Eski sevgilinizden "özledim" diye bir mesaj alsaydınız nasıl bir cevap verirdiniz?

Görüldü mü, anında cevap mı, bekletip geç yazmak mı, ben özlemedim yazmak mı. Kalem sizde, kağıt sizde xd
Eski sevgilinizden özledim diye bir mesaj alsaydınız nasıl bir cevap verirdiniz?
Eski sevgilinizden "özledim" diye bir mesaj alsaydınız nasıl bir cevap verirdiniz?
Cevapla