Bir çocukla bi kaç aydır mesajlaşıyorduk falan ve buralar aramız pek iyi değil dün gecenin 3 çevrimiçi oldu ve 20 dakika hiç çıkmadan çevrimiçi kaldı
acaba başka biriyle mi konuşuyor?
acaba başka biriyle mi konuşuyor?
Kesin öyledir emin ol eski sevgilim gecenin 3-4 ünde çevrimiçi oluyordu beni umursamıyordu sorunca güya erkek arkadaşıyla konuşuyordu ama sonradan çıkmıştı ortaya bi kızla konuşuyormuş. Allah aşkına kim normal arkadaşıyla o saatte o kadar konuşur
Bende tabi şüpheleniyorum hemde 20 dakika falan öyle kaldı bir erkek ne yapsın okadar
boş ver bu kadar umursamaya değmiyor cidden
Artık mesaj falan atmicam ozaman
Atma atınca kendilerini vazgeçilmez sanıyolar seni cepte görüyor
Bende ayrılınca gece 2 buçukta cevrım içi görünce erkek arkadasım mesaj atardı birini buldun hayırlı olsun ben bölmeyeyım 😂 oysaki garibim ona bakardım uzun uzun
Ya ama bu tam 20 dakika falan kaldı kesin biri var hem birden 3 çevrimiçi olması çok garip
Ben 24 saat çevrim içi duruyordum ama kimse de yoktu 😂
Ama bence erkeklerde biraz farklı onlar bizim gibi değil 😂
Ne yap biliyor musun sende uzun uzun bak anlamaya çalıs biri varsa gündüz de girer her aksam aynı şeyi yapar illa belli eder
Gündüzleri em fazla toplam olarak bir saat falan giriyor, yani 30-40 saniye falan kalıp çıkıyor bazen yine giriyor, gündüzleri en fazla 2 dakika çıkmadan çevrimiçi
Yazıp çıkıyor olabilir 😂ben biraz öğrendim bu işi 😂😂
Cevap
4Cevap
sence gecenin 3 ünde kuru fasulye tarifi aramıyodur heralde demi
😂😂 ya bilmiyorumda ama işte ne bileyim ilk defa o saat çevrimiçi gördüm belki ben abartıyorum diye düşündüm ama demekki herkes öyle düşünüyormuş ve kesin de öyledir
Yok canım gece 3 te kalkıp 20 dakika whatsappını havalandırıp geri yatıyor
Hahaha dalga geçme ne biliyim off
Eee yani biriyle konuşuyordır o vakit erkek biriyle konuşma ihtimali %10
Evet bende aslında eminim çünkü benimlede yapıyordu bir saatlerce yazışıyorduk ama demekki yeni tanımış
Ulen adamın whatsapp ı isten 3 de olur ister 5 de alla alla :D
bir şey demedim sadece büyük ihmal başka biri var
Üzüleceksin ama yüksek ihtimalle başkası da var 🥲
Ama 20 dakika kaldı insan saatlerce konuşmazmı… offf
Konuşmadığını nereden biliyorsun? Sizinki şu an flört ama sevgilisini gmailden aldatan erkek gördüm ben ya bir sürü mesajlaşma uygulaması var sms var arıyor olabilir yani çok imkanı var
Olabilir tabi ama ilk defa o saate çevrimçi gördüm ve kendimi avutmaya çalışıyorum ☹️ Haklısın bu aralar Instada çok aktif belki kızı orada bulmuştur
Üzme kendini kuzum boş ver 🥺
Ellimde değil, gözüme uyku girmedi🥺🥰
Ne alaka Senden Başka Biriyle konuşmazmı Erkek ya da kız? Max tc kızı
Yok konuşsun erkeklerle sorun yok ama o geçenim vaktinde bir kızla konuşması hemde biz sevgili etabina giriyorken saçma olmazmı?
Hayır daralmıyorum, kendisi beni o saatlerde görse hemen hesap soruyor tabi benimde hakkım var ozman
Işi vardir
Ne işi o saate?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?