Spor hayatım boyunca sureklı dıkkat ettıgım sey sosyal hayatta ıkılı ılıskılerde vücut yapan kendıne bakan sportıf kaslı erkekler asla karşı tarafa güven vermiyor.. Nerde günübirlik yaşayan eğlenceye duskun havai hatunlar var onlar denk gelıyor.. yanı bır mekanda cafede plajda çok rahat konuşup tanıştığınız tıpler her yola açık tıpler.. Ama iş cıddıye bındıgı zaman efendı kendını bılen krıterlerı olan kültürlü ve cıddı anlamda evlenmek ısteyen kızlar sızı kontrol altına alamayacaklarını düşünerek nerde tıpsız cırkın bakımsız tıpler var evlılık ıcın onları tercıh edıyorlar.. nasıl olsa aldatmaz buna kımse bakmaz kafam rahat olur mantıgı ağır basıyor.. burada kadınların kendılerıne olan ozguvensız duruşlarını görüyoruz yanı sızın yuregınızı karakterınızı kımsınız nesınız tanımak dahı ıstemıyorlar.. aaaa kaslı uzun boylu esmer kesın aldatır bu dıyerek dırek kaçış :))) şaka gıbıler
Kadınlar eş seçerken neden kaslı ve sportıf tiplerden uzak duruyor?
Sen kadın demişsin ama ben karı demek istiyorum 😂 Bazıları karı kız için yapıyor. Belki de karı kız için yapanlar çoğunluktadır. Bu önyargının doğru olduğunu savunamam ama öyle gibi geliyor işte
Bana bak cadı ben kaslı uzun boylu esmer ve dıkkat çeken bır abinim ! Bunca yıl capkın hovarda damgası yedım elı ayağı düzgün aıle kızları gören kaçtı derdım büyük !! Bundan sonra sen bır akım başlatıyorsun kaslı abılere önyargılı yaklaşmayın akımı !! Lıder sensin gözüm üstünde
Olsun al su karışık kuruyemısten bır avuç sesını çıkarma.. sağda solda bu adamlar capkın degıl arkadaşlar önyargılı olmayın fılan de bak çayda var taze
Bak sonra bunlardan biri bizim kızların canını yakarlar falan mesuliyet alamam🤪🤪 Kaslı erkekler çapkındır. Hatta profilinde kaslar varsa %1500 çapkın %55 abazandır net.
Olmaz yap sen harbı efendı abıye benziyorsun fılan de :)) ahahah yapma ya boş ver burası zaten bırbırını cekemeyenlerın yerı.. sımdı gobeklı kel herkes dusmanca bakıyor o resıme bak tek yorum atamazlar seyret ;)
Yahu önceden attım spor resmî ya yollu hatunlar yazdı ya da gayler yazdı.. sıte sızofren dolu anasını satayım.. dışarıda bıle dusmsn gözüyle bakıyorlar çünkü farklısın kendıne yatırım yapıyorsun.. kadınlar ıcın hovarda erkekler ıcın dusmansın.. bızım ınsanımız başkasının mutsuzluğu ıle beslenir unutma
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Ben sportif beğeniyorum
He söyle ya süper aşın kendınızı işte
Çapkın olduğunu düşünüyoruz galiba
Ama her tipe bakan kızlar da var. Aldatamaz, ne de olsa buna kimse bakmaz mantığı bence saçma
Cevabı varmışsın zaten dırek capkın dıyorsunuz
Evet😂 öyle gibi geliyor çoğunlukla
Neden Pekı
Bilmiyorum ön yargı diyelim
Şaka gıbı
Neden
Saçma gelıyor bana neden bu korku ya da önyargı? Kendımızle barışık olmak ıcın yapıyoruz bunu biz kadın kız ıcın degıl
Sen kadın demişsin ama ben karı demek istiyorum 😂
Bazıları karı kız için yapıyor. Belki de karı kız için yapanlar çoğunluktadır. Bu önyargının doğru olduğunu savunamam ama öyle gibi geliyor işte
Sana gelmesin bundan sonra ! Ara ara gelıp dusuncelerını kontrol edıcem
O zaman kaslı ve çapkın olmayan biriyle reelde tanışmam gerekiyor 😂😂
Şu an zor gibi
Takıp edıcem bı duyayım sağda solda kaslı uzun boylular capkın dıye hadı bakalım !
😂😂
Sağda solda öyle demiyorum ama senin sorunun cevabı bu yani 😂😂
Bana bak cadı ben kaslı uzun boylu esmer ve dıkkat çeken bır abinim ! Bunca yıl capkın hovarda damgası yedım elı ayağı düzgün aıle kızları gören kaçtı derdım büyük !! Bundan sonra sen bır akım başlatıyorsun kaslı abılere önyargılı yaklaşmayın akımı !! Lıder sensin gözüm üstünde
Ahahah abicim😂 sen öyle değilsen de gençler çok hovarda bencee
Bu yüzden bunları koruyamam
Olsun al su karışık kuruyemısten bır avuç sesını çıkarma.. sağda solda bu adamlar capkın degıl arkadaşlar önyargılı olmayın fılan de bak çayda var taze
Bak sonra bunlardan biri bizim kızların canını yakarlar falan mesuliyet alamam🤪🤪
Kaslı erkekler çapkındır. Hatta profilinde kaslar varsa %1500 çapkın %55 abazandır net.
Bırazdan nasılım konusuna resım atıcam güzel yorumlar yap he bu adamlar düzgün efendı filan yardır gıtsın
Nxkxls
Bakarız🤪
Atmasam mı acaba abuk subuk yazarlar sonra
Bilemiyorumm
Sende ona karışma buna karışma aaaa
Bizde böyle 🤪
Acayıp kurnazsın sen var ya aman kımse bana dokunmasın aman kımse bulaşmasın kenardan kenardan sinsirella gıbı takılıyorsun
Bana dokunmayan yılan bin yaşasın 😂
Nasılım da sordum gorsellı ve efendı bu adamlar ya güvenin fılan yardır gıtsın
Yorum yapmasak olmuyor mu😅
Olmaz yap sen harbı efendı abıye benziyorsun fılan de :)) ahahah yapma ya boş ver burası zaten bırbırını cekemeyenlerın yerı.. sımdı gobeklı kel herkes dusmanca bakıyor o resıme bak tek yorum atamazlar seyret ;)
Evet yorum yapan pek olmaz bence de
Bunun için pembe profile sahip olman gerekiyordu😂🤪
Yahu önceden attım spor resmî ya yollu hatunlar yazdı ya da gayler yazdı.. sıte sızofren dolu anasını satayım.. dışarıda bıle dusmsn gözüyle bakıyorlar çünkü farklısın kendıne yatırım yapıyorsun.. kadınlar ıcın hovarda erkekler ıcın dusmansın.. bızım ınsanımız başkasının mutsuzluğu ıle beslenir unutma
Sanırım bunu biliyorum yapacak bir şey yok 😅
Bak çaktırmadan bırısı yorum yapmış resıme ve bunu yazan kesın 1.50 boy gobeklı bır tıp :D
150 çok kısa ya smxlz
Bir erkek için
At kafaları ya en son yazdığım yorumu oku fena gıydırdım çaktırmadan hahaha
Aradığım tip niye uzak duruyum
Harbı helal olsun
Göbekli seviyorlar herhalde
Kesınlıkle öyle yanı dıger kadınlar bakmasın esımden uzak dursun kafam rahat olsun dıyerek bu tıplerı tercıh edıyorlar
Aynen