Görüldü mü, anında cevap mı, bekletip geç yazmak mı, ben özlemedim yazmak mı. Kalem sizde, kağıt sizde xd 


Mesaj atamaz zaten. Dokuz yıl oldu ve numaramı değiştirdim. Evlendiyse hiç atmaz. Çünkü sevdiği insana bağlı biriydi ve evlendiği birine daha bağlıdır. Şimdi size ne oldu demeyin. Sessiz gidişler derim...
Herkes sallamış yine cevap vermem, görüldü atarım, söverim sayarım diye :D Eminim yarısından çoğu oturur konuşur saatlerce. Madem kimse eski sevgilisine dönmüyor neden etrafımızda ayrılıp barışan bir sürü çift var? Allah Allah neden ki acaba :D
İnsanca konuşurum, eğer içimde bir şeyler varsa görüşürüz, kalmadıysa o konuşmadan sonra arkadaş gibi arayabileceğini ama tekrardan başlamayacağını söylerdim.
Cevap
23Cevap
Allah rahmet eylesin mekanın cennet olsun derdim 😄😁
Önümüzdeki maçlara bakacağız derdim
Ben de seni özledim derdim, duygusal açlık çekiyorum. 😪
haydaaa
Özledim mesajını gündüz atmışsa duygusaldır, gece atmışsa canı eski günleri çekmiştir. Ona göre davranırım.
Şimdi mi yazıyorsun özledim? Yıllarca yolunu gözledim. Gelmeyince biber közledim. Artık var benim özelim :( diye dörtlük yazarım :(
"Normal özlenecek bir insanım.🥰 Ama sen kıymet bilmez 🚽🚽🚽🚽 tekisin." yazardım.
Hiç olmadı ki sevgilim. Lise üniversite falan ot gibi geçti.
Cevap vermemeyi tercih ederim. Boşluğa düşünce hemen özledim oluyor..
Direkt ben de özledim yazardım. Severek ayrıldık bunu bilmek daha da üzüyor
Yürü git derdim geçti borun pazarı sür eşeğini niğdeye
Mesajın ona ait olduğunu anlasam yeter hiç mesajı okumaya gerek bile duymam siler geçerim.
Tepki vermezdim. Hatta görüldü bile yapmadan mesajı sillerdim.
ben demiştim zaten özlersin ama bulamazsın diye özlediğine göre... 😀😀😀
Hangisi olduğuna bağlı
Nasıl ayrıldığımıza göre değişir zira direk engelli de olabilir veya ben de özledim yazabilirim küfür de edebilirim
Olabilir özleyebilirsin yazar, olmayacağını bildirir ve yol veririm
Allah akıl fikir versin ya da ö günler geçti şakir derdim
Beni bırakıp gittiğin zaman aklın neredeydi diye bir sorardım.
Görüldüyü yerdi beni başkalalarına tercih etmeden önce düşüncekti
Önce bi şok geçiririm anlık ne cevap versem diye düşünürken zaten zaman biraz geçmiş olur sonra yazardım :D
şimdimi aklın başına geldi derdim klkdmgd
Neyi derdim. Detay önemli sonuçta.
Seni lanet olası 😂
O an ki ruh Halime bağlı
Yazma bir daha derdim
Bir şey yazmam çünkü artık bizden olmaz..
Olabilir meşkulüm.. yazardım cevap olarak
ben cevap veririm aptallık var bende
Çocuğunun babası da seni özlemiş
Cevap vermem, engellerim.
görüldü atarım muhatap olsam umutlanır.
İlgi alanımda değil siler geçerim
O tren çoktan geçti nasıl?
Beni rahatsız etme demiştim en son
Hiç düşünmedim öyle bir şey olmasın zaten
Cevap vermezdim kendisi nişanlı şu an.
Gel gel gel güzelim söz hiç acımıycak 😂😂
Cevap vermezdim heralde
"Napıyım kardeş" derdim😬
Olabilir derim bi daha yazmaz.
Daha çok özlersin öl Çok yaşa canım derdim
Geçmiş geçmişte kalır bakmam mesajına
Uzun bir süre cevapsız bırakırım
engelli olduğu için alamazdım
Yeni sevgilim yoksa ben de derdim
Gel yanıma canım giderelim özlemini
Yelkenler suya inerdi
Vermem engellerim
Engellerdim direk
cevap vermezdim
Tepkisiz olurdum
Dün gece annen de aynı şeyi söyledi evlat.
Daha çok özlersin?
Eskiye mazi derler
S** git derdim.
Yallah başka kapıya
Evliyim derdim.
Götüldü atarım
Napim?
Asla geri dönüş olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?