Sizce ben eski sevgilim evlenip çocuk çoluğu karıştığı halde aptal gibi hala onu sevip onunla mesajlasiyormuyum?

Sizce bu kadarı aptalmiyim? Malaesef hiç yapmam dediğin birşeydi birde ama insan alışıyor canı yansada.. 3 yıldır evli kızları var bizim aramızdaki duygusal bir bağ duygusal bir ilişki var malasef üstelik beni hayatından çıkarır çıkarmaz evlenmişken ben hep onu sevdim sonu yok biliyoruz ama biz birbirimizin hayatından çıkamıyoruz
Sizce ben eski sevgilim evlenip çocuk çoluğu karıştığı halde aptal gibi hala onu sevip onunla mesajlasiyormuyum?
Cevapla