AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
85Cevap
Aslında bir değerlendirme aşamasına geçmekte yarar var :)
Kırmamaya çalışarak onu sadece arkadaşım olarak gördüğümü söylerdim.
Hep tanıyalım birbirimizi dedim. Sonra ben tutuldum o gitti :)
Ah be ab
@Furkan_keskin 🚬🚬🚬
Uzun zamandır öyle bir şey olmuyor bence karşıtırdi herhalde
Valla o insanlardan kaçıyorum görünce yol değiştiriyorum
Kızlardan beklediğim cevap
@realyusufc neden hahah
@Lena_598 çünkü umut verip kaciyosunuz sonra ortada kalıyoruz umut vermeseydiniz bı defa hiç kafaya bile takmazdim şimdi o umut veren kişi başkasıyla hayat kurdu aşk sadece dizilerde olur
Parayı basıp evlenmek hepsinden daha mantıklı
@realyusufc parayı basıp evlenmek ne? Valla çocuktan kaççam diye arada başötürüsü takıyoum amerikada görmesin beni yolda diye.
En mantıklı evlilik türüdür görücü usulü bile daha anlamsız kalır para var huzur var bu yüzden kariyer kasmaya devam
@realyusufc görücüye ben de katılıyorum ☝️
Evet görücü aslında benim dediğim ☺️ ama görücüde en önemli şey meslek sahibi olmaktır ☺️
Para meselesi ordan geliyor @Lena_598
@realyusufc pek katılmıyorum parayla ilgisi olduğuna ama maşiii
Saygı duyduğumu ama onun bana beslediği hisleri karşılık veremeyeceğimi söylerim
Valla... utangaç ruhum kaçardı... Fakat biri sevdirirse kendini;) zamanla değiştir... o ilk saniye utanırsın.. ne diyeceğini bilemezsiniz
Yaşadım bu durumu berbat bir şey cok yoruldum
Kırılmasın diye çok uğraştım arkadaşlıktan gitti bu konu çünkü ama baktım hep aynı yerde sayıyoruz ve gelişme yok ikimizde yıpranıyoruz bende kesin konuşmaya karar verdim. kesin konuşsam bile yine vazgeçmedi. En son çare uzaklaşmak oldu
Bu Olay geçenlerde geldi başıma kibar bir şekilde istemediğimi söyledim çünkü ikimizinde birer tane hayatı var mahvetmeye hakkımız yok
Sence sebep nedirBir kıza ilgi gösterip o da karşılık vermedi... Simdi delirmiş gibi bana saldiriyor.. önüne gelene beni sikayet ediyor sebep ne
Bu iş olmaz kardeş derim ben sana karşı boşum boşuna heves verip duygularınla oynayamam çünkü ben seni sevmiyorum istemiyorum zorla olamaz bu
Keşke dese öyle biri. Şu ana kadar kimse bana aşkını itiraf etmedi
Kesinlikle şans verirdim. Beni seven ve değer veren bir insan sonuçta. Hatta onu sevmek için çabalardim
Bence kendini sevdirebilir hal ve hareketleri çok önemli bana karşı davranışları nasıl , benimle olabilmek için neler yapar romantik mi bunlar hep önemli bu yüzden zaman ver demeyi tercih ederdim
Genelde eğer ilgilenmiyorsam bir şekilde belli ederim bunu yani anlarım bir şekilde. O sormadan önce cevap almış olur reddetme olayı falan da olmaz o zaman.
Ettim👍
Biz ayrı dünyaların insanıyız umarım bir gün gerçek aşkını bulusun umarım bir gün mutlu olursun
Şans verirdim ama tanışalım derdim bi eğer olmuyorsa olmaz oluyorsa olur
Aynı duyguları beslemeyi çok isterdim ancak buna ben karar veremiyorum o yüzden çok özür dilerim umarım bir gün seni gerçekten seven birini gerçekten sevebilirsin
Sad :(
Ama ondan hoşlanmıyorum neden daha kalıcı hasar vereyim ki iki tarafa da?
Haklısın
Arkadaş kalmak isterse kalabileceğimizi ama ötesi olmayacağını söylerdim ve kararına saygı duyardım yani beni hayatından çıkartmak istemesi gayet normal olurdu
Doğrusunu söyleyip sevebilme ihtimalini değerlendirirdim
Hoşlanıyor mu, aşık mı? Bi karar ver. Ahajsj
2si simdi onu düşunursem beynim durur
Herkes bir şansı hakeder, belki o doğru kişi olabilir, bu yüzden biraz konuşmak gerekir. Olmazsa kibar ve güzel bir açıklamayla konuşmayı kesebiliriz.
