Tek tas mi yoksa nişan yüksügu gibi mi olacak?
Çok anı oldu bir nefi sevgili olacağız ben Türkiye gidince isteme nişan olacak.
Tabii Allah nasip ederse insallah bir anlaşmazlık aramızda çıkmazsa
Çok anı oldu bir nefi sevgili olacağız ben Türkiye gidince isteme nişan olacak.
Tabii Allah nasip ederse insallah bir anlaşmazlık aramızda çıkmazsa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Yüksük, MG3 Hafif makinalı silah'ında geçer hatta adı namlu klavuz yüksüğü'dür sizinki yüzük olmasın?
Nişan yüzüğü. Damat kurtardı kendini desene. Umarım sadece pasaportun/oturma iznin için evlenmiyordur
Bu neden dolayi turkiyeden istemiyordum aslinda ama enistem ve Kuzenim araci oldukları icin ve çocuk şimdi burada Hollanda iki hafta sonra gidecek eniştem dedi benim dükkanımda calisir veya sizede dükkan açarız kendi işletir kardeşine sonuçta. Ben memurum benim iş konusunda bir sıkıntım yok kurulu düzenim var evim arabam. Ama ben maddiyata önem vermiyorum sadece adam gibi gidip çalışsın işini gücünü bilsin yeterli
Dikkatlı olmalısın, dediğim gibi umuyorum ki tek nedeni o değildir...
Görücü usulü nedir yav vay anasını şu devirde yobazlık
Yobazlikla ne alaka mal işin içinde ciddiyet var bunda ne yobazlik var. Olup olmayacağını az çok bilirsin ailenin de rızası var rahat rahat tanışırsın gibi bir cafede rahat oturup sohbet edip tanışırsın ama su bu gorecek korkusu olmadan. Baktim kesinlikle olmaz bunun ucunda ölüm yok yani istemiyorum dersin olur biter
Öyledir kesin senin büyüklerin karar vermiş zaten, senin pek fikrinin önemi kalmamış sen avutuyorsun böyle kendini. Biz kadınlar kendileri baskı altında kalmasın derken sizin gibiler kendini ezikleştiriyor. Doğal bir içgüdü mü bu
Ulan millette ne sans var be yurt dışından bir enayi hstun bulup kurtuluyorlar bu lanet akkoyun ülkesinden
Sana bir tek taş, ona da normal söz nişan yüzüğü sonrasında onun yüzüğünden aynısını da sen nişanda takarsın 😂
Eğer nişan yapacaksan şimdi tektaş takılması daha mantıklı nişandada alyans takılır
Normalde erkek hediye olarak tek taş alması gerekiyor nişan olacaksa nişan yüzüğü alın
Yüksük değil yüzük. Nefi değil nevi.
Sadeler bence daha hoş ama takacak olan ben değilim sensin.
Yüzük yazamayan kıza bir şey takıp sırf sevişmek için evlenecek bir zavallıdan ne kadar yontabilirsen yont.
Ne alaka şimdi ben Türkiye’de yaşamıyorum ve kimse bana turkceyi ogretmedi kendi kendime öğrendim küçük bir yanlış yazmam okadar da olsun
bunların hepsi yaşanılacak bilinecek şeyler.
yüzük kısmına gelince, sevdiğin bir şey olmalı tabi ki...
Yüksük değildir O yüksük olsa duramazsın.
YÜZÜKTÜR
Türkçem iyi değil ama herkes anladı nedemek istediğimi. Benim yazdım kelime peki ne anlama geliyor?
Yüksük olarak açıkladım ya ben
Tek taş (Evlenme teklifinde) takılır
müstakbel nişanlın böyle bir şey yaparsa ya da gönlünden kopup alırsa okey ama tek taş zorunlu değil aslında
Nişanda alyans takılır çünkü
Bende evlenmek istiyorum artık
@Satanistbey Evlen kanka tutan mı var?
Var kız yok olsa basıcam nikahı
@Satanistbey Koca olsun nasıl olursa olsun evlilik olsun diyen tiplerden birini bulursan işin kolay diğer türlü daha uzar
Yok o kadar değil ya
@Satanistbey O zaman 2/3 yılın var daha şimdi tanışırsan
Oda şimdi tanışırsan baya uzun bir iş bu ya
@Satanistbey Maalesef ve çok yorucu değil mi ya? Tanışacaksın huyunu suyunu öğreneceksin doğru kişi olup olmadığına karar vereceksin amaaannn
Amaan öyle diyince vazgeçesim geldi yoruldum düşünürken bile
@Satanistbey katılıyorum😄
Ay ne kadar zor be evlenmek, sen nasıl katlanacaksın
@Satanistbey Benim 6 Yıldır ilişkim var evlilikten kaçıyorum😂
Ah niye evlenin artık yas kaç ikinizinde?
