Sevgilim yok kendimi çok yalnız hissediyorum siz nasıl sevgili yapıyorsunuz?



Sevgilim yok kendimi çok yalnız hissediyorum , yanım da olabilecek empati kurabilen anlayışlı bir sevgili arayışım var ama bulamıyorum bir türlü , yanlış anlamayın ben kız arkadaş sevgili bulamıyorum.
Sevgilim yok kendimi çok yalnız hissediyorum siz nasıl sevgili yapıyorsunuz?
Bilmiyorum önceden nasıl oluyordu zaten uzun süreli 2 sevgilim oldu onlara da çıkma teklifi etmemiştim konuşurken öyle bir anda sevgili olduk , diğer sevgilim ise zaten resmen emri vaki yaparak benimle sevgili olmuştu ende bir şey dememiş sevgili olmuştum.

Sanırım bu sevgili işlerinden de anlamıyorum bu üzücü :(

cidden normal bir tipim var , it uğursuz demez kimse sempatik bir insanım , çok sinirlenip inanları kırmam ama bilmiyorum sorun ne?

Görüş yapar fikir verirseniz çok memnun olurum ,
Sevgilim yok kendimi çok yalnız hissediyorum siz nasıl sevgili yapıyorsunuz?
Cevapla