Elbette insanların hayatını birtakım diğer insanlar girerek birtakım sevgi aşk durumları söz konusu olabilir, ama günümüzde yaşanan ilişkiler olsun söz ve nişanlılık durumları olsun kısacası insanların birliktelik durumları evlilikle veya çoğu mutlulukla sonuçlanmıyor. Çünkü zaman içinde insanların gerçek yüzlerini asıl karakterlerini belli noktalarda tespit edebiliyorsunuz, bunun sonucu olarak da insanlar belli noktalarda fikir uyuşmazlıkları ve anlaşmazlıklar sonucu ayrılıklarla başbaşa kalabilir. Bu sadece aşk hayatı sevgili flört olarak değil ve aynı zamanda insanlar çeşitli anlaşmazlıklar yüzünden ayrı düşerler, nasıl ki nişan söz evlilik gibi durumlar son bulduğunda aile ile görüşmek ve irtibata devam etmek doğru bir yaklaşım olmazsa da aynı şekilde sevgili filan durumlarında da ayrıldığınız kişinin ailesinde iletişim kurmak doğru bir yaklaşım değildir. Çünkü herkesin hayatı aynı kalmaz hayatınızdan çıkan insanı tekrardan hayatınızı almayacaksınız onu hayatınızda tutmanın bir gereği yoktur, belirli bir zaman sonra o insanın da hayatına yeni insanlar girecek ve kendilerine göre bir düzen kuracakları için, hayatına yeni giren insan da geçmişiyle ilgili bir ilişki ya da bir durumdan haberdar olmak ondan kalan izleri taşıyan birisiyle birlikte olmayı tercih etmez. Mesela şöyle bir örnek vereyim Ben evlendiğim ya da hayatımda birisi var, bunun geçmiş gibi işçilerinden kalan hatıralar gene geçmiş ilişkisinden kalan tanıdığı insanlar ile iletişim içinde olması demek geçmişteki sevgilisi olan kişiyle tekrardan belli bir iletişim noktasına gelmesi demektir, böyle bir duruma hiçbir şekilde kabul etmem ve birlikte olduğum kişiyle de birlikte olmama kararı alırım. Çünkü geçmişten gelen bazı şeyler insanda şüphe uyandırır ve kıskançlık duygusunu harekete geçiririm özgüven olmasından kaynaklı olarak öyle bir şey kesinlikle kesinlikle kabul etmem, zaten hiçbir insanda böyle bir şey yapmaz bizim Türk örf ve adet geleneklerimize göre anne babalar genelde çocuklarının sevgilisi veya flört ettiğin kişilerde aşırı derecede samimi olmayı tercih etmezler olan insanlar varsa genelde rahat insanlardır, dolayısıyla böyle şeylere sakıncası olmamakla birlikte kesinlikle kabul edebileceğim bir durum değildir.
Ailemin görüşeceğini pek sanmıyorum diyelimki görüşen var, pek hoş bakmam. Fakat ortak arkadaşlarımız varsa görüşmekte bir sakınca görmüyorum, bana veya ona laf taşımadıkları sürece.
eski sevgilimle ailem görüşmez herhalde.. arkadaşlarımın görüşmesi de onların seçimi benim için geçmişte kalan birisi onlar için önem arz edebilir ancak bu benimle olan dostluk arkadaşlık ilişkisini etkilediğin de neyin daha önem arz ettiğini seçmeleri gerekiyor
Ne münasebet :D Ortak arkadaşlar varsa tamam görüşebilir hatta sonradan olan arkadaşlar da belki görüşebilir ama aile sanmam. Aile her zaman arkandadır ya. Ayrılmışsan illaki üzülmüşsündür. aile de seni üzenle sohbet etmeyi istemez diye düşünüyorum. Etmemeli.
Eğer eski eş ise ve çocuklar var ise sen ne kadar görmek istemesende torun vs olacağı icin birinin muhattap olması hayatın sıradanlıgından yok sevgilinse ve görüşmeye dewam ediyorlarsa etik bulmuyorum hangi vasıfla ve sıfatla görüşme sağlıcaklar vazgecemedikleri ne diye sorarım
Hayır benim için hiçbir sorun yok eğer anlaşıyorlarsa konuşabilirler tabii ki Yani ben tutupta işte onunla ben ayrıldım ailem ya da arkadaşlarımın hiçbirisi onunla ya da ailesiyle konuşamaz diye saçma sapan de kura koymam istesen bile Koyama kimsenin kimseyle konuşmasını ben karışamam çünkü hem de ayrıldığım zaman öyle bıçaklı kabul ayrılacak birisi değil normal arkadaş olarak ayrılmışımdır zaten
Sorun olmaz arkadaş konusunda karşı cins degilse sorun olmaz evli bir cftin karşı cins arkadaşı olmamalı bu arkadaşlar secilmeli bekar arkadaşlarla seviyeli olunmalı
ailem onunla görüşmez ama arkadaşalarımın görmesi onların seçimi ona saygı duyarım ama arkadaşlığımızıda bitiririm benim yaptıklarımı ona anlatmayacağı ne malum
Bence nasıl ayrıldığına bağlı. Eğer hala birbirlerine saygıları bitmediyse sorun yok ama diğer türlü hoş olmaz diye düşünüyorum.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Nasıl biri olduğu hakkında en ufak bir bilgin olmadan direk ne evliliği? Önce az da olsa muhabbet et tanı.. ileriki aşamalarda düşünürsün ancak evliliği
bana değer vermediklerini gösterir.. benden önce tanıyorlar mıydı? hayır.. ben bitirdiysem o insanla alakamı hayatımdaki her noktada engellerim.. eğer görüşmek isterlerse saygı duyarım ama bana yapılan saygısızlığı da sineye çekmem..