İkimizin mi :D sevgilim yok bi kız vardı baya samimiydik, bilgisayar oyuncusu benim gibi ama oyuna bir kere girdik ayrıldım kızdan, erkeklerle sürekli sohbet ediyor bu sorun değil ama sorun şu bu oyunu kazanın işte şunu vercem yok şöyle yapacam diyince ayrıldım bu arada 23 yaşındayım sen?
@Satanistbey duyduğum en saçma sebep😂
Konuşmalar çok iticiydi açıkcası burada ağızı alınmıcak laflar :D
@Satanistbey anladım hayırlısı değilmiş daha 23 yaşındasın zaten acele etme evlilik kaçmıyor ya doğru insan zaten seni bulur bir şekilde yollarınız kesişir
Kesişen yollar olmaz
yüksük mü takçannn çennn hahahahahaa
Haha çok kötüsünüz kızlar yaa Türkçem okadar iyi değil Hollandacasini biliyorum bu yeterli değil mi 😅😂
görücü usulu mu kaldı artık
Evet diğer türlü zor. Bir kaç kişiyle tanıştım bir iki hafta konuşuluyor daha sonrada arkasi gelmiyor soracaklarımızı sorduk bundan sonrada insallah iyi anlaşırsak yaza istemeye gelecekler. Çocuk şimdi Hollanda oldu icin bir yüzük takmak istiyor büyüklerimiz adi konulsun diye “sevgili olduk gibisine”
peki aldatıldını zheralde
Yüksük takmayın spagetti daha güzel
İnsalla cikmazda. Cok hizli olmadiimi.
Evet bende öyle dedim ama bu süreci sevgili dönemi gibi görün diyor büyüklerimiz 8 ayda Türkiye geldiğimde gelip isteyecekler 2 hafta sonra zaten dönüyor Türkiye
Siz nerdesinizki. Sevgiliniz turkiye de mi yasiyr
Ben Hollanda doğdum büyüdüm yaşıyorum. Oda Türkiye’de doğdu büyüdü yaşıyor bir aylığına Hollanda’ya geldi çocuk annesiyle
Anladim. Sayende avrupaya gelicek. İyi tani derim. ACleci olma asla. Ailen arastirsin.
Ben açıkçası Türkiye’den istemiyordum gelir dilim yok diye çalışmaz düşüncesiyle. Eniştem de Türkiye’den geldi evlenip aracida kendisi ve kuzenim bundan dolayı bana güven geldi mecbur çalışması gerekiyor ve bir şey olunca eniştem ona ayar veririm dedi. Böyle olunca zaten bir şans verip tanıştık ve sözlenmeye karar verdik
Ayar vermekle olmaz bu isler. Sen arastir genede. Ailen sorsun sorustursn. Enisten tabiki iyi diyecek akrabasi cunku. Ayrica hollandaya da sirf senle tanissin diye getirmiste olabilir
baget yüzükler güzel bence..
vay hayırlı olsun gelin olmus gidiyosun
İkisini de aldır
Ama isteme nisanda yenisini mi alacaklar?
Söz diyorsun daha bir de nişan yapılcaksa önce tektaş tak hoş duruyor. Nişanda alyans
Himm aynen bana tek tas alsınlar onada bir alyans bir birimize takarız artık 8ci ayda ben Türkiye geldiğimde isteme ve Nisan olacak ozaman ikimize ayni alyans alırız beraber Türkiye’de daha güzelini seçeriz:)
Ya çok abartıyorsunuz söz ne nişan ne ikisi bir arada yapılır biter
2 hafta sonra Türkiye dönüyor nasıl ayarlayacağız okadar şeyi zaman çok dar ve onu okadar da fazla tanımıyorum daha 8 aya kadar hersey ayarlanilir ve onu da tanımış olurum biraz daha
Yüzük"
Nişan yüzüğü alın
İkiside olmalı
Nişan yüzüğü alsın
8 karat olmalı.