Birisinden Aralık başı gibi hoşlanıyordum söyledim nazikçe beni kırmak istemediğini arkadaş olarak sevdiğini söyledi
Bana biri söylemişti bende teşekkür ederim ama sevgili istemiyorum dedim karşı tarafın da kalbini kırmamak için
Birde erkeklere odun derler bir kızların cevaplara bakın birde erkeklere , türk erkeği özünde harbiden romantik adam ya 😂
Yani benim sana pek bir ilgim yok bişey hissetmiyorum ama adını koymadan birbirimizi biraz daha tanıyalım derdim.
Uygun bir dille olmayacağımızı söylerdim. Üzmeden kırmadan. Çünkü bu durum ilerlerse gerçekten ileride her iki taraf için de büyük sıkıntı
aynen oyle
Benim sevdiklerimden bunca zamana kadar hayır gelmediği için ona şans verirdim benim sevdiğimi değil beni sevene şans veririm
Maalesef bunu defalarca yaşadım çok zor bir durum o kişiyi kırmadan ona duygum olmadığını söyledim ama hiç bir zaman o kişiyi yanlız da bırakmadım arkadaş olarak insanı olarak destek olmaya devam ettim.
Konuyu nazikçe açıklayıp araya mesafe koyar uzaklaşırdım.
Eğer sende yaşıyorsan aynı durumu bende yaşıyorum yanlız değilsin :D
Kibarca tesekkür ederim onu kırmadan güzel güzel söylerim
dürüstçe ona karşı hislerimin olmadığını söylerim kimsenin vaktini çalmaya gerek yok
Olabilir. Hoşlantı zaten çok büyük bir şey değil bence
Kendimi soğutmaya çalıştım bi kaç gün konuştum ama sevmeyince olmuyor yani güzel dilde veda ettim
Yinede denemek isterdim, ama aynı zmnda ona umutta vermek istemezdim kafam karışık olurdu
Ben denerdim çünkü sizi gerçekten seven sizi mutlu eder
Sevgilim yoksa olabilme ihtimalini, karakterini, bütün konuşmaları gözden geçirip düşünürüm
Başıma gelmişti yanlış yapmıştım. Şimdi başıma gelse söylerim açık açık tatlı tatlı kalp kırmadan
Ayni surumla karsi karsiya kaldim kibarca kirmadan halletmeye calistim..
Șanș versem ileride onun kalbini kırabilirim o yüzden baștan kibarca bunu reddederdim
Ben senden hoşlanmıyorum. acik ve net. uzatmaya gerek yok. sekilli sözlere de gerek yok
Eğer ona karşi duygum yoksa kibarca Hayır diyebilirim
Sevinirim ama tam cevap veremem iş yerinde biri demişti ki halâ seviyor...
Yanlış anlama ama duygun yoksa belirtmen çok iyi olur.
Ne diyeceğimi bilmiyorum derim düşünürüm değerlendiririm
Beni rahatsız eden bir durum değilse;
Ona bu durumu, onu üzmeyecek bir dil kullanarak anlatırdım.
Eğer bu durum beni rahatsız eden bir unsur barındırıyorsa, ona göre konum alırdım.
Onu kırmadan reddederim 🌼
Ben dalgaya vururum. Esprilerle gecistiririm
Benim sevgilim var derim
Abi bu çok yaratıcıydı mxksmxmdkcmdkcdmkcmdkx
Kibarca benden sana hiç bir şey olmaz derim.
Saygı duyarım ama cevap vermem
Teşekkür ederim her zamanki gibi..
Sağ ol ama ben senden hoşlanmıyorum derim dkdjs
Görüldü attım 2 gün önce
Valla şu sıralar ilgiye acim söylese hosuma gider ama kırmadan reddedim
Bir şey söylemem tebessüm ederim
kullanıp bırakırdım sanırım
çok çok çok kötüsün.
maalesef
Şu anda evli olduğumu söylerdim.
Lafı dolandırmadan reddederdim
Sapla hançeri çocuğun kalbine
Kırmadan onu arkadaş olarak gördüğümü söylerim.