30 lu yaşlara gelince meselenin hiç bir zaman aşk olmadığını anlıyorsunuz sözü doğru mu?

Bana doğru geldi
27 yaşındayım
evli değilim ama evlendikten sonra aşık kalmanın imkansız olduğunu düşünüyorum
30 lu yaşlara gelince meselenin hiç bir zaman aşk olmadığını anlıyorsunuz sözü doğru mu?
Cevapla