Arkadaşlar napacagım ben lütfen bir sey söyleyin o kadar caresizimki?

Arkadaşlarımın hayatında birileri var evli benim sevgilimde yok olmadı da düzgün birisi 4 senedir kimse yok hayatımda zaten cirkin birisiymişim öyle diyenler oluyor bence de öyleyim işim de yok bulamıyorum işte bulsamda çagirmiyorlar istediğim meslekte imkansız oldu yaşım 24 az kaldı 25 olmaya hep evdeyim sıkıldım her seyden hayattan napacagım bilmiyorum o kadar caresizim ki borcum dolu üniversiteden kalan kredi yani sevgilim yok yalnızım hep zaten çirkinmişimde her gün baş agrısı cekiyorum ağlıyorum bıktım bu aralar çok duygusal oldum zaten
Arkadaşlar napacagım ben lütfen bir sey söyleyin o kadar caresizimki?
Cevapla