Sürekli ayrılıp barışılmasi ilişkinin aslında bittiğinin göstergesi midir?

Bir çiftin sürekli ayrılıp barışması ilişkinin zorlama devam ettiğini mi gösterir? Ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?
Sürekli ayrılıp barışılmasi ilişkinin aslında bittiğinin göstergesi midir?
Cevapla