Ya böyle açık açık "bu adam beni taciz ediyor" demem biraz ağır mı oldu?

Çok yoğun duyguları olduğunu söylüyor. Bazen böyle haddini aşıyor Çok güzel kokuyorsun keşke daha yakından koklasam gibi şeyler söylüyor. Ama kızıyorum susuyor. Bazen çok güzel cilvelesiyoruz. Haddini astigi zaman tepki veriyorum duruyor daha ileri gidip rahatsız etmiyor. İnanıyorum da tamam yani özel şeyler yaşamak yakınlaşmak istiyor ama yogun duygusu da var. Beni görünce gerçekten surat şekli değişiyor. Neyse bunun bir arkadaşıyla konuşuyorum öyle görünce naber nasılsın bu kadar. Kiskandi galiba uzak dur dedi. Bende bunun için sebep bulamıyorum dedim. Sinirlendi sonra saçma sapan tavırlar. En son seninle bir iletişimde bulunabilecegimi sanmıyorum artık dedi. İyi peki dedim. Ama orada çalışıyor sormam gereken şeyler oluyor sordum. Senin rezilliğin sana yeter sen rezilsin gibi şeyler söyledi. Bende girdim patronuna bu adam beni resmen taciz ediyor bunu gerçekten size yansıtmamaya çalıştım Bende yaşça küçük zaten ama ben tepki vermedikçe zivanadan çıktı sonra da böyle böyle dedi bana dedim. Adam çok sert uyarmış beni görünce yönünü değiştiriyor şimdi. Ama anlattım yani böyle taciz ediyor sürekli evine davet ediyor diye. Biraz ağır mı oldu ya duyan herkes ona tepki gösteriyor kıyamıyorum da pişman da oldum ama çok kırdı beni.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ben bu adamdan hoşlandım. Haddini astigi zamanlar tavrım hep netti. Numarası bile kayıtlı değildi. Azarliyorum o an duruyor ama sonra bir daha yapıyor. Bende bu tavırlarımi göre göre vazgeçecek diye düşündüm. Cilvelesiyoruz derken. Çok güzelsin bugün diyor mesela bende sen de çok yakiskli görünüyorsun diyorum bu yani. Adamla gidip sevişip sonra beni taciz ediyor demedim ki ben
Ya böyle açık açık "bu adam beni taciz ediyor" demem biraz ağır mı oldu?
Cevapla