluluk ve güzellik getirmesi dileğiyle. Mutlu yıllarr 😉
Bu mu daha iyi?
Valla biliyorum çok sıktım ama valla az kaldı 😇
Yok yok sıkmadın bu hali daha düzgün olmuş bence
Hangi hali?
Ezgi, iyisiyle kötüsüyle bir zaman geçirdik seninle. Bazen seni istemeden kırdım, bazen kızdırdım. Fakat sen benim değer verdiğim, tanıdığım en iyi insansın. Bu yılın en güzel yanı bana iyi bir insan kazandırdı. Umarım yeni yılda her şey gönlünce olur. Yeni yıl mutluluk ve güzellik getirmesi dileğiyle. Mutlu yıllarr 😉
Bu mu?
Ezgi, iyisiyle kötüsüyle bir zaman geçirdik seninle. Bazen seni istemeden kırdım, bazen kızdırdım. Fakat sen benim değer verdiğim, tanıdığım en iyi insansın. Bu yılın en güzel yanı bana iyi bir insan kazandırdı. Umarım yeni yılda her şey gönlünce olur. Yeni yıl mutluluk ve güzellik getirmesi dileğiyle. Mutlu yıllarr 😉
En iyi versiyon bu bence
Ama emoji olmamış dur
Gülücük emojisi olabilir göz kırpma çok itici
Anladım teşekkür ederim her şey için. Emoji için bunu kullanacağım o zaman “🙂 “
Evet kesinlikle daha iyi, rica ederim
Yazdım ve o da bana bunu yazdı 🙄
Yaa teşekkür ederim abi bende seni tanidigim için şanslıyım. Yeni yılın sana huzur mutluluk getirsin nice güzel senelere😊
Bence güzel bi başlangıç olmuş
Başlangıç derken? Nasıl yani?
Ezgi’yi okuyana kadar kendim sanmam peki dkcnc
Belki sensindir o kişi, gizli kullanıcı 😅
Ezgi değil adım ve yazan olmadı