Ben çok fazla acı çektim. Ne atanabildim ne para kazanabildim, ne aile sevgisi, ne de başka bir şey. Eşimden de ayrıldım uzun zaman önce. Bir kaç ay öncesine kadar bir adamla tanıştım. Onu sevdim çünkü uzun zaman sonra ilk kez biri tarafından hem sevildim hem dinlendim. Kafalarımız bile çok uyuşuyordu. Tek sorun aramızdaki yaş farkıydı. Ama ben kendimi bildim bileli benden yaşça büyük erkeklere ilgi duyuyorum. Ben 27 o 40 yaşında. Ben hiç sorun etmedim ama o sık sık dile getirdi. Ve sana yazık etmek istemiyorum diyip gitti.
Öncelikle bana
Öncelikle bana
- boş ver
- Okulunu oku
- Ekonomik özgürlük
- Genç erkekler
- Acele etme gençsin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
bu zor bi durum ama seni sevmeyen istemeyen birisi için neden o göz yaşlarını akitiyorsun ki bırak o seni kaybettiğine yansin
Sevmiyor mu gerçekten
sence seven insan sevdiğinin üzülmesine ağlamasına kıyabilir mı seven kişi sevdiğine bakmaya bile kiyamaz doyamaz hatta hergun yeniden ve daha fazla aşık olur
Yemin ediyorum ona hiç mi sevmedin beni yazmamak için zor tutuyorum kendimi
istersen söyle düşün sen şu an aci cekiyorsun ama zamanla iyi olacaksın mutlu olacaksın ve bu günleri unutacaksın hatırladıkça güleceksin zaman geçtikçe o senin değerini anlayacak ve yazacak sana merak etme
Erkeğin eline düşmek kadar kötü birşeşy yok geçmiş olsun
Daha düşmedim. Keşke olsaydı diyorum mücadele etmek istiyorum
maalesef yavrum hayır diyip giden bir erkek evet dediği zaman eskisi gib olmuyor unut onu artık
belki adam ilerde sana yetemem diye dert etmiştir. 13 yaş az değil
Ay yetmesin napim. Kafamı sokacağım annemden uzak bir ev istiyorum
Zaten kronik depresyon hastasıyım. Cinsel hayatım yok
her şey lazım enerji de cinsellik de kafa uyuşması da.. işten mi tanıyordun adamı? nasıl tanışmıştınız
Ortak arkadaş sayesinde. İşyerimden
neden yasca buyuk biriyle oluyorsn
Eski eşim gençti de noldu
bende ayrıldım 2 sence önce cocuk var mı
Yok
Bence bunun çok yaşla alakası yok gönül işte 😂
Tuğba sende çocuk var mı sen neden ayrıldın
@Bogaburcuu kesinlikle
kesinlikle bir terapiye ihtiyacın var
Alıyorum
terapistini değiştir awk
Ya ne alaka senin sevdiğin şeyleri sevmek zorunda mıyım hem sen kimsin ak karar mercii mi
çaresiz olma diye diyorum sürüngen değilsin kendine gel
Hanımefendi keşke bütün kadınlar sizin gibi olsa. Bir erkek olarak diyorum ki hiçbir erkeğe bu şekilde kul köle olmayın. Bu aşk değil hastalık.
@lerner mecburum. Aile evinde gün yüzü görmüyorum
öyle bir durum varsa iş değişir tabiki. ama yağmurdan kaçarken doluya tutulma. aranızda yaş farkı çok, ne geçti aranızda
@lerner emin olun rahat edebileceğim bir evlilik olacaktı... Aramızdaki duygular çok derindendi
Acaba gerçekten öyle mi yoksa sana mı öyle geliyor. Duyguların derin olduğuna dair elinde bir şey var mı.
@lerner mesajları duruyor, bir kez olsun üzmedim. Kendide her seferinde mutlu olduğunu dile getiriyordu
Önemli olan mesajlar değil. Yüz yüze tavrı davranışı karakteri. Bu arada adam evli mi ne yapıyor.
@lerner hayır bekarız. Yüz yüzeyken aşık gibi bakıyordu. Bagılarak. Çokta centilmendi
Kaç defa görüştünüz peki yüz yüze. Aşık gibi bakmasından ziyade adam gibi bakması daha iyi olur. Birisi anlıktır diğeri ise ömürlük
@lerner 3 defa buluştuk. Ellerimi tuttu. Öptü. Ama sonra kıyamıyorum deyip gitti
Farklı şehirlerdeyiz o yüzden az buluştuk. Tel de çok konuştuk
Peki istese beraber olurmuydun, acaba sorumluluk mu almak istemiyor
Konuşmalarınız ne üzeri oluyor peki
özele mi geçseniz acaba diyorum hxhahdh
@lerner sanat felsefe üzerine (ciddiyim). Birlikte olmak istiyordu zaten bekar ve yaşı gelmişti artık. Sorumluluk.. Evi arabası vardı. Maddiyat olarak zorlanacak biri değildi hatta o bana şunu yapalım bunu yapalım diyordu
İstese yaparmıydın peki
@lerner nikahsız hayır
Anladım. İyi o zaman 👍geriye bir tek yaş farkı kalıyor.
@lerner yaş farkından dolayı mı gitti
Özelden yazabilir misiniz.
Sanırım öyle bişey yapamazsın 😏
Yalan söyleme
Cidden çunkü elindeymişsin zaten gitmesi için bi sebebi yokmuş yani 😏
Evet çok seviyordu beni. Neden sorun etti. Geri dönmek istemiyor mu... Senden sonra kimseyle olamam bekar ölcem vs dedi ama yalan söylüyo
Evet yalan söylüyo
Büyüyle olabilir ama çok günah ya
Gözümü kararttım...
Bir arkadaşım geri döndürme ve bağlama büyüsü yaptırarak başka kıza gidip kendini terkeden çocuğu avucuna aldı şimdi.
Ben buna şahit oldum
Lan erkekleri döndürmede ne var
Valla mı, nasıl olacak dinliyorum
Gel swvişelim de gel suratıma tükür
Kullanıp gidecek? Evlenemez miyiz
Hayır tabiki evlilik yok var dese bile sejs amac erkek çeketini alır gidet sen çocugunla kalırsın kapış
Ya defalarca bana evlilik teklifi eden adam. Tam evet dedim öylece gitti
Elde etti
Dönmez mi
Dönmez
pekı hep kendını yalnız mı hıssedıyorsun?
Yok hayır
burcun ne senın
Başak
anladım pekı soyle yapalım senyazbana ordankonusalımtmm