Bazı kadınlar şiddet görmesine rağmen neden ayrılmazlar?

Bazı kadınlar dayak yediği halde sevgilisiyle barışıp hayatına devam ediyorlar. Neden acaba? Sevgi her şeyi görmezden mi geliyor? "Mecbur olduğu için" falan demeyin. Kimse mecbur değil bu devirde.
Bazı kadınlar şiddet görmesine rağmen neden ayrılmazlar?
Cevapla