Sevdiğim çocuk sürekli bana bakıyor genel olarak hatta çok uzun baktığı zamanlar da oluyor ama bazen göz göze geldiğimiz saniye hemen yere bakıyor. Neden böyle yapıyor olabilir sevmiyor mu acaba diye düşünüyorum böyle yaptığında.. Yardımcı olur musunuz lütfen şimdiden teşekkürler.
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
utandırma çocuğu bakışlarınla :D
Ama o çoğu zaman benden önce bakıyor ve bu durum sürekli devam ediyor. Sence utanıyor mu yani🙈
evet utanıyor işte neden yere baksın çekiniyor senden bilemedim çok mu çekicisin :D
Bugün aşağıdaymış merdivenlere bakıyormuş ben inince göz göze geldik ve anında yere baktı.
Gözlerini ilk kaçıran genelde ben oluyorum belki de ondan öyle yapıyordur çünkü bende yere bakıyorum o zaman hep
Çekici olma konusunu bilemedim yani kendim hakkında ne diyebilirim ki😅
Bilemem ben şimdi sen daha iyi bilirsin çocuğu kendine kitlemişsin resmen, arada gülümsede cesaretlensin utangaç yakışıklı :))
Utangaçdır
Böyle yaptığında sevmediğini düşünüp üzülüyorum ama: (
Böyle yapmasa da seviyor anlamına gelmez ama dimi 😉
Tabiki ama sevdiğini düşündürtecek şeyler yapıyor sürekli bakmasının izlemesinin dışında ☺️
Ne gibi mesela🤔
Mesela bilerek saçıma dokundu bilerek bana temas etmek için benden tarafa geçip koluma çarpıyor hafifçe onun dışında ben ona ne zaman baksam hep bana bakıyor oluyor beni izleyerek yürüyor zaman zaman gülümsüyor izlerken mesela bir şeye gülerken direkt bana bakıyor sosyal medyada benim yaptığım şeyleri yapıyor gibi: )
Bunları yapması sence seni sevdigi anlamını ne kadar tasıyorsevmek bu kadar basit mi sence?
Bi kere bir çocuktan kıskanmıştı beni konuşurken ben onu görünce kıskandırmak için kendimi kaptırmışım çok yaklaşmışım çocuğa bir baktım bizi izliyor ama çok kötü bakıyordu göz göze geldik o bakmaya devam etti baya orada kaldı baktı sonra yanımızdan hiç bakmadan hızlıca gecti o günden sonra o çocukla da hiç konusmadi normalde konusuyorlardi çocuk bir şey dediği halde cevap vermeden falan yanından geçip gidiyor🙈
Bende onu seviyorum onun yaptıklarının aynısını yapıyorum ne yapabilir ki bi insan hemen açılamaz üstelik utangaç olduğunu siz de söylediniz:) İnsan sürekli bakmaz ilgilenmez sevmese
Seni sevdigini sama söyledimi. Seni seviyor ise aranızda bir ilişki var mı? Eğer bunların cevap ı hayır ise sen kendi kendine gelin güvey olup da kendini kaptırma buna sonra üzülen sen olursun seven insan kıskanıyor olsa böyle tribe girmrk yerime gelip ben seni seviyorum hal ve hareklerine dikkat et demezmi sencede simdi sen bunada utangac oldugu için gelip diyemiyor dersin o zaman sen git konus
Haklısın ama daha iki ay oldu ve kendini hazır hissetmiyor olabilir hem arkadaş grubu da çok farklı yani onlarin tepkisine de hazır olmayabilir uygun zamanı bekliyordur duygularından iyice emin olmak istiyordur belki ve ben de utangacim maalesef
Duygularından iyice emin olmak istiyordur diyorsun ama sevdigini hissetiyorda diyorsun duygularından emin olmayan birisi nasıl sevebilir ne derece sever 2 ayda daha birbirinize acılmadan ortada hiç bir sey yokken ve birlikde olmadanbirbirinizi tanımadan nasıl seviyor seni bu bana hiç mantıklı gelmiyor sevgiyiçok basit birsey zannediyorsunuz bence siz
Hazır değildir şu an belki demek istiyorum olayı tam olarak bilmiyorsunuz onu tanımıyorsunuz ki tanımadan da sevilebilir zaten başta kimse birbirini tanımaz zamanla olur bu evet sevgisini hissettiriyor ama bu onun bi iliskiye kendini tamamen hazır hissettiği anlamına gelmez ki biraz daha zamana ihtiyacı vardır belki ben bu kızı kesin seviyorum artık ne olacaksa olsun diyip açılması için kendinden daha çok emin olması ve benim onu sevdiğimden emin olması gerektir alacağı tepkiler onu korkutuyor olabilir. Hem benden hem çevresinden.
Sizdaha sevginin nasıl oldugunu bilmiyorsunuz sevgi hayatta en son olan seydir önce hoslanırsın ilgi duyarsın sonra alısırsın ve sonrada seversin sizde alısma olması için birlikde olmanız ve bir ilişki içinde birbirinizi tanıyarak alısmanız lazımki aranızdaki alıskanlık sevgiye dönüşsün yok öyle tanımadan sever diye birsey sen sevdigini zannedersin evlenirsin sonra anlaşamadık der boşanırsın sevgi böyle degil işte siz sevmenin. Ne oldugunu anlamıyorsunuz seven insan karsısındakini kendinden bile kıslanır sen dicrksin ki kıskanıyor zaten öyle segil seven insan gelir ben seni seviyorum yanında baskasını görmek dahi istemiyorum der sizin aranızdaki sevgi felan degil kendini kandırma bosuma hoslantı sızın aranızdaki hoslandıgı için kıskana bilir hoslandıgı için de sende hoslanıyoröusun diye izler gelip acılmadan önce anladın mı?
çekiniyordur
Bilmiyorum ama bazı zamanlar o kadar uzun bakıyor ki ben gözlerimi kaçırdığım halde izlemeye devam ediyor uzun bi süre. Ama bazen de böyle yapıyor işte.
Tam aksine seni çokça seviyor
Yılbaşına iki tane kızla girmiş onlar da ikiz ve iki kere teneffüste beraber gezdiler bir kere de öğle yemeğine beraber gittiler : )
Anladım bence onlar normal arkadaş statüsündedirler. Aralarında birsey olduğunu sanmıyorum. Zaten var olduğunu düşünürsek işler iyice raydan çıkmaz mı? Bunu da kızların durumu ortaya koyar
utanıyordur.
Bilmiyorum gerçekten anlayamıyorum
sen de tatlılık yap ona :D
Nasıl
Ilgincv
Nasıl yani ☺️😥
Sana saygı gosteriyo
İyi de niye bu sekilde😂