Arkadaşlar ne yapmamı önerirsiniz özellikle erkek arkadaşlar bu soruya cevap verebilirse sevinirim?

Arkadaşlar benim bir ilişkim vardı ama bu ilişkin böyle kopuktu kopuktu kavga falan ediyordu engelliyorduk geri Barışyorduk falan yüz yüze hiç görüşmedik bunun yanı sıra bir maksimum 1,5 aylık bir ilişki Her neyse ben başımdan tüm geçen olayları geçmişte yaşadıklarım her şeyi söyledim ve sevgilim olarak rahat rahat konuştuk neyse ayrıldık biz bundan daha sonradan beni birkaç kere aradı umursamadım başımdan bir olay geçti yardım isteyecek kimsem yoktu o anda zaten kafam yerinde değildi bunu aradım ama daha sonradan yanlış yaptığımı anladım geri adım attım daha sonra hani ben sadece yardım için geldiğim başka bir amaçla gelmedi mi falan söyledim ona rağmen kabul etmedi konuşuyoruz kendisini istemediğimi söylüyorum yok elim uzun bilmem ne falan demeye başladı açık açık tehdit etmiyor Her neyse istemiyorum dediğim de gülüyordu daha sonra ben dayanamadım bunu engelledim şimdi iki günde üç günde bir mesaj atıyor bugün de mesaj atmış acil engeli kaldır beni ara çok önemli bir şey var diye aramadım tabii ki sizce bu çocuğun amacı niye niye benim peşimi bırakmıyor Bu arada da yardım falan da almadım
Arkadaşlar ne yapmamı önerirsiniz özellikle erkek arkadaşlar bu soruya cevap verebilirse sevinirim?
Cevapla