Bana doğru geldi
27 yaşındayım
evli değilim ama evlendikten sonra aşık kalmanın imkansız olduğunu düşünüyorum
27 yaşındayım
evli değilim ama evlendikten sonra aşık kalmanın imkansız olduğunu düşünüyorum
insanlar aşk sandıkları şeyin gerçekte ne olduğunu anlıyor zamanla. bir anda veya görür görmez olacak bir şey olmadığını, sevginin daha yoğun hali olduğunu
Peki sen biri ile 5 yıl görüştün diyelim
Sonra kızdın ayrıldın ondan
Gurur yaptın ayrıldın yani
Sonra başka kızla tanıştın bu kız da saf biraz yani sevgilisi olmamış hiç gönül işlerini bilmiyor ve sana harbiden bağlanmış çok
Canını iste verir yani öyle
Sana hediyeler almış okumuş meslekli kız yani
Sonra sen bu kızı eskisi için bırakıyorsun yani eskisi ile barışıp evleniyorsun
Bu kızda arkandan ağlıyor
Şimdi aşk bunların aşkı mı oluyor
Erkekler sevmedikleri kızla evlenmezler diye diyorlar ama
Gururunu hiçe sayacak kadar gitmiş evlenmiş
Sen olsan erkek yerinde nasıl düşünürdün
Bu sözün bir diğer versiyonu da yıllardır bildiğimiz, evlilik aşkı öldürür değil mi?
İnsanlar ömür boyu aşık kalmak için evlenmezler. Aşık oldukları kişiyle birlikte olmak için evlenirler.
Cevap
13Cevap
Aman hayir ya eskide kaldi bu sözler. Artik 20 si 30 u kalmadi bu islerin.
Evlendikten sonra aşk bitebilir doğrudur;ama aşık olmadığın kişiyle de evlenemiyorsun, isterse çok yakışıklı,çok ahlaklı, yüksek kariyer sahibi olsun... Sevmeden, aşık olmadan sırf kriterlerime uyuyor diye evlenip mutlu olan varsa da onları kutlarım.
Haklısın çok canım
Sevgi biter mi evlendikten sonra
Peki canım son bir soru soruyum sana
Şimdi bi erkek düşün biri ile uzun zaman görüşüp ona bi sebepten kızıp ayrılmış
Sonra da bi kızla tanışmış bu kız da acemi gönül işlerinde erkek az ilgi gösterince aklı gitmiş
Sonra erkek bu kızdan ayrılıp gururunu da çiğneyip eskisi ile evlenmiş
Yani bunların ilişkisi ne olur sence birbirlerine sevgi ile bakabilirler mi
Evlilik bilmediğim için nasıl oluyor durumlar bilmiyorum aynı evin içinde
Ama kadın erkeği parmağında oynatıyor düşün
Zaten evlenmiş işim olmaz
Ama merak işte
Bence bunun evli olmakla ilgisi yok. Her şey gibi evlilik de zaman aşımına uğrayıp yokoluyor. Aynı kişiyle her an ve yıllarca dipdibe yaşamak çok yorucu ve yıpratıcı..
@samystery 👍
@Tutunamayan-biriyim tecrubeliler +1.. dinlemek lazim neler yasandi...
Boş bir soru sormuşsun yani evlenmedin evlen önce sonra düşün
Merak ettim
Bence aşk evlenince de bitmez bitenlerin bence ben gerçek aşk olduğunu düşünmüyorum mesela düşün büyük aşkla evlenenler neden ayrılıyor boşanıyor sebepleri ne
Ne sebep
Üff neyse
Ben ilk okul aşkıma böyle bir konuşma yaptım ayrıldım :D fakirliğin gözünü seveyim seni her an her şeye hazırlıyor :D
aşk kavuşamamaktır zaten. kavuşunca bitiyor. önemli olan sevgi :) yani aşkı toz pembe görmeyin kızlar :)
tecrübe etmekten çekinme. tecrübe etmeden bilemeyeceksin.
Aşk basit bir duygudur. 30'undan sonra dünya değişiyor
askın yalan oldugu dogru
Peki şu durumda nasıl
Bir erkek düşün birini sevmiş
Sevdiği bunu çok kırmış sonra da ayrılmış sevdiğinden başka biri ile görüşmüş
Görüştüğü kızda hiç bi şeyden haberi yok saf biraz bu işlerde zaten kızın ailesi yok sayılır sevgi görmemiş ama okumuş karıyer yapmış
Sonra da işte ilk tanıştığı erkeğe bağlanmış. Sonra erkek gururunu bir kenara bırakıp sevdiği ile evlenmiş. diğer kızda acı çekmiş
Bu erkeğin aşkı ne kadar sürer sence
o aska inanmaz
Ama sosyal medyada fotolarını koymuş erkek
o ask için degil eglence için
Evlenmiş ne eğlencesi
Anladın mı olayı
her evlilik ask için mi yani cogu zorunluluk ve eglence için
İşte bu erkek sevdiği ie evlenmiş
umarım daim olur
Üff git burdan
aşık olurum diye hiç düşünmedim nedense bende bekarım bu yaşa geldim ama
hiç bir eş bana ne anne nede kız kardeşim kadar sahiplenmez diye düşünüyorum
ben 20 yaşında biliyordum zaten sdfdsgg
Hayatında neden biri yok
Arkadaş lazım
Hayat toz pembe değil tecrübe
O noktada değilim
tamda dediğin gